Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...but goodieOldie...
Ordet hybrid dyker upp, som en blandning av två märken...men absolut rätt cool ändåTänkte mest modellen och inte just det exemplaret..! Kaplans är ju aldrig billiga...
Kronan i sig har väl inget med specen att göra. Kolla så den är intryckt så är det väl inga konstigheter. 100m plaskar jag med iaf. Men inget mer än så...Har impuls-shoppat en Aerospace Avantage 2013 på blocket. Några frågor till er som kan Bratte. Vågar man bada med den? Specad till 100m, men är det skruvad krona?
Kan ju vara en idé annars att trycktesta den, eftersom du kanske inte vet bakgrunden till hur den använts.Har impuls-shoppat en Aerospace Avantage 2013 på blocket. Några frågor till er som kan Bratte. Vågar man bada med den? Specad till 100m, men är det skruvad krona?
Inte skruvad krona. Trycker du in den tänds väl belysningen om jag minns rätt. Dra ut den och du ställer i respektive läge. Men bad klarar den, plättlätt. Skulle dock inte dyka med den.Har impuls-shoppat en Aerospace Avantage 2013 på blocket. Några frågor till er som kan Bratte. Vågar man bada med den? Specad till 100m, men är det skruvad krona?
Inte skruvad krona. Trycker du in den tänds väl belysningen om jag minns rätt. Dra ut den och du ställer i respektive läge. Men bad klarar den, plättlätt. Skulle dock inte dyka med den.
Förlåt, missade att svara på en av frågorna.Har impuls-shoppat en Aerospace Avantage 2013 på blocket. Några frågor till er som kan Bratte. Vågar man bada med den? Specad till 100m, men är det skruvad krona?
Har impuls-shoppat en Aerospace Avantage 2013 på blocket. Några frågor till er som kan Bratte. Vågar man bada med den? Specad till 100m, men är det skruvad krona?
Ååånej, ett i-landsproblem:
Upptäckte just en icke-original skruv till 45-rider tab:en på min nya Chronomat 81950. Illa illa för en purist.
Blir till att jaga upp en korrekt skruv. Någon som har en skruv i stål till en rider tab liggandes? De är lite längre än vanliga bezel-skruvarna. Jag tror de äldre chronomaterna kör samma skruv allihopa, 81950, 13047, 13048, 13050...
Nu har jag gjort lite tillägg i nämnda tråd beträffande Breitling, Sinn samt O&WDen låg länkad före kvalitetsinläggen om gummi...
https://klocksnack.se/threads/dagens-klocka-av-tie-måndag-v-8.35623/
Ingen skruvad krona men skall gå att bada medHar impuls-shoppat en Aerospace Avantage 2013 på blocket. Några frågor till er som kan Bratte. Vågar man bada med den? Specad till 100m, men är det skruvad krona?
Så jäkla härlig!!Hälsningar från Helsingfors!
Hälsningar från Helsingfors!
Mkt mkt bra!
Breitlingreffar är svårare än rolexref. In med bild annars vet jag inte vilken dinka vi pratar omÄr det snyggt att ha gummi till en 13035.1?
Är lite sugen
Typ en sådan.Breitlingreffar är svårare än rolexref. In med bild annars vet jag inte vilken dinka vi pratar om
Har du googlat eller kunde du den bara sådär?Typ en sådan.
Då kan du ju svara på frågan smarty pants...Såklart jag kunde den bara sådär...
Muahahhaha
Jag tycker nästa alla brattar ser toppen ut på gummi. Skulle dock aldrig sätta det på en navitimer dock.Då kan du ju svara på frågan smarty pants...
klart du ska ,ett blått kanske?Är det snyggt att ha gummi till en 13035.1?
Är lite sugen