• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nyligen införskaffat min första Breitling!
Haft ett gott öga för denna modell sedan en utbildningsledare bar en för ca 3 Är sedan, men vÀntade tills för nÄgra veckor sedan innan jag genomförde ett byte med annan medlem hÀr pÄ forumet... :D
Huruvida den fÄr stanna kvar en lÀngre stund ÄterstÄr dock att se, men trevlig Àr den!
9FE3A211-F8E0-45DC-8370-85541EF26AC1.jpeg
 
Nyligen införskaffat min första Breitling!
Haft ett gott öga för denna modell sedan en utbildningsledare bar en för ca 3 Är sedan, men vÀntade tills för nÄgra veckor sedan innan jag genomförde ett byte med annan medlem hÀr pÄ forumet... :D
Huruvida den fÄr stanna kvar en lÀngre stund ÄterstÄr dock att se, men trevlig Àr den!
9FE3A211-F8E0-45DC-8370-85541EF26AC1.jpeg
Kul att det blev en till slut! Den bÀrs betydligt större Àn din Aqua Terra va?
 
Senast Àndrad:
Senast Àndrad:
NÄgon som Àger denna?:
a17367a11l1w1.png

https://www.breitling.com/us-en/watches/superocean/44/A17367A11L1W1/

Tycker den Àr riktigt snygg men pris kontra verk kÀnns omotiverat. 40k för ett modifierat ETA med en reserv pÄ 38 timmar...
Tja! FörstÄr hur du tÀnker, har en, jag störde mig dock mer pÄ att inte en lÀnk ingÄr ;) sen vet jag inte hur man ska resonera, 30,40,50,60? Eta eller ej, Vad Àr egentligen dyrt? Gillar du den, spelar den nÄgon roll om den kostar 43k eller 35k dÄ? För jÀvla bra Àr den iaf :breitling:
 
Tja! FörstÄr hur du tÀnker, har en, jag störde mig dock mer pÄ att inte en lÀnk ingÄr ;) sen vet jag inte hur man ska resonera, 30,40,50,60? Eta eller ej, Vad Àr egentligen dyrt? Gillar du den, spelar den nÄgon roll om den kostar 43k eller 35k dÄ? För jÀvla bra Àr den iaf :breitling:
Du förstÄr att det krÀvs nÄgra bilder va? :)
Jag förstÄr vad du menar, men kan inte fÄ bort kÀnslan att det Àr ungefÀr som att köpa en Porsche med en Toyota-motor..
Men jag gillar den skarpt. Behöver en beater och denna börjar kÀnnas ganska rÀtt.
 
Du förstÄr att det krÀvs nÄgra bilder va? :)
Jag förstÄr vad du menar, men kan inte fÄ bort kÀnslan att det Àr ungefÀr som att köpa en Porsche med en Toyota-motor..
Men jag gillar den skarpt. Behöver en beater och denna börjar kÀnnas ganska rÀtt.
Har nog lagt upp 5-10 bilder pĂ„ den i trĂ„den sen typ 18 dec ;) jag förstĂ„r hur du tĂ€nker, men sluta tĂ€nk och KÄNN :angel:
 
Du förstÄr att det krÀvs nÄgra bilder va? :)
Jag förstÄr vad du menar, men kan inte fÄ bort kÀnslan att det Àr ungefÀr som att köpa en Porsche med en Toyota-motor..
Men jag gillar den skarpt. Behöver en beater och denna börjar kÀnnas ganska rÀtt.
varför detta hat mot eta-verk?
dessa verk fungerar minst lika bra som in-house om inte bÀttre ibland för det Àr beprövade verk som verkligen fungerar
dock har ju dessa oftast inte sÄ lÄng powerreserve men det kan man ju överleva med!

har du lika svÄrt för 7750-verk med?

nÀr man har nÄt bra som verkligen fungersr varför Àndra det?
 
@Rulle jag har inget hat mot ETA. Tycker bara inte det Àr sÄ kul att betala mycket pengar för det. Det Àr helt klart roligare med in house.
 
780EAFFE-018F-478A-AB96-C994662E6197.jpeg
MÄnga fina klassiker i denna trÄden. Jag bjuder pÄ en lite nyare variant som dock tyvÀrr inte lÀngre finns i produktion. Varför plockade Kern bort denna Chronomat med bÄde kronograf och GMT?
 
Senast Àndrad:
GÄr det dÄligt för Breitling? Jag menar vad Àr det frÄgan om nÀr Breitling betalar en svensk pilot/influencer pÄ Instagram med 566k följare att bÀra en av Breitlings pilotklockor?

Jag hade förstÄtt om man gjorde nÄgot liknande med en kÀndis.
 
GÄr det dÄligt för Breitling? Jag menar vad Àr det frÄgan om nÀr Breitling betalar en svensk pilot/influencer pÄ Instagram med 566k följare att bÀra en av Breitlings pilotklockor?

Jag hade förstÄtt om man gjorde nÄgot liknande med en kÀndis.
dom har ju mer och mer mindre kÀnda reklampelare nuförtiden...

Àr det hon den kvinnligapiloten du syftar pÄ?
 
Nyligen införskaffat min första Breitling!
Haft ett gott öga för denna modell sedan en utbildningsledare bar en för ca 3 Är sedan, men vÀntade tills för nÄgra veckor sedan innan jag genomförde ett byte med annan medlem hÀr pÄ forumet... :D
Huruvida den fÄr stanna kvar en lÀngre stund ÄterstÄr dock att se, men trevlig Àr den!
9FE3A211-F8E0-45DC-8370-85541EF26AC1.jpeg
Den fÄr nog röra pÄ sig :(
Annons kommer senare under dagen om nÄgon Àr sugen..!
 
Ja, syftar pÄ henne.
Borde inte Breitling likt de andra dyrare klockmĂ€rkerna ha lite ”tyngre namn” som gör reklam för dem?

Det har dom redan. Jag tycker att det Àr trevligt att de kör med okÀnda "vanliga" mÀnniskor ocksÄ.

Annars Àr det vÀl Charlize Theron och Brad Pitt som synts mest senaste Äret. Samt Kelly Slater.med flera.
 
Det har dom redan. Jag tycker att det Àr trevligt att de kör med okÀnda "vanliga" mÀnniskor ocksÄ.

Annars Àr det vÀl Charlize Theron och Brad Pitt som synts mest senaste Äret. Samt Kelly Slater.med flera.
Jag tycker tvÀrtom, i mina ögon fÄr detta Breitling se desperat/snÄl ut.
 
Tillbaka
Topp