• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Grönt, grönt och grönt Àr skönt, bjuder pÄ en bild frÄn skogpromenaden :breitling:
20191231_143642.jpg
Nato pÄ breitling, jag krÀks lite över benen och magen och golvet....... ;) ;)
 
Men va faaaan. Keep it real. Betala dubbelt pris för en vanlig modell och folk sĂ€ger ”helt rĂ€tt”. Snarare lĂ€ropengar.
För en gÄng skull var det nÄgon som köpte en klocka denne verkligen vill ha och inte tÀnkte pÄ det ekonomiska. Lite som förr nÀr man gick till AD och köpte en klocka (gÀllde Àven Rolex sportstÄl) och visste att sÄ fort man lÀmnade butiken sÄ har man torskat 30-40% och man brydde sig knappt för man hade köpte sig en klocka man ville ha.
 
Men va faaaan. Keep it real. Betala dubbelt pris för en vanlig modell och folk sĂ€ger ”helt rĂ€tt”. Snarare lĂ€ropengar.

Det Àr inte antalet kronor vi pratar om nÀr det skrevs "helt rÀtt".
Det Àr principen i att ibland införskaffa nÄgot man verkligen vill ha. Har du lÀst inlÀggen borde det ha framgÄtt?
 
Fin! Ge oss en liten recension? :)
Tack! Det mesta Àr nog redan sagt om denna klocka. Jag kan Äterkomma med ett mer ingÄende utlÄtande nÀr den hÀngt med nÄgon vecka sÄ jag hinner testa funktionerna och bli bekant med den i vardagen. Men att det Àr en av dom bekvÀmaste klockorna hittills kan jag redan nu konstatera, som en smekning pÄ handleden :)
IMG_20200101_163027.jpg
 
Hej Breitling-konnÀssörer!

Hoppas pĂ„ er expertis. Är pĂ„ jakt efter en klocka som ska tjĂ€nstgöra som en fritidsklocka/beater men Ă€ndĂ„ fungerar ok till arbete (oftast klĂ€dd i kostym).

Nytt Àr tyvÀrr otÀnkbart med tanke pÄ att jag hoppas hamna ut under 8000 kr (kanske Àr omöjligt Àven pÄ begagnat).

Förhoppning Àr en klocka som mÀter cirka 38-39 mm. Ska fungera att bada med och helst Àven vid löpning och padel. GÀrna kvarts-ur denna gÄng. Plus i kanten om tavlan inte Àr svart.

Har ni ngt tips pÄ referenser?

tack pÄ förhand!
 
sÄg att breitling owners gruppen pÄ facebook hÄller pÄ att ta fram en owners LE
detta Àr vad dom kommit fram med hitentills och det kÀnns rÀtt trÄkigt!
FB_IMG_1577899797181.jpg
FB_IMG_1577899801918.jpg


denna kÀnns nÀstan som en rak plankning pÄ förra Ärets japan only SO som Àr limiterad till 300
2019y07m22d_180655769.jpg
 
sÄg att breitling owners gruppen pÄ facebook hÄller pÄ att ta fram en owners LE
detta Àr vad dom kommit fram med hitentills och det kÀnns rÀtt trÄkigt!
FB_IMG_1577899797181.jpg
FB_IMG_1577899801918.jpg


denna kÀnns nÀstan som en rak plankning pÄ förra Ärets japan only SO som Àr limiterad till 300
2019y07m22d_180655769.jpg
Ser billigt ut. Varför 1884 tvÄ gÄnger pÄ tavlan..(?)
Blir för rörigt.
 
Tillbaka
Topp