• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tjena, kikar in lite i denna trÄd, har gÄtt och suktat lite Breitling ett tag nu. Det Àr nÄgot med attityden i klockorna jag gillar, funderar pÄ att börja med nÄgon rolig Colt eller Aerospace, vad sÀger panelen, Àr det en vettig start?
VÀldigt vettig start. TÀnk pÄ att Aerospace (jag Àlskar den klockan) vÀger som 3-4 hÄrstrÄn. Vissa Àr inte sÄ förtjusta i alla fördelar som titan för med sig,
Vilken tavelfÀrg lutar det Ät?

VÀldigt vettig start. TÀnk pÄ att Aerospace (jag Àlskar den klockan) vÀger som 3-4 hÄrstrÄn. Vissa Àr inte sÄ förtjusta i alla fördelar som titan för med sig,
Vilken tavelfÀrg lutar det Ät?
Grym feedback, har ocksÄ svÄrt för det, Àven om jag Àr lite sugen att testa en titan en lÀngre tid. NÄgot mörkt, svart / blÄtt!

Grym feedback, har ocksÄ svÄrt för det, Àven om jag Àr lite sugen att testa en titan en lÀngre tid. NÄgot mörkt, svart / blÄtt!
SjÀlv gillar jag den svarta Aerospace (fast jag har en grÄ och en blÄ), den Àr sÄ sjukt matt kolsvart sÄ man nÀstan blir rÀdd. Iaf dom nÄgot Àldre modellerna,

Skall du köpa ny eller beg?
HÀr har du lite Àldre modeller:
Min favorit Àr nog E75362 tÀtt följd av E79362.
Skall du kolla pÄ nya modeller sÄ har bl.a klockmaster Breitling agentur.
Grym sida ju! FĂ„r hĂ„lla med dig dĂ€r, Ă€ven om jag gillar F56060, dock sĂ„ skriker den inte breitling för min del (okunnig 😋)

Det blir nog en beg, men kanske svÀnger förbi Klockmaster nÄgon dag och provar lite, man vet ju aldrig... bra att fÄ en kÀnsla av dem irl ocksÄ.

Crosswind Special
6BD38F6C-69AF-4F0A-9840-BEA58473E06F.jpeg
La just ut denna pÄ K&S om det va/Àr nÄgon som Àr sugen :)

Crosswindspecialen Ă€r som sagt en av mina favoriter sen mĂ„nga Ă„r, min chef har en blĂ„, jĂ€kla fin. Dock aldrig haft en sjĂ€lv đŸ˜„ vrf avyttra? @Barricello
Ja, bra frÄga, jag har avyttrat sjukt mÄnga klockor som jag har vart riktigt nöjd med.
Jag lider, som sĂ„ mĂ„nga andra hĂ€r pĂ„ KS, av ett beroende likt droger. Vill ha och testa massa klockor, och har tyvĂ€rr inte rĂ„d att behĂ„lla allt. ..i övrigt sĂ„ ligger mitt mest passande mĂ„tt pĂ„ uren runt 40mm. â˜ș

Ähh vafan, det Ă€r ju en slitochslĂ€ng daglig klocka, den ska vara skitig och hĂ„rd! Eller @Nissestr ?
Edit: jĂ€kla pĂ„hopp förresten, snart sĂ€tter jag in dig i skamvrĂ„n 😉
Haha, du har redan förpassat mig till skamvrĂ„n đŸ€Ł jadĂ„! Klart den ska anvĂ€ndas. Å en beater ska ju se ut som den, mina pikar Ă€r bara kĂ€rlek ❀

Ja, bra frÄga, jag har avyttrat sjukt mÄnga klockor som jag har vart riktigt nöjd med.
Jag lider, som sĂ„ mĂ„nga andra hĂ€r pĂ„ KS, av ett beroende likt droger. Vill ha och testa massa klockor, och har tyvĂ€rr inte rĂ„d att behĂ„lla allt. ..i övrigt sĂ„ ligger mitt mest passande mĂ„tt pĂ„ uren runt 40mm. â˜ș
Hehe jo den dĂ€r f-jĂ€vulen kan vara jobbig 😉 Ă€r du sugen pĂ„ g/s menar du? đŸ€Ł

Tillbaka
Topp