• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

KÀnns förvÄnansvÀrd bra har bara haft den nÄgra timmar var rÀdd att den skull kÀnnas stor men jag tycker inte det. Sen har jag ju nÀstan lÀnk pÄ alla klockor sÄ det Àr ju lite ovant.
Återigen kan man fĂ„ lite jĂ€mförelsebild tillsammans med Hydronauten? 🙄

Återigen kan man fĂ„ lite jĂ€mförelsebild tillsammans med Hydronauten? 🙄
Alltid för dig @SeikoZ hÀr kommer tvÄ bilder.
0DF02FB0-81D3-421F-8E02-7D188B4968BB.jpeg
B751E1C7-5984-4B7C-874A-9FC82DCF3360.jpeg

Fick avi, stÄr i kö!
Postbored eller va de kallar sig ; "Nu kom du lite tidigt!"
Jaha, men det var inget kul skÀmt!
Jag har stÄtt i kö en halvtimme, förutom att jaga hem för att hÀmta paket, det stÄr 16.00 idag pÄ avin!?...
Postbored; "paketet kommer kanske imorrn"
HÀr pÄ klocksnack Àr det vÀl ingen idé att gnÀlla, det var vÀrre under franska revolutionen eller kanske man fÄtt ryska Corona vaccinet...
Tjoho, "holy grail around the corner"😛

Fick avi, stÄr i kö!
Postbored eller va de kallar sig ; "Nu kom du lite tidigt!"
Jaha, men det var inget kul skÀmt!
Jag har stÄtt i kö en halvtimme, förutom att jaga hem för att hÀmta paket, det stÄr 16.00 idag pÄ avin!?...
Postbored; "paketet kommer kanske imorrn"
HÀr pÄ klocksnack Àr det vÀl ingen idé att gnÀlla, det var vÀrre under franska revolutionen eller kanske man fÄtt ryska Corona vaccinet...
Tjoho, "holy grail around the corner"😛
Ja du det Àr inte som förr dÄ man slapp stÄ i kö. tÀnk Cafe opera tiderna dÀr vissa hade nyckel/vip kort, ;)
Hoppas du fÄr hÀmta ut den idag, trevlig Fredag:)

//Simon

Tillbaka
Topp