C
Coach
Guest
Hade den varit i 41mm hade jag klippt den.Det var ett tag sen, men idag flyger vi igen![]()
![]()
![]()
Den Àr bra lÀcker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade den varit i 41mm hade jag klippt den.Det var ett tag sen, men idag flyger vi igen![]()
![]()
![]()
Jag slÀnger in den i min krympmaskinHade den varit i 41mm hade jag klippt den.
Den Àr bra lÀcker![]()
Har haft lite olika Chronomat 44or men det Àr för stort nuförtiden enl min preferens.Jag slÀnger in den i min krympmaskinskÀmt och sido, upplevs som 42-43 nÀr den Àr mörk, min SO kÀnns större. varje gÄng man tar pÄ den sÄ njuter man, galet bra egentligen, men ibland mÄste saker lÀmna för annat
![]()
Mycket bra
Den gör sig riktigt bra pÄ canvas!Byter canvas, fÄr bli grönt en stund
![]()
![]()
HÄller med, tycker det fungerar riktigt bra.Den gör sig riktigt bra pÄ canvas!
Mycket snygg komboByter canvas, fÄr bli grönt en stund
![]()
![]()
F-n vad jag önskar att jag kunde bÀra upp den!
![]()
Hundens favoritklocka, han försöker alltid tvÀtta den![]()
Du vet sÀkert att din klocka har safirglas och tÄl det mesta, men vet du att hundsaliv Àr en av fÄ saker som kan förstöra bÄde ar och safirglas??![]()
Hundens favoritklocka, han försöker alltid tvÀtta den![]()
Jag gillar modellen, har anvÀnt den dagligen. Har du en 17 cm handled och uppÄt sÄ ska inte det vara problem med storleken som ligger pÄ 43,7 mm.F-n vad jag önskar att jag kunde bÀra upp den!
Jag gillar modellen, har anvÀnt den dagligen. Har du en 17 cm handled och uppÄt sÄ ska inte det vara problem med storleken som ligger pÄ 43,7 mm.
Man vÀnjer sig snabbt tycker jag men för mig Àr grÀnsen 44 mm. Mina andra klockor Àr alla 39-40 mm och ser ut som barnklockor sÄ fort jag haft Breitlingen under nÄgra dagar.Jag ligger runt 17cm. Men den ser bara löjlig ut pÄ mig tyvÀr. Har testat kollegans
YES!!! JÀklar vilken pjÀsAerospace E79362+Co-Pilot
![]()
![]()
Grym! Du behöver ju inte oroa dig för att det kan bli svÄrt att avlÀsa tiden iafAerospace E79362+Co-Pilot
![]()
![]()
Tack för infon!Du vet sÀkert att din klocka har safirglas och tÄl det mesta, men vet du att hundsaliv Àr en av fÄ saker som kan förstöra bÄde ar och safirglas??
Ăr rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att boettlocket Ă€r av titan Ă€ven pĂ„ den tidiga versionen.Hej bretling experter en frĂ„ga. Har Ă€ven de Ă€ldre super avenger titanium baksida som super avenger 2.
Ser lite mörkare ut pÄ min baksida men tÀnkte frÄga proffsen.![]()