• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Glad pÄsk!

HÀr Àr pÄskhelgens klockor

20210403_172533.jpg

20210402_134223.jpg

Inte riktigt med dig nu @UTCetter menar du hur lumen kom dit eller vĂ€xelspaken i kristall? 😁
HÄll med om att din vÀxelspak kan se ut som ett gammalt x2000. Men jag förstÄr att du hÀnger med huvet.... TÀnk pÄ att Riding shogun krÀver att du hÄller huvet högt! Allt Àr förlÄtet med den klockan!
Och skönt att du lever och har en fin pĂ„sk🙂

HÄll med om att din vÀxelspak kan se ut som ett gammalt x2000. Men jag förstÄr att du hÀnger med huvet.... TÀnk pÄ att Riding shogun krÀver att du hÄller huvet högt! Allt Àr förlÄtet med den klockan!
Och skönt att du lever och har en fin pĂ„sk🙂
Det kan jag nog instĂ€mma pĂ„ nu nĂ€r du sĂ€ger det, alla x2000 menar du, för alla Ă€r ju typ lika gamla hehe 😉 huvudet Ă„r alltid högt och lever gör jag förhoppningsvis en liten stund till ❀

Det kan jag nog instĂ€mma pĂ„ nu nĂ€r du sĂ€ger det, alla x2000 menar du, för alla Ă€r ju typ lika gamla hehe 😉 huvudet Ă„r alltid högt och lever gör jag förhoppningsvis en liten stund till ❀
HÀrligt att höra!
Skitkul vad det kan bli pinsamt nĂ€r man som princip kör bilder i mobilen🙊
Kuligast hittills Ă€r nĂ€r Nissestr fotade mot flygplansfönster. Jag zoomar in och ser en toalettstolđŸ€Ș

Vad Àr det för ref# pÄ denna modell?
Ser tyvÀrr fake ut.. :(
Inte dÄligt att kunna bedöma pÄ en bild att den Àr fake min vÀn...
BREITLING, Chrono Cockpit, "Tachymetre", Cal 30 (ETA 2892-2), Serie nr. 4691, Ref nr. B30011,
Köpt pÄ vÀlkÀnt auktionshus, sÄ kanske ska göra polisanmÀlan

Citerar mig sjÀlv, stelt att de gick ut med "news" flera minuter innan de offentliggjorde nyheterna dÀr man kunde se alla bilder.
Iaf, Tourbillion kostar 540k sek, pistage premier 80k, den svarta i mitten 208k, datora 123k

Okkara storlekar. Pistage premier 40mm, resten 42mm. Kunde ju blivit betydligt vÀrre

Senast Àndrad:
Mkt, mkt, mkt vackra, men ej helt gratis...
Nope, tyvÀrr.
breitling.com/se-en/watches/premier/premier-b25-datora-42/RB2510371G1/

Tillbaka
Topp