• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Det var ett tag sen, men idag flyger vi igen ;)
20200104_111916.jpg
:breitling:
Hade den varit i 41mm hade jag klippt den.
Den Àr bra lÀcker :)
 
Jag slÀnger in den i min krympmaskin ;) skÀmt och sido, upplevs som 42-43 nÀr den Àr mörk, min SO kÀnns större. varje gÄng man tar pÄ den sÄ njuter man, galet bra egentligen, men ibland mÄste saker lÀmna för annat :)
Har haft lite olika Chronomat 44or men det Àr för stort nuförtiden enl min preferens.
Men nog tycker jag nÄgon som inte tycker aÄ eller med biffigare handleder ska passa pÄ :)
 
Blev ett mörkbrunt lĂ€der inköpt hos den lokala urhandlaren hĂ€r i Playa Paraiso för den facila summan av 15 €, fĂ„r duga resten av semestern :)EDIT - bandet var lika bra som priset antydde sĂ„ det har redan förpassat till 10-Ă„riga sonens Invic*a... :banghead:
20200104_120129.jpg

20200104_115813.jpg
 
Senast Àndrad:
Hej bretling experter en frÄga. Har Àven de Àldre super avenger titanium baksida som super avenger 2.
Ser lite mörkare ut pÄ min baksida men tÀnkte frÄga proffsen.
15782140095655443351291143685956.jpg
 
Du vet sÀkert att din klocka har safirglas och tÄl det mesta, men vet du att hundsaliv Àr en av fÄ saker som kan förstöra bÄde ar och safirglas??
Tack för infon!
Jag lÄter inte han ligga och slicka pÄ klockan, han smyger upp och drar tungan. Sen sköljer jag av den efter för att den blir kladdig
 
Tillbaka
Topp