• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

bvb

Cartier
2-Faktor
40 mm. Tycker inte det ser ut som att de förÀndrat boetten jÀmfört med denna.
D66619CC-E059-4E3D-9FAA-C4B4E91FD9FF.jpeg

Klart jag ser. Men den borde ÀndÄ bÀras brutalt stort med tanke pÄ den stora tavelytan.

Att bara titta pÄ diametern pÄ en klocka sÀger vÀldigt lite hur den upplevs pÄ armen
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
40 mm. Tycker inte det ser ut som att de förÀndrat boetten jÀmfört med denna.
D66619CC-E059-4E3D-9FAA-C4B4E91FD9FF.jpeg
Ja, den Àr nog snarlik. Testade premier hos AD nÀr de slÀpptes. Det sÄg inte klokt ut pÄ mig, sÄg ut som jag hade spÀnt fast en mindre tallrik pÄ armen :)

Allt kokar givetvis ner till personlig smak. Köp det du tycker Àr snyggt! Skit i vad andra tycker :)
 
  • Like
Reactions: bvb

bvb

Cartier
2-Faktor
Ja, den Àr nog snarlik. Testade premier hos AD nÀr de slÀpptes. Det sÄg inte klokt ut pÄ mig, sÄg ut som jag hade spÀnt fast en mindre tallrik pÄ armen :)

Allt kokar givetvis ner till personlig smak. Köp det du tycker Àr snyggt! Skit i vad andra tycker :)
Jag har inte kvar denna. Jag har ganska bred handled sÄ storleken var ingen fara för mig. Bandhornens utformning störde mig mer, jag upplevde dem som korta och knubbiga vilket blev osymetriskt mot resten av boetten, vilket nog Àr risken för de nya med i stort sett samma boett.
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Ja, den Àr nog snarlik. Testade premier hos AD nÀr de slÀpptes. Det sÄg inte klokt ut pÄ mig, sÄg ut som jag hade spÀnt fast en mindre tallrik pÄ armen :)

Allt kokar givetvis ner till personlig smak. Köp det du tycker Àr snyggt! Skit i vad andra tycker :)

Du mÄste sluta dricka karamell-latte och börja Àta gröt.
 

DetÀrjag

Cartier
Ja, den Àr nog snarlik. Testade premier hos AD nÀr de slÀpptes. Det sÄg inte klokt ut pÄ mig, sÄg ut som jag hade spÀnt fast en mindre tallrik pÄ armen :)

Allt kokar givetvis ner till personlig smak. Köp det du tycker Àr snyggt! Skit i vad andra tycker :)
Ja, den Àr nog snarlik. Testade premier hos AD nÀr de slÀpptes. Det sÄg inte klokt ut pÄ mig, sÄg ut som jag hade spÀnt fast en mindre tallrik pÄ armen :)

Allt kokar givetvis ner till personlig smak. Köp det du tycker Àr snyggt! Skit i vad andra tycker :)

NĂ€sta gĂ„ng du Ă€r i gymmet satsa pĂ„ marklyft, bĂ€nkpress och tunga lyft, inget spinning och yoga. 😎
 
Senast Àndrad:
Topp