• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

men ska man göra en LE sÄ kan man vÀl undvika att vÀlja den billigaste versionen...

nÀr moderatorn jobbar lite för breitling med flygsponsering och kern Àr aktiv i gruppen sÄ borde man ju kunna fÄ ett schysst pris pÄ nÄgot unikt och roligt
men neeeej, klagar man sÄ heter det att man inte borde köpa klockan.
Skaka av dig och gÄ vidare. Jag höjer inte ens pÄ ögonbrynen. Det finns nog inget mer urvattnat begrepp Àn LE.
 
UrsÀkta min kanske korkade frÄga...
Polering av klocka och lÀnk, vad kostar det mellan tummen?
Och hur blir det att polera en ”bling-lĂ€nk” ala Avenger GMT II?
 
UrsÀkta min kanske korkade frÄga...
Polering av klocka och lÀnk, vad kostar det mellan tummen?
Och hur blir det att polera en ”bling-lĂ€nk” ala Avenger GMT II?
Som nytt om du sÀkerstÀller att det Àr Breitling Sveriges egna kille som polerar. Jag har trÀffat honom och han Àr noggrann och en stolt yrkesman. LÄter du fel person polera kan klockan förstöras, men det dÀr vet du sÀkert.
 
Som nytt om du sÀkerstÀller att det Àr Breitling Sveriges egna kille som polerar. Jag har trÀffat honom och han Àr noggrann och en stolt yrkesman. LÄter du fel person polera kan klockan förstöras, men det dÀr vet du sÀkert.
Om man lÀmnar till AD, kommer dÄ allt till denna kille?
Tack för svar!
 
HallÄ gÀnget, rÄkar nÄgon skön lirare sitta pÄ ett mesh till en breitling superocean heritage 42mm sÄ fÄr ni gÀrna hojta! Ha en riktigt bra fredag! Mvh Emil
 
Airborne verkar vara populÀr hÀr pÄ forumet. HÀr Àr en nyservad uppe pÄ Kaplans. Om man Àr enda budgivare sÄ hamnar priset pÄ runt 41-42 tkr.

https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3681/vara/1599290

7D490060-5BC7-4306-976B-E7EBA704124C.jpeg
 
True. Har man en hobby sÄ mÄste den fÄ kosta, annars ser jag inte poÀngen med andra hobbies Àn typ aktiehandel.
Har man möjlighet att ta sig rÄd att köpa en onödigt kostsam klocka (mer Àn 100kr) sÄ bör man enligt mig kunna köpa den utan att fÄ kallsvett i nacken över risken att göra en inte helt fördelaktig affÀr.

Mja, hobbien kostar ju Àven om inköpet Àr ett schysst marknadspris. Pengar spenderade pÄ klocka = förlorad avkastning pÄ börsen samt eventuella kostnader för underhÄll. SÄ inköpspris Àr vÀl inte oviktigt

Men sÄ Àr ju Àven vÀrdepappershandel ett av mina största intressen :happyhappy: (kanske ska tillÀgga att jag inte stÄr i nÄgra Rolex köer med hopp om att krÀnga vidare och ser mitt klockintresse som en ren utgift)

Med det sagt Àr ju allting gott om han Àr nöjd!.
 
Om man lÀmnar till AD, kommer dÄ allt till denna kille?
Tack för svar!
Jag tror du ska sÀga att du vill att den servas och poleras pÄ Breitling Nordic (jag tror generalagenten heter sÄ). Det finns sÄ klart andra duktiga polerare, men den hÀr personen (det finns bara en dÀr) vet jag har en genuin yrkesstolthet och stora krav pÄ sig sjÀlv att lÀmna ifrÄn sig ett perfekt jobb.
 
Jag tror du ska sÀga att du vill att den servas och poleras pÄ Breitling Nordic (jag tror generalagenten heter sÄ). Det finns sÄ klart andra duktiga polerare, men den hÀr personen (det finns bara en dÀr) vet jag har en genuin yrkesstolthet och stora krav pÄ sig sjÀlv att lÀmna ifrÄn sig ett perfekt jobb.

Tack för svar! Har hittat en klocka jag funderar pÄ att köpa, men den ser lite halvrisig ut. DÀrav frÄgan.
Vi fÄr se hur allt artar sig! :)
 
meeeen?!
har du fortfarande kvar den?:D

Àr det inte bÀttre att du förealÄr för frun att du ska fÄ köpa ett nytt sÄ du alipper alla baskilusker i anvÀnda straps?!:wtf:
Hehe inte samma, denna fyndade jag igÄr hÀr i Santa Cruz av en eBaysÀljare :D
Breitlinghandlaren pÄ stan har nya kalvlÀder för 180 Euro, men det Àr vÀl kanske nÄgra hundra över priset hemma...? o_O
 
Jag Àr lite överraskad att fler inte har skaffat den. Riktigt trevlig och som du sÀger mkt bÀttre irl. :)
TyvÀrr Àr det ju sÄ att ofta blir man "sugen" nÀr man ser en bra bild, och hÀr ljuger ju bilderna tyvÀrr Ät fel hÄll :) det bidrar nog om Àn en liten del till det "svala" intresset för just denna ref.
 
Tillbaka
Topp