Nato pÄ breitling, jag krÀks lite över benen och magen och golvet.......Grönt, grönt och grönt Àr skönt, bjuder pÄ en bild frÄn skogpromenaden![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nato pÄ breitling, jag krÀks lite över benen och magen och golvet.......Grönt, grönt och grönt Àr skönt, bjuder pÄ en bild frÄn skogpromenaden![]()
![]()
Aj fasiken, photoshopad bild, Àr lÀnk egentligenNato pÄ breitling, jag krÀks lite över benen och magen och golvet.......![]()
![]()
Jag sa inte att priset va helt rÀtt, men helt rÀtt att han köpte denHelt rÀtt?
För 36 fÄr man ju 2st.
Mr. Buzzkill No:1Helt rÀtt?
För 36 fÄr man ju 2st.
Men va faaaan. Keep it real. Betala dubbelt pris för en vanlig modell och folk sĂ€ger âhelt rĂ€ttâ. Snarare lĂ€ropengar.Mr. Buzzkill No:1
![]()
SĂ„ lĂ€nge han sjĂ€lv Ă€r nöjd Ă€r det vĂ€l inget problem?Men va faaaan. Keep it real. Betala dubbelt pris för en vanlig modell och folk sĂ€ger âhelt rĂ€ttâ. Snarare lĂ€ropengar.
För en gĂ„ng skull var det nĂ„gon som köpte en klocka denne verkligen vill ha och inte tĂ€nkte pĂ„ det ekonomiska. Lite som förr nĂ€r man gick till AD och köpte en klocka (gĂ€llde Ă€ven Rolex sportstĂ„l) och visste att sĂ„ fort man lĂ€mnade butiken sĂ„ har man torskat 30-40% och man brydde sig knappt för man hade köpte sig en klocka man ville ha.Men va faaaan. Keep it real. Betala dubbelt pris för en vanlig modell och folk sĂ€ger âhelt rĂ€ttâ. Snarare lĂ€ropengar.
Helt klartMen va faaaan. Keep it real. Betala dubbelt pris för en vanlig modell och folk sĂ€ger âhelt rĂ€ttâ. Snarare lĂ€ropengar.
Men va faaaan. Keep it real. Betala dubbelt pris för en vanlig modell och folk sĂ€ger âhelt rĂ€ttâ. Snarare lĂ€ropengar.
Fin! Ge oss en liten recension?Flyger in 2020 med Aerospace, bland det bekvÀmaste jag haft.
![]()
![]()
Gott nytt Är pÄ er!
Tack! Det mesta Àr nog redan sagt om denna klocka. Jag kan Äterkomma med ett mer ingÄende utlÄtande nÀr den hÀngt med nÄgon vecka sÄ jag hinner testa funktionerna och bli bekant med den i vardagen. Men att det Àr en av dom bekvÀmaste klockorna hittills kan jag redan nu konstatera, som en smekning pÄ handledenFin! Ge oss en liten recension?![]()
Den hamnar direkt pÄ blocketKommer dock aldrig lÀgga upp den hÀr, den dag den trillar in, pikar ingen@JensBP
Nopp, icke, blir nog inget av detDen hamnar direkt pÄ blocket(för en 15-20% över list)
https://klocksnack.se/threads/recension-breitling-aerospace-evo-night-mission.54695/Fin! Ge oss en liten recension?![]()
Grattis till en höjdardinka!Flyger in 2020 med Aerospace, bland det bekvÀmaste jag haft.
![]()
![]()
Gott nytt Är pÄ er!
Tack! StÀmmer bra. Vill minnas att du haft en? Kanske Àr din gamla.Grattis till en höjdardinka!
En riktigt trevlig jubileumsmodell som Àr limiterad till 300 ex har jag för mig.
Det stÀmmer bra att jag haft en.Tack! StÀmmer bra. Vill minnas att du haft en? Kanske Àr din gamla.
Uttagen 2019-05, det Àr din gamla. Lovar att ta hand om henneDet stÀmmer bra att jag haft en.
Kan mycket vÀl vara sÄ att det Àr den![]()
Tack det vÀrmerUttagen 2019-05, det Àr din gamla. Lovar att ta hand om henne![]()
Homage av Longines Hydroconquest?sÄg att breitling owners gruppen pÄ facebook hÄller pÄ att ta fram en owners LE
detta Àr vad dom kommit fram med hitentills och det kÀnns rÀtt trÄkigt!![]()
![]()
denna kÀnns nÀstan som en rak plankning pÄ förra Ärets japan only SO som Àr limiterad till 300
![]()
Ser billigt ut. Varför 1884 tvÄ gÄnger pÄ tavlan..(?)sÄg att breitling owners gruppen pÄ facebook hÄller pÄ att ta fram en owners LE
detta Àr vad dom kommit fram med hitentills och det kÀnns rÀtt trÄkigt!![]()
![]()
denna kÀnns nÀstan som en rak plankning pÄ förra Ärets japan only SO som Àr limiterad till 300
![]()