Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
var med skeptisk till blÄtt ,men gillade det irl,mer grÄblÄ Ànn man sett pÄ bilder
dÀremot har jag kommit fram till att jag inte gillar gummi![]()
Privat och privat. Att fastna pÄ min övervakningskamera efter du brutit dig in kallar jag knappast för privat.Nu behöver vÀl inte du visa vÄra privata bilder för hela vÀrlden.
NÄgon som behöver ett blÄtt 20/18?
![]()
Privat och privat. Att fastna pÄ min övervakningskamera efter du brutit dig in kallar jag knappast för privat.![]()
LÀmnade in den idag. FrÄgade varför dom inte gick igenom pinsen dÄ jag servade den för en vecka sen. ( de var tydligen trasiga och dÀrför knep ej mittcylindern. -Eh, man kollar enbart uret fick jag till svar. NÄja jag skulle dock fÄ ett bra pris eftersom den nyligen var inne. LÀmnade klockan dÀr.Vet inte riktigt hur jag kan hjÀlpa dig mer Àn att sÀga att det inte Àr pinsamt att lÀmna till urmakaren för att fÄ det gjort. Jag sjÀlv höll pÄ i 30min att försöka fÄ av lÀnken och Ànda resultatet blev detta:
![]()
StÄr och blÀnger pÄ de andra för att jag inte fick köra deras eu-moppeJa. Trodde det skulle vara lÀtt eftersom du har varit militÀrpolis.
![]()
Jag la en svart ruta framför dina ögon... Bra va!
Det var ju bara 10% av mitt skrivbord. Jag vinner alltid denna tÀvling...Haha era skrivbord Àr ju rena i jÀmförelse med mittjag har min egna ordning och vet precis var allt finns..... Not.
![]()
Och det dÀr Àr bara en tredjedel av bordet![]()
Vette fan alltsÄ, lite fulsnygg, ser ut som en blandning pÄ en navitimer och en blackbird typ..
Gummi Àr bra, dÄ sparar man pengar. Slipper fÄ massa minikopior som ocksÄ ska ha dyra klockor..Nej vem gillar gummi ;-)
Spontant nej. För mkt Sinn vibbar. Sedan klickade jag pÄ lÀnken och nÀr jag sÄg priset förstÀrktes min nej-Äsikt.
Gummi Àr bra, dÄ sparar man pengar. Slipper fÄ massa minikopior som ocksÄ ska ha dyra klockor..
Spontant nej. För mkt Sinn vibbar. Sedan klickade jag pÄ lÀnken och nÀr jag sÄg priset förstÀrktes min nej-Äsikt.
Var tvungen att kolla priset bara för det.... Kan hÄlla med. Skala av 10k dÀr sÄ kanske jag skulle kunna övervÀga att snegla Ät den dock.HÄller med ingen höjdare !
TÀnkte mest modellen och inte just det exemplaret..! Kaplans Àr ju aldrig billiga...Spontant nej. För mkt Sinn vibbar. Sedan klickade jag pÄ lÀnken och nÀr jag sÄg priset förstÀrktes min nej-Äsikt.
Sorry men fortf nej frÄn min sidaTÀnkte mest modellen och inte just det exemplaret..! Kaplans Àr ju aldrig billiga...![]()
VÀcker inget habegÀr hos mig men absolut inte ful eller sÄ..
TÀnkte mest modellen och inte just det exemplaret..! Kaplans Àr ju aldrig billiga...![]()
Exakt vridningen som ger mig Sinn vibbar!Hmm kommer inte överens med vridringen.
Men i övrigt helt ok.
Finns vÀl lite olika varianter pÄ det dÀr men nja... LÀs @TiE inlÀgget om navitimern sÄ fÄr du den som jag ser som "sann".köpte inte sinn rÀttigheterna till vissa breitlingmodeller?
Den lÄg lÀnkad före kvalitetsinlÀggen om gummi...intressant men hittar inte inlÀgget![]()