• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jag tycker nÀsta alla brattar ser toppen ut pÄ gummi. Skulle dock aldrig sÀtta det pÄ en navitimer dock.
inte? tror det med hÄl i hade varit great!
EF9F901D-4788-4A8C-BB58-2018A8814725-31835-00002AC2A9A8F065_zps7a70e00b.jpg
 
sitter sÄ hÀr pÄ nattkvisten och blir lite smÄsugen pÄ en aerospace..
,advantage tror jag nog hade varit bÀst,evon Àr fin men lite över budget tycker jag
ingen som funderar pÄ att avyttra?
 
God kvÀll :)
Har inte lagt bestÀllningen pÄ band Àn om det Àr nÄgon som Àndrat sig. 20-25% rabatt pÄ listpriset, gÀller alla band/lÀnkar. Kan ocksÄ hÀmta hem modalo winders för samma rabatt för den som Àr sugen. Ju fler jag bestÀller samtidigt ju bÀttre rabatt blir det, sÄ det Àr bÀttre för alla om det Àr fler som vill vara med. :) dra ivÀg ett PM om det finns intresse.
Trevlig kvÀll!
 
God kvÀll :)
Har inte lagt bestÀllningen pÄ band Àn om det Àr nÄgon som Àndrat sig. 20-25% rabatt pÄ listpriset, gÀller alla band/lÀnkar. Kan ocksÄ hÀmta hem modalo winders för samma rabatt för den som Àr sugen. Ju fler jag bestÀller samtidigt ju bÀttre rabatt blir det, sÄ det Àr bÀttre för alla om det Àr fler som vill vara med. :) dra ivÀg ett PM om det finns intresse.
Trevlig kvÀll!
NÄgon som sitter pÄ en prislista?
 
mÄste nog kasta in denna:) KronmÀrkt svensk militÀrkronograf frÄn det hÀrliga 70 talet, marinen sÀgs ha anvÀnt denna i nÄn ubÄt:)
BREITLING, Long Playing, Cal Valjaux 7740, Ref nr. 40, Boett nr. 7103, kronograf, herrur, 40 mm, stÄl, manuell, plexiglas, datum, gravyr (tre kronor) originalspÀnne, ca 1972.
IMG_2655.jpg

IMG_2658.jpg
 
mÄste nog kasta in denna:) KronmÀrkt svensk militÀrkronograf frÄn det hÀrliga 70 talet, marinen sÀgs ha anvÀnt denna i nÄn ubÄt:)
BREITLING, Long Playing, Cal Valjaux 7740, Ref nr. 40, Boett nr. 7103, kronograf, herrur, 40 mm, stÄl, manuell, plexiglas, datum, gravyr (tre kronor) originalspÀnne, ca 1972.
IMG_2655.jpg

IMG_2658.jpg
Grymt hÀrlig! Fler gamla brattar (och gÀrna nÄn sicura sub) Ät folket!
 
NÄgon hÀr som fÄtt fnatt? Breitling Duograph'en Àr nu uppe i 112.000 frÄn ett utrop pÄ 33!!!!!
 
112 + provis. 134400 riksdaler. Hmmm. Det brukar inte dessa kosta. MÄste vara nÄgot speciellt med denna som inte jag har kompetens att se.. ;)
 
Jag tror jag dissat blÄa band förut. Tar tillbaka det haha. Visserligen Àr inte B:s blÄa lÀderband nÄgon favorit men blÄa gummit...oj oj... :)

Blir vÀl till att skaffa gummiband med viklÄs snart.
 
Jag tror jag dissat blÄa band förut. Tar tillbaka det haha. Visserligen Àr inte B:s blÄa lÀderband nÄgon favorit men blÄa gummit...oj oj... :)

Blir vÀl till att skaffa gummiband med viklÄs snart.
Har du haft med viklÄs innan?

Övriga: finns det Ă€ldre viklĂ„s till gummit Ă€n det som finns nu? Om ja, hur sĂ„g det ut?
 
Tillbaka
Topp