Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dre skrev 15.75 ovan. NÄn av er för er med fakenews. Orkar inte kolla upp vem.
Gött med lite liv i trÄden oavsett Äsikter
Fina men lite mÀrkligt med lysmassa pÄ visare men inte pÄ tavlan?
Bra spanat. SmÄ pluppar ute i kanterna kunde de ju kostat pÄ sig kan jag tycka.Fina men lite mÀrkligt med lysmassa pÄ visare men inte pÄ tavlan?
Bra spanat. SmÄ pluppar ute i kanterna kunde de ju kostat pÄ sig kan jag tycka.
Synd! Annars hade ni ju bestÀllt varsinJag kan hÄlla med, men det fungerar ÀndÄ med bara visarna tycker jag.
SÄklart. Hade redan dragit den (och tourbillon) till varukorgen. Ville inte ens ha rabatt.Synd! Annars hade ni ju bestÀllt varsin
Fattade inte att den var sÄ stor.FrÄn Hodinkees instagram. Den Àr vÀldigt snygg, men storleken och tjockleken (15,75mm) kan bli tuff för en del hugade spekulanter.
Kul! Vilken blev det?Snart behöver jag inte smyga i denna trÄd lÀngre , första Bratten pÄ vÀg
Tourbillon sÄklartKul! Vilken blev det?
Ni fÄr vÀnta och se, liten ledtrÄd Àr orangeKul! Vilken blev det?
Grattis!Snart behöver jag inte smyga i denna trÄd lÀngre , första Bratten pÄ vÀg
Japp tog tvÄ blev ju en jÀmn summa dÄTourbillon sÄklart
KÀnner nÄgra Breitling ADs, det rÀcker.Tycker inte det Àr superrelevant, men har du statistik pÄ detta?
Nej.KÀnner nÄgra Breitling ADs, det rÀcker.
Ja, dÄ var det iaf förr pÄ klockor. Finns nÀstan inga undantag frÄn det. Kan inte minnas att jag kÀnner till nÄgon dÀr man frÄngÄtt detta faktiskt. Kanske att de missat denna detaljen pÄ dessa bilder/förserie men det kÀnns ocksÄ lite vÀl slarvigt.Verkligen! Urtavlor i den designen kan ibland ha en liten liten plutt lysmassa i ytterkanten pÄ strecken/indexen vid varje fem, men det ser inte ut som det pÄ den hÀr modellen. Det ser vÀl ut som om man bara lagt pÄ lite extra fÀrg?
Ser ut som en valfri Gant klocka.. Och storleken.. kom igen..FrÄn Hodinkees instagram. Den Àr vÀldigt snygg, men storleken och tjockleken (15,3mm) kan bli tuff för en del hugade spekulanter.
Inte sett i den fÀrgen tidigare, snygg!Tror vi pÄ Aerospace nyheter idag eller vara retro?
Haller med, de finaste Breitlings kommer fran den eran, och de nya re editions, fast lite stora, delvis, ar mumma, men @yonsson vet alltid bast och har ratt aven da han har fel, sa vi far val foga oss innan traden stangs ...Tycker Breitling byggde sin identitet pÄ 40-talet. Tror det Àr riktigt smart att ha sitt fina arv representerat som nyutgÄvor i sitt sortiment.
Inte direkt likt eller unikt?
Du Àr pÄ ett klockforum. HÀr fÄr man ha olika Äsikter.Haller med, de finaste Breitlings kommer fran den eran, och de nya re editions, fast lite stora, delvis, ar mumma, men @yonsson vet alltid bast och har ratt aven da han har fel, sa vi far val foga oss innan traden stangs ...
Ser inte klokt ut. Blaffigt och smaklöst.
Jag tycker Breitling byggde mycket av sin identitet frÄn 1979 och framÄt nÀr Schneider tog över. Kern har effektivt raderat ut det mesta som Schneider byggt upp.
Klart jag ser. Men den borde ÀndÄ bÀras brutalt stort med tanke pÄ den stora tavelytan.Du ser inte att de Àr en brutta som har klockan? Har man inte taniga armar sÄ passar 40mm perfekt