• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Breitling listade dom som 40,5 faktiskt
40,5 mm maffiaklocka frÄn Tirana som @Rulle aldrig fÄr köpa sÄ lÀnge han inte börjar med cigarettsmuggling.
IMG_5508.jpg

Attans

Hej Kristofer,
Tack för din bestÀllning!

Jag har inte bandet hemma för dagen, men har stÀllt frÄgan till Breitling gÀllande tillgÀnglighet och levtid.
Återkommer sĂ„ fort jag har detta.

Med vÀnlig hÀlsning

ERIKSON URHANDEL AB
Hehe, jag har vÀntat pÄ ett gummi sedan Ärsskiftet ;) Breitling ligger lÄngt efter pÄ fÀrgglada band (22mm)

Hehe, jag har vÀntat pÄ ett gummi sedan Ärsskiftet ;) Breitling ligger lÄngt efter pÄ fÀrgglada band (22mm)
Hej Kristofer,
Snabba ryck hÀr!

Ska vara leverans i Maj hÀr enligt info frÄn Breitling hÀr pÄ morgonen.

Återkommer till dig nĂ€r jag har det hemma för vidare fĂ€rd till dig.

Tills dess, ha det sÄ fint!

FĂ„r hoppas dĂ„ inför sommaren 😊

Är historiskt ingen Breitling-fanboy, men denna har fĂ„tt mig pĂ„ andra tankar.. Ă„sikter?
Screenshot_20210413-091422.jpg
Jag tycker att pistage-tavlan Ă€r riktigt snygg pĂ„ bilder. Det bruna chroco-bandet, stĂ„let och tavlan gifter sig. FrĂ„gan Ă€r vilken kĂ€nsla den ger nĂ€r den sitter pĂ„ runt handleden? Är det en klocka som Ă€r mest lĂ€mpad för att sticka ut i sociala medier eller Ă€r det en klocka man vill bĂ€ra?

Sugen pÄ att köpa ny Breitling, nÄgon som har tips? Lutar Ät de nya Navitimer-modellerna (41mm), Superocean Heritage (42mm) eller Avenger Seawolf (43mm)... Ganska spritt mellan dressat och sportigt, men har ngn tips pÄ en modell man kan ha missat tas tips tacksamt emot!

Finns det nÄgon bra webbshop att handla original Breitling tillbehör pÄ? Vet att man kan handla pÄ deras egna hemsida, men tÀnker att det borde finnas nÄgot alternativ som Àr billigare, men inte hittat nÄgot.

Vad Àr era tips?

Tack

Sugen pÄ att köpa ny Breitling, nÄgon som har tips? Lutar Ät de nya Navitimer-modellerna (41mm), Superocean Heritage (42mm) eller Avenger Seawolf (43mm)... Ganska spritt mellan dressat och sportigt, men har ngn tips pÄ en modell man kan ha missat tas tips tacksamt emot!
nu chansar jag för en anvÀnd klocka kan ockaÄ vara "ny"

kolla upp beggade schneider navitimers med som har vingar!!.....

gÀrna dom med subdials kl.3-6-9
eller om du ska vara seinfeldt cool sÄ leta upp en med 7750 verk dÀr subdialsen Àr kl. 6-9-12

undvik alla nya tradiga kernklockor

har du testat en Àldre chronomat nÄgon gÄng?

nu chansar jag för en anvÀnd klocka kan ockaÄ vara "ny"

kolla upp beggade schneider navitimers med som har vingar!!.....

gÀrna dom med subdials kl.3-6-9
eller om du ska vara seinfeldt cool sÄ leta upp en med 7750 verk dÀr subdialsen Àr kl. 6-9-12

undvik alla nya tradiga kernklockor

har du testat en Àldre chronomat nÄgon gÄng?
Tack för svar! Är intresserad av bĂ„de gammalt och nytt, sĂ„ alltid kul med lite feedback frĂ„n nĂ„gon som har koll pĂ„ annat Ă€n de senaste modellerna. Har personligen inget emot Breitlings nyslĂ€pp, men det kanske Ă€ndras efter jag jĂ€mfört med de Ă€ldre modellerna. :angel: Fick nyss upp ögonen för Chronomat Blacksteel, men tror tyvĂ€rr den kan vara lite vĂ€l stor.

Stulen bild, men satan vilken fin modell.
1618419501100.png

Tack för svar! Är intresserad av bĂ„de gammalt och nytt, sĂ„ alltid kul med lite feedback frĂ„n nĂ„gon som har koll pĂ„ annat Ă€n de senaste modellerna. Har personligen inget emot Breitlings nyslĂ€pp, men det kanske Ă€ndras efter jag jĂ€mfört med de Ă€ldre modellerna. :angel: Fick nyss upp ögonen för Chronomat Blacksteel, men tror tyvĂ€rr den kan vara lite vĂ€l stor.

1618419501100.png
wristsize liten mellan eller stor?

1618419501100.png
En sÄdan har jag ;) TP fixade fram en 2020-09-25. MilitÀr bandet gÄr inte att bestÀlla enligt AD Syns pÄ bilden dÀr det Àr glas pÄ baksidan.
Nu har jag ett Pro 3 band pÄ för tillfÀllet.
Sitter bra pÄ mej :)

Bild pÄ bak sidan :)

//Simon

Senast Àndrad:
wristsize liten mellan eller stor?
Liten tyvÀrr! SÄ dÀrför Àr Breitling inte nÄgot jag spanat mkt pÄ innan, Àven om jag gillar klockornas utseende. Ska klÀmma pÄ nÄgra 42-43mm inom kort dock, sÄ vi fÄr hoppas att jag slipper damklocka. o_O

En sÄdan har jag ;) TP fixade fram en 2020-09-25. MilitÀr bandet gÄr inte att bestÀlla enligt AD Syns pÄ bilden dÀr det Àr glas pÄ baksidan.
Nu har jag ett Pro 3 band pÄ för tillfÀllet.
Sitter bra pÄ mej :)

Bild pÄ bak sidan :)

//Simon
Satan vad snygg! Grattis!!

Tillbaka
Topp