• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SvÄgern var förbi med sin Steelfish..
2C2AF0D1-D8B7-4AE9-A3FA-DFD5C5E3B8ED.jpeg

Fun fact Àr att det var @Zed hÀr pÄ KS som fixade denna Ät honom för ett antal Är sedan.
Jag tycker fortfarande att detta Àr en av de snyggaste Brattar som finns.
+ en pÄ den, ligger högt upp i B-boken :breitling:
 
Min Airborne frÄn 2015 ligger precis utanför cosc. + 7spd. Kanske Àr dags för första servicen nu :( (5 Är)
Gissar att det Àr en enklare underhÄllsservice som behövs bara.
Kostar inte speciellt mycket men det Àr klart trÄkigt att i det fallet behöva lÀmna ivÀg den.
Jag gjorde en sÄn service pÄ bÄda mina tidigare Àgda Airbornes i vÄras.
 
Gissar att det Àr en enklare underhÄllsservice som behövs bara.
Kostar inte speciellt mycket men det Àr klart trÄkigt att i det fallet behöva lÀmna ivÀg den.
Jag gjorde en sÄn service pÄ bÄda mina tidigare Àgda Airbornes i vÄras.
Vad skiljer en enklare undehÄllsservice frÄn en service?
 
Vad skiljer en enklare undehÄllsservice frÄn en service?
Det Àr jag ej kvalificerad att svara pÄ.
Nuvarande Àgare pÄ dessa Airbornes har dÀremot specifikationen pÄ servicekvittot. NÄgon av dessa herrar kanske kan ge ett vettigt svar pÄ vad som utfördes om dom ser detta.
 
Det Àr jag ej kvalificerad att svara pÄ.
Nuvarande Àgare pÄ dessa Airbornes har dÀremot specifikationen pÄ servicekvittot. NÄgon av dessa herrar kanske kan ge ett vettigt svar pÄ vad som utfördes om dom ser detta.
Har du haft tvÄ airbornes och sÄlt bÄda?? Jag har pappret nÄgonstans men kan inge lokalisera det i detta nu. :)
 
NÄgon som sitter och ruvar pÄ en Aerospace evo blacksteel och Àr mer sugen pÄ en vanlig Evo i toppskick med nÀstan oanvÀnd lÀnk? Holla at me! :)
 
Vad skulle det vara för kÀnslig information haha? Jag har Àrligt talat inte ens lÀst papprena. :)
NÀ det Àr ingen kÀnslig info alls men kÀnns ÀndÄ som att jag bör frÄga innan :)
StÄr sÄ hÀr: UnderhÄllsservice med nya packningar och finruckning av urverket.
SĂ„ var det med det :D
 
NÀ det Àr ingen kÀnslig info alls men kÀnns ÀndÄ som att jag bör frÄga innan :)
StÄr sÄ hÀr: UnderhÄllsservice med nya packningar och finruckning av urverket.
SĂ„ var det med det :D
Aha ok.

DÄ Àr det i princip en ruckning som Àr utförd! NÄgon som vet hur ofta en komplett service av B01 bör göras?
 
Tillbaka
Topp