Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„ armbanden repar inte utan det blir bara smuts?Nej. Ingen repa. Smuts...
Armbanden ligger ju an och kommer lÀmna mÀrken. Det blir ju inte repor som metall mot metall men det kommer bli dassigare fortare.![]()
Var ser du repan?
Tack. DÄ Àr jag med.Armbanden ligger ju an och kommer lÀmna mÀrken. Det blir ju inte repor som metall mot metall men det kommer bli dassigare fortare.
![]()
Var ser du repan?
köpte en breitling nyss pÄ c24!
anvÀnde trusterd checkout och följde de anvisade stegen,
nu stÄr det:tack för ditt köp ,men har inte angett nÄgot konto,nÄgon som vet hur de funkar?
har aldrig köpt pÄ c24 innan
EDIT:aha man mÄste gÄ in och överföra manuellt till c24 kontot!
hoppas det blev rÀtt nu dÄ =)
Mörkbrunt. Funkar riktigt bra med den blĂ„a urtavlan.Ăr det svart lĂ€der?
Vad blev det?
Mörkbrunt. Funkar riktigt bra med den blÄa urtavlan.![]()
Jag som till och med har annonser ute för att köpa ett brunt lÀder! Jag tycker att jag ocksÄ kollar köp & sÀlj varje dag! JÀkla röv KS!![]()
har ett 20/18 tillsalu om nÄgra dagar![]()
Jag som till och med har annonser ute för att köpa ett brunt lÀder! Jag tycker att jag ocksÄ kollar köp & sÀlj varje dag! JÀkla röv KS!![]()
Tackar! PMa mig nÀr du ska sÀlja Colten
Glöm inte bort det.
Du har remmen uppochned! Mycket nu med kidzen ellerMörkbrunt. Funkar riktigt bra med den blÄa urtavlan.![]()
Mörkbrunt, snyggaste B-bandet (kroko exluderat).Nya klÀder! Sjukt nöjd!![]()
PM:a mig innan du lĂ€gger ut det Ă€r du bussig. Ăr det mörkbrunt precis som Jericos?har ett 20/18 tillsalu om nĂ„gra dagar![]()
PM:a mig innan du lĂ€gger ut det Ă€r du bussig. Ăr det mörkbrunt precis som Jericos?
HÀrligt! Svart funkar ocksÄ, det enda som gÄr bort Àr den blÄa. Har eventuellt lite mögel som kör 20mm-luggar pÄ ingÄng. Om inte sÄ passar den pÄ min Colt II som jag inte bestÀmt riktigt om jag ska lÀgga ut till försÀljning Ànnu.Tror det
Har bara sett de pÄ bild Àn
Pm:ar nÀr jag fÄtt klockan
Den lille har höstblÄsor. Sammanlagd sömn i natt 1.25timmar osammanhÀngande...Du har remmen uppochned! Mycket nu med kidzen eller![]()