Klassisk Chronomat ju! Det borde vÀl en gammal och vis man som du seJÀvligt bra den dÀr! Ligger den pÄ 39-40mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klassisk Chronomat ju! Det borde vÀl en gammal och vis man som du seJÀvligt bra den dÀr! Ligger den pÄ 39-40mm?
Dock lite osÀker pÄ mÄttet pÄ den dÀringa.. men huu sÄ vacker! ..jag har haft en Chrono cockpit och kan blanda ihop dessa. Men har inte hafi en gammal Chronomat. Tjosan hejsan!Klassisk Chronomat ju! Det borde vÀl en gammal och vis man som du se
"UFO"-chronomaten ligger pÄ 39-40mm, lite beroende pÄ referensDock lite osÀker pÄ mÄttet pÄ den dÀringa.. men huu sÄ vacker! ..jag har haft en Chrono cockpit och kan blanda ihop dessa. Men har inte hafi en gammal Chronomat. Tjosan hejsan!
Den dÀr Àr 39mm..JÀvligt bra den dÀr! Ligger den pÄ 39-40mm?
Breitling listade dom som 40,5 faktisktDen dÀr Àr 39mm..
Hmm..??Breitling listade dom som 40,5 faktiskt
40,5 mm maffiaklocka frÄn Tirana som @Rulle aldrig fÄr köpa sÄ lÀnge han inte börjar med cigarettsmuggling.Breitling listade dom som 40,5 faktiskt
jag vill ha din alban!!40,5 mm maffiaklocka frÄn Tirana som @Rulle aldrig fÄr köpa sÄ lÀnge han inte börjar med cigarettsmuggling.
BestÀllde nyss ett blÄtt, det orangea var helt huxflux slut i lagerBlir nog en bra kombination!
BehÄllGod eftermiddag
Nyss köpt en Breitling colt som Àr 18mm mellan hornen.
Sitter sharkmesh pÄ den nu men skulle gÀrna vilja ha nÄgot annat.
Har ni nÄgra tips?
Gör de gummi i 18mm?
VÀl mött
// Kristofer
BestÀllde nyss ett blÄtt, det orangea var helt huxflux slut i lager
Attans
Hehe, jag har vÀntat pÄ ett gummi sedan Ärsskiftet Breitling ligger lÄngt efter pÄ fÀrgglada band (22mm)Attans
Hej Kristofer,
Tack för din bestÀllning!
Jag har inte bandet hemma för dagen, men har stÀllt frÄgan till Breitling gÀllande tillgÀnglighet och levtid.
à terkommer sÄ fort jag har detta.
Med vÀnlig hÀlsning
ERIKSON URHANDEL AB
Den gultavlade chronomaten Àr grymt hÄrd. Riktigt retro!Nuvarande Breitling-innehavet. Skulle ev kunna tÀnka mig en Aerospace Avantage igen (för fjÀrde gÄngen)
Hej Kristofer,Hehe, jag har vÀntat pÄ ett gummi sedan Ärsskiftet Breitling ligger lÄngt efter pÄ fÀrgglada band (22mm)
Jag tycker att pistage-tavlan Ă€r riktigt snygg pĂ„ bilder. Det bruna chroco-bandet, stĂ„let och tavlan gifter sig. FrĂ„gan Ă€r vilken kĂ€nsla den ger nĂ€r den sitter pĂ„ runt handleden? Ăr det en klocka som Ă€r mest lĂ€mpad för att sticka ut i sociala medier eller Ă€r det en klocka man vill bĂ€ra?Ăr historiskt ingen Breitling-fanboy, men denna har fĂ„tt mig pĂ„ andra tankar.. Ă„sikter?
Du Àr i goda hÀnder. Det ordnar sig.Attans
Hej Kristofer,
Tack för din bestÀllning!
Jag har inte bandet hemma för dagen, men har stÀllt frÄgan till Breitling gÀllande tillgÀnglighet och levtid.
à terkommer sÄ fort jag har detta.
Med vÀnlig hÀlsning
ERIKSON URHANDEL AB
Köp!!!!Vad i helvete
nu chansar jag för en anvÀnd klocka kan ockaÄ vara "ny"Sugen pÄ att köpa ny Breitling, nÄgon som har tips? Lutar Ät de nya Navitimer-modellerna (41mm), Superocean Heritage (42mm) eller Avenger Seawolf (43mm)... Ganska spritt mellan dressat och sportigt, men har ngn tips pÄ en modell man kan ha missat tas tips tacksamt emot!
Tack för svar! Ăr intresserad av bĂ„de gammalt och nytt, sĂ„ alltid kul med lite feedback frĂ„n nĂ„gon som har koll pĂ„ annat Ă€n de senaste modellerna. Har personligen inget emot Breitlings nyslĂ€pp, men det kanske Ă€ndras efter jag jĂ€mfört med de Ă€ldre modellerna. Fick nyss upp ögonen för Chronomat Blacksteel, men tror tyvĂ€rr den kan vara lite vĂ€l stor.nu chansar jag för en anvĂ€nd klocka kan ockaĂ„ vara "ny"
kolla upp beggade schneider navitimers med som har vingar!!.....
gÀrna dom med subdials kl.3-6-9
eller om du ska vara seinfeldt cool sÄ leta upp en med 7750 verk dÀr subdialsen Àr kl. 6-9-12
undvik alla nya tradiga kernklockor
har du testat en Àldre chronomat nÄgon gÄng?
wristsize liten mellan eller stor?Tack för svar! Ăr intresserad av bĂ„de gammalt och nytt, sĂ„ alltid kul med lite feedback frĂ„n nĂ„gon som har koll pĂ„ annat Ă€n de senaste modellerna. Har personligen inget emot Breitlings nyslĂ€pp, men det kanske Ă€ndras efter jag jĂ€mfört med de Ă€ldre modellerna. Fick nyss upp ögonen för Chronomat Blacksteel, men tror tyvĂ€rr den kan vara lite vĂ€l stor.
Stulen bild, men satan vilken fin modell.
En sĂ„dan har jag TP fixade fram en 2020-09-25. MilitĂ€r bandet gĂ„r inte att bestĂ€lla enligt AD Syns pĂ„ bilden dĂ€r det Ă€r glas pĂ„ baksidan.Tack för svar! Ăr intresserad av bĂ„de gammalt och nytt, sĂ„ alltid kul med lite feedback frĂ„n nĂ„gon som har koll pĂ„ annat Ă€n de senaste modellerna. Har personligen inget emot Breitlings nyslĂ€pp, men det kanske Ă€ndras efter jag jĂ€mfört med de Ă€ldre modellerna. Fick nyss upp ögonen för Chronomat Blacksteel, men tror tyvĂ€rr den kan vara lite vĂ€l stor.
Stulen bild, men satan vilken fin modell.
Liten tyvÀrr! SÄ dÀrför Àr Breitling inte nÄgot jag spanat mkt pÄ innan, Àven om jag gillar klockornas utseende. Ska klÀmma pÄ nÄgra 42-43mm inom kort dock, sÄ vi fÄr hoppas att jag slipper damklocka.wristsize liten mellan eller stor?
Satan vad snygg! Grattis!!En sÄdan har jag TP fixade fram en 2020-09-25. MilitÀr bandet gÄr inte att bestÀlla enligt AD Syns pÄ bilden dÀr det Àr glas pÄ baksidan.
Nu har jag ett Pro 3 band pÄ för tillfÀllet.
Sitter bra pÄ mej
Bild pÄ bak sidan
//Simon