• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Kolla igenom gamla bilder och hittade denna.... fyfasen vad jag saknar den. I min bok en riktigt bra, och snygg, klocka!
3B7C40AE-E352-48F1-A12C-F86C74C1298A.png
Ja Avenger ll gmt med blÄ tavla Àr inte dum.
Tunn boett som sitter bekvÀmt pÄ handleden.
 
Var köper man Breitling originalstraps till en cronomat frĂ„n 1992? RĂ„kade putsa lĂ€dret med en mĂ€ssingshĂ„rsborste som jag har till mocka. Vad kan de kosta? Är det nĂ„gon som har en bra originallĂ€nk till vettigt pris sĂ„ pm:a.
6D93A15B-1754-4C53-AF86-B447E5EADC20.jpeg


5579DCC1-A9D4-4002-9C40-A79833DA8C02.jpeg
 
Var köper man Breitling originalstraps till en cronomat frĂ„n 1992? RĂ„kade putsa lĂ€dret med en mĂ€ssingshĂ„rsborste som jag har till mocka. Vad kan de kosta? Är det nĂ„gon som har en bra originallĂ€nk till vettigt pris sĂ„ pm:a.
6D93A15B-1754-4C53-AF86-B447E5EADC20.jpeg


5579DCC1-A9D4-4002-9C40-A79833DA8C02.jpeg
Eriksons, typ 1500 spÀnn eller kanske lite under om du inte vill ha spÀnne till, har jag för mig.
 
Nu krÀktes jag pÄ riktigt i munnen @Boozer_87 ;)
Enda positiva Àr vÀl att det stödjer en god sak och Àr Ätervunnet material.
Men snyggt Àr det dÄ inte :D

Edit: för att inte trampa nÄgon pÄ tÄrna sÄ bör vÀl tillÀggas att detta Àr min högst personliga Äsikt, givetvis Àr tycke och smak individuellt!
 
Senast Àndrad:
Ser billigt ut. Varför 1884 tvÄ gÄnger pÄ tavlan..(?)
Blir för rörigt.
Àr för att gruppen heter "breitling owners 1884" men idioterna fattar ju inte att klockan i sig Àr mer en plankning...
dom vill ha en klocka som redan finns i stort sÀtt minus fÀrgen pÄ sekundvisarn,gul istÀllet för röd.
hade vÀl varit anyggast om dÀr endast stÄtt owners group edition eller liknande och att klockan haft nÄn mer spÀnnande fÀrg som verkligen gör den speciell och ÄtrÄvÀrd!
 
Enda positiva Àr vÀl att det stödjer en god sak och Àr Ätervunnet material.
Men snyggt Àr det dÄ inte :D

Edit: för att inte trampa nÄgon pÄ tÄrna sÄ bör vÀl tillÀggas att detta Àr min högst personliga Äsikt, givetvis Àr tycke och smak individuellt!
breitling Àr bÀst lack och lÀder...inte plast ;)
 
Nu krÀktes jag pÄ riktigt i munnen @Boozer_87 ;)
Har ocksÄ ett starkt motstÄnd till Nato normalt sett, men symbiosen med fÀrg, form, modell osv bara sa BAAAAAM denna gÄng och jag fick slÀppa min fientliga instÀllning. Aerospacen jag har anvÀnds typ jÀmt nu och det var en modell som jag undrade hur F*n folk var funtade och kunna tycka om, men tid ger en perspektiv ibland och man lÀr sig uppskatta andra saker, sÄ Àven denna gÄng med superoceanen.;)
 
Har ocksÄ ett starkt motstÄnd till Nato normalt sett, men symbiosen med fÀrg, form, modell osv bara sa BAAAAAM denna gÄng och jag fick slÀppa min fientliga instÀllning. Aerospacen jag har anvÀnds typ jÀmt nu och det var en modell som jag undrade hur F*n folk var funtade och kunna tycka om, men tid ger en perspektiv ibland och man lÀr sig uppskatta andra saker, sÄ Àven denna gÄng med superoceanen.;)

Jag fÄr vÀl erkÀnna att pÄ din SO gör det sig riktigt bra faktiskt...;)
 
sÄg att breitling owners gruppen pÄ facebook hÄller pÄ att ta fram en owners LE
detta Àr vad dom kommit fram med hitentills och det kÀnns rÀtt trÄkigt!
FB_IMG_1577899797181.jpg
FB_IMG_1577899801918.jpg


denna kÀnns nÀstan som en rak plankning pÄ förra Ärets japan only SO som Àr limiterad till 300
2019y07m22d_180655769.jpg
De borde ju inte skriva 1884 dÀr utan 2018 eller nÀr de nu bildades. Samma sak pÄ baksidan. Det blir ju helt fel. Sen Àr ju deras runda logo rÀtt snygg, sÄ varför trycker de inte bara den pÄ tavlan istÀllet för ful text?
 
De borde ju inte skriva 1884 dÀr utan 2018 eller nÀr de nu bildades. Samma sak pÄ baksidan. Det blir ju helt fel. Sen Àr ju deras runda logo rÀtt snygg, sÄ varför trycker de inte bara den pÄ tavlan istÀllet för ful text?
en av deras moderatorer christian van duer nÄt skrev sÄ fint till mig med att han hade en lösning pÄ hur dom skulle fixa mina problem med designen och det var att jag ej skulle köpa klockan

sen tyckte han som designat den att mina ideer om att ktex göra en destro eller en nodate Àr för flashigt:woot:
dom vill ha en vanlig klocka och skiter i att dom bashar en bra chans pÄ att göra nÄt coolt och istÀllet gör en usel version av 2019 JP-LE versionen pÄ nya super ocean.
 
en av deras moderatorer christian van duer nÄt skrev sÄ fint till mig med att han hade en lösning pÄ hur dom skulle fixa mina problem med designen och det var att jag ej skulle köpa klockan

sen tyckte han som designat den att mina ideer om att ktex göra en destro eller en nodate Àr för flashigt:woot:
dom vill ha en vanlig klocka och skiter i att dom bashar en bra chans pÄ att göra nÄt coolt och istÀllet gör en usel version av 2019 JP-LE versionen pÄ nya super ocean.
I pengar rÀknat har han nog rÀtt, men dina idéer hade varit tuffare.
 
I pengar rÀknat har han nog rÀtt, men dina idéer hade varit tuffare.
men ska man göra en LE sÄ kan man vÀl undvika att vÀlja den billigaste versionen...

nÀr moderatorn jobbar lite för breitling med flygsponsering och kern Àr aktiv i gruppen sÄ borde man ju kunna fÄ ett schysst pris pÄ nÄgot unikt och roligt
men neeeej, klagar man sÄ heter det att man inte borde köpa klockan.
 
Var köper man Breitling originalstraps till en cronomat frĂ„n 1992? RĂ„kade putsa lĂ€dret med en mĂ€ssingshĂ„rsborste som jag har till mocka. Vad kan de kosta? Är det nĂ„gon som har en bra originallĂ€nk till vettigt pris sĂ„ pm:a.
6D93A15B-1754-4C53-AF86-B447E5EADC20.jpeg


5579DCC1-A9D4-4002-9C40-A79833DA8C02.jpeg
Har en bullit men den Àr ett kort. RÀcker inte till mina 18,5 cm i alla fall.
 
Tillbaka
Topp