• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

svesam

Rolex
SĂ„ ja
image.jpeg

SÄ dÀr ja!!
 

isbjörn

Panerai
Vad Àr detta? Jag har sjÀlv fÄtt frÄgan av min gudson som nyss fÄtt klockan. Jag kan nÀstan inget om B-ling. All info vÀlkommen!
(Bilden ja, men den Àr allt jag har)
IMG_0316.jpg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vad Àr detta? Jag har sjÀlv fÄtt frÄgan av min gudson som nyss fÄtt klockan. Jag kan nÀstan inget om B-ling. All info vÀlkommen!
(Bilden ja, men den Àr allt jag har)
IMG_0316.jpg
World time heter dom, troligen ref 80840. Jag kan dock inte bedöma Ă€ktheten genom en bild. Är inte alls hemma pĂ„ dessa modeller. Ärligt talat Ă€r de rĂ€tt hemska, sĂ„ hemska att de blir lite coola. ;)

Snodd bild frÄn nÀtet:
pic_id10035_no1_l.jpg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
World time heter dom, troligen ref 80840. Jag kan dock inte bedöma Ă€ktheten genom en bild. Är inte alls hemma pĂ„ dessa modeller. Ärligt talat Ă€r de rĂ€tt hemska, sĂ„ hemska att de blir lite coola. ;)

Snodd bild frÄn nÀtet:
pic_id10035_no1_l.jpg
Ju mer jag kollar pÄ nÀtet desto coolare blir dom faktiskt hehe. Ibland Àr saker sÄ udda sÄ att det blir coolt.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Nu har jag lite "modernt" Breitling-mögel pÄ ingÄng. Det Àr inte grailaktigt med "first 500"-status men f#n inte lÄngt ifrÄn. Jag Àr nöjd med bÄde serienummer och bakboett, vilket Àr viktigt för en nörd som mig. VÀnta och se.... :) Jakten pÄ en "first 500" gÄr dock vidare, men det Àr inte det lÀttaste.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Nu har jag lite "modernt" Breitling-mögel pÄ ingÄng. Det Àr inte grailaktigt med "first 500"-status men f#n inte lÄngt ifrÄn. Jag Àr nöjd med bÄde serienummer och bakboett, vilket Àr viktigt för en nörd som mig. VÀnta och se.... :) Jakten pÄ en "first 500" gÄr dock vidare, men det Àr inte det lÀttaste.
53:an?
 
Topp