PCB
Guld
inte? tror det med hÄl i hade varit great!Jag tycker nÀsta alla brattar ser toppen ut pÄ gummi. Skulle dock aldrig sÀtta det pÄ en navitimer dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
inte? tror det med hÄl i hade varit great!Jag tycker nÀsta alla brattar ser toppen ut pÄ gummi. Skulle dock aldrig sÀtta det pÄ en navitimer dock.
Mjaa... Tycker att Navitimern andas svunna tider och gamla dubbelvingande flygplan med karga mÀn som spanar ut över horisonten... LÀder kÀnns mer rÀtt pÄ nÄgot sÀtt.inte? tror det med hÄl i hade varit great!
![]()
Nej. Inte gummi pÄ navi. Nej...haha, ja det Àr ju mer classy med lÀder ,men gummit slÀpar den skrikande in i 2000 talet![]()
YeeeeeeepTyp en sÄdan.
![]()
Do it!ïżŒïżŒ![]()
Bretling Colt 13035.1
Den borde vÀl vara klockren pÄ gummi. Fanns nÄgra ute pÄ köp och sÀlj. Kanske fortfarande finns kvar.
Ah den Àr skön. Skam att nÄgon monterat bort den. Den förtjÀnar att vara pÄ. Dock Àr jag pÄ jakt efter navitimer chronomaten. Kan t.o.m gÄ för vita tavlan eller guld raiders/knappar, sÄ desperat Àr jag.
En riktig kvalitetsbild!Liten nÀrbild pÄ Avenger Skyland..
![]()
NÄgon som sitter pÄ en prislista?God kvÀll
Har inte lagt bestÀllningen pÄ band Àn om det Àr nÄgon som Àndrat sig. 20-25% rabatt pÄ listpriset, gÀller alla band/lÀnkar. Kan ocksÄ hÀmta hem modalo winders för samma rabatt för den som Àr sugen. Ju fler jag bestÀller samtidigt ju bÀttre rabatt blir det, sÄ det Àr bÀttre för alla om det Àr fler som vill vara med.dra ivÀg ett PM om det finns intresse.
Trevlig kvÀll!
Grymt hÀrlig! Fler gamla brattar (och gÀrna nÄn sicura sub) Ät folket!mÄste nog kasta in dennaKronmÀrkt svensk militÀrkronograf frÄn det hÀrliga 70 talet, marinen sÀgs ha anvÀnt denna i nÄn ubÄt
BREITLING, Long Playing, Cal Valjaux 7740, Ref nr. 40, Boett nr. 7103, kronograf, herrur, 40 mm, stÄl, manuell, plexiglas, datum, gravyr (tre kronor) originalspÀnne, ca 1972.
![]()
![]()
Grymt hÀrlig! Fler gamla brattar (och gÀrna nÄn sicura sub) Ät folket!
Satan. NÄgon har fÄtt hybris eller vet saker som inte vi vet...NÄgon hÀr som fÄtt fnatt? Breitling Duograph'en Àr nu uppe i 112.000 frÄn ett utrop pÄ 33!!!!!
NÄgon hÀr som fÄtt fnatt? Breitling Duograph'en Àr nu uppe i 112.000 frÄn ett utrop pÄ 33!!!!!
Den gick för 112, sÀllsynt ok, men ÀndÄ.....Galet....
Den gick för 112, sÀllsynt ok, men ÀndÄ.....
Har du haft med viklÄs innan?Jag tror jag dissat blÄa band förut. Tar tillbaka det haha. Visserligen Àr inte B:s blÄa lÀderband nÄgon favorit men blÄa gummit...oj oj...
Blir vÀl till att skaffa gummiband med viklÄs snart.