• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Hej alla ! Är ny hĂ€r pĂ„ forumet. Är sugen pĂ„ att köpa en beg breitling för ca 10-15k nĂ„tt speciellt att tĂ€nka pĂ„ ? BĂ€sta att leta , blocket ? Chrono24?
Mvh Peter
 
Hej alla ! Är ny hĂ€r pĂ„ forumet. Är sugen pĂ„ att köpa en beg breitling för ca 10-15k nĂ„tt speciellt att tĂ€nka pĂ„ ? BĂ€sta att leta , blocket ? Chrono24?
Mvh Peter

HÀr pÄ KS eller Chrono24 kÀnns som ett bra stÀlle att börja pÄ. KÀnner du att du inte Àr kunnig pÄ klockorna sÄ kan du stÀlla frÄgor hÀr i trÄden nÀr du hittat nÄgot du tycker verkar intressant
 
SÄja Àntligen hittat en klocka som passar mina 20cm handled. Mer Àn nöjd men bortse frÄn julmagen den ska vÀck nÀsta Är. :( Super Avenger bara namnet Àr ju stenhÄrt.
IMG_20191229_133033072.jpg
IMG_20191229_133023766.jpg
 
Senast Àndrad:
SjÀlv Àr jag nykomling till Breitling, köpte en Àldre Aerospace och Àr vÀldigt nöjd. Min fru har haft en Wings i sÀkert 15 Är, ser ut som ny efter senaste servicen.
Min enda fundering Àr storleken pÄ dom flesta ny modellerna - vi som gillar runt 40mm har inte sÄ mycket att hÀmta...
image.jpg
Du har ju chronomaterns pÄ 39 mm, men dÄ Àr det iofs inte nytt, men trevlig modell ÀndÄ.
E4723D43-1056-4C2C-BE82-3171E9169903.jpeg
 
Min Airborne frÄn 2015 ligger precis utanför cosc. + 7spd. Kanske Àr dags för första servicen nu :( (5 Är)
 
Skitskumt. Det har hÀnt 2ggr för mig pÄ samma klocka.
Ja, det övergÄr mitt förstÄnd. Nog för att mekaniska klockor sÀgs ha "sjÀl".... Nu gÄr den tipptopp igen. Jag har nog blivit lite Breitling-skadad i och med att jag numera tycker -3 sekunder Àr fullstÀndigt oacceptabel differens :D. +- 1 har man vant sig vid. :breitling:
 
SvÄgern var förbi med sin Steelfish..
2C2AF0D1-D8B7-4AE9-A3FA-DFD5C5E3B8ED.jpeg

Fun fact Àr att det var @Zed hÀr pÄ KS som fixade denna Ät honom för ett antal Är sedan.
Jag tycker fortfarande att detta Àr en av de snyggaste Brattar som finns.

Den Àr en av de snyggaste. Du fÄr fixa en igen. Du hade vÀl en med svart tavla?
 
Tillbaka
Topp