Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk klocka!
MÄste köpa en UFO nÄgon gÄng igen
SÀlj din röda till mig!Det finns sÄ oerhört mÄnga olika varianter, sÄ det Àr en rolig klocka att jaga. Titta pÄ bilder, lÀsa pÄ, fÄ grepp om priser, frÄga om rÄd, jÀmföra olika konfigurationer etc. Skojigt!
Gött med de klassiska fylleinlÀggen frÄn dig!Helskotta! Trippelbump, nÀr man firar pÄsk pÄ ön, gult Àr inte alltid fult
Jag dricker Fanta vafan! Elak du Àr @MaxerGött med de klassiska fylleinlÀggen frÄn dig!
Jag dricker Fanta vafan! Elak du Àr @Maxer
Kan vart utspÀtt, ville bara vara lite duktig, @Maxer Blir sÄ hÄrd annarsTur du har en fin klocka dÄ. Vi andra Àr förnöjda med utspÀdd Fanta eller tonic...
Lysande Sickan! Ljuset i tunneln Àr ett tÄg?Riding shotgun! Lite blurrigt men vafasiken gör man i mörkret!
Inte riktigt med dig nu @UTCetter menar du hur lumen kom dit eller vÀxelspaken i kristall?Lysande Sickan! Ljuset i tunneln Àr ett tÄg?
HÄll med om att din vÀxelspak kan se ut som ett gammalt x2000. Men jag förstÄr att du hÀnger med huvet.... TÀnk pÄ att Riding shogun krÀver att du hÄller huvet högt! Allt Àr förlÄtet med den klockan!Inte riktigt med dig nu @UTCetter menar du hur lumen kom dit eller vÀxelspaken i kristall?
Det kan jag nog instĂ€mma pĂ„ nu nĂ€r du sĂ€ger det, alla x2000 menar du, för alla Ă€r ju typ lika gamla hehe huvudet Ă„r alltid högt och lever gör jag förhoppningsvis en liten stund till â€HĂ„ll med om att din vĂ€xelspak kan se ut som ett gammalt x2000. Men jag förstĂ„r att du hĂ€nger med huvet.... TĂ€nk pĂ„ att Riding shogun krĂ€ver att du hĂ„ller huvet högt! Allt Ă€r förlĂ„tet med den klockan!
Och skönt att du lever och har en fin pÄsk
HĂ€rligt att höra!Det kan jag nog instĂ€mma pĂ„ nu nĂ€r du sĂ€ger det, alla x2000 menar du, för alla Ă€r ju typ lika gamla hehe huvudet Ă„r alltid högt och lever gör jag förhoppningsvis en liten stund till â€
Haha!HÀrligt att höra!
Skitkul vad det kan bli pinsamt nÀr man som princip kör bilder i mobilen
Kuligast hittills Àr nÀr Nissestr fotade mot flygplansfönster. Jag zoomar in och ser en toalettstol
Sorry för dubbelpost men jag hĂ€vdar att detta Ă€r den vackraste tavlan Breitling nĂ„gonsin gjort, notera vackraste, inte snyggast, hĂ€ftigast osv utan VACKRASTE! â€
Vad Àr det för ref# pÄ denna modell?Förmodligen den klockan jag mest Ängrar att jag sÄlde.
Inte dÄligt att kunna bedöma pÄ en bild att den Àr fake min vÀn...Vad Àr det för ref# pÄ denna modell?
Ser tyvÀrr fake ut..
My bad, gÄtt helt under radarn.Inte dÄligt att kunna bedöma pÄ en bild att den Àr fake min vÀn...
BREITLING, Chrono Cockpit, "Tachymetre", Cal 30 (ETA 2892-2), Serie nr. 4691, Ref nr. B30011,
Köpt pÄ vÀlkÀnt auktionshus, sÄ kanske ska göra polisanmÀlan
Riktigt najs i vitt!Tror vi pÄ Aerospace nyheter idag eller vara retro?
Citerar mig sjÀlv, stelt att de gick ut med "news" flera minuter innan de offentliggjorde nyheterna dÀr man kunde se alla bilder.
Mkt, mkt, mkt vackra, men ej helt gratis...
Nope, tyvÀrr.Mkt, mkt, mkt vackra, men ej helt gratis...