Har du bild pÄ det? SÄ man fÄr se?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du bild pÄ det? SÄ man fÄr se?
Man försöker kÀmpa emot begÀret men misslyckas allt som oftast.. vad jag va sugen pÄ igÄr, idag och i morgon kan va 3 Helt olika grejer ..liye sugen pÄ nua Tudor BB Chrono. Men Àver en G/S Bratte Àr svÄrt att motstÄ!Hehe jo den dÀr f-jÀvulen kan vara jobbig Àr du sugen pÄ g/s menar du?
Wow riktigt snyggt...Ufo familjen inkl brunt canvas.
Jag hÄller med!Den dÀr Àr sÄ sjukt bra! Synd att dom gjorde om den.. Har du tröttnat pÄ lÀnken?
Snyggt. Vilket canvas Àr det?Jag hÄller med!
NejdÄ, jag tycker nog den gör sig bÀst pÄ lÀnk. Kul med variation dock. HÀr kommer lite olika:
Tack! FrÄn @Feskarn , watchwear.seSnyggt. Vilket canvas Àr det?
Denna https://watchwear.se/produkt/canvas-gron/Ăr det med Quick release ele utan? Bra kvalitet?
LÀnken Àr sÄklart bÀst! Jag hade en sÄn dÀr pÄ gummi för typ 5 Är sen och har nog aldrig riktigt kommit över denJag hÄller med!
NejdÄ, jag tycker nog den gör sig bÀst pÄ lÀnk. Kul med variation dock. HÀr kommer lite olika:
Gillar bÄde lÀnk och gummi...men kÀnns smidigare pÄ gummi..Jag hÄller med!
I detta fall Àr blÄtt flottSO idag!
Ăr historiskt ingen Breitling-fanboy, men denna har fĂ„tt mig pĂ„ andra tankar.. Ă„sikter?
Mm jag gillar modellen och faktiskt fÀrgen pÄ bild i alla fall. Inget för en owg kanske, men för att liva upp ibland hÀr den ju suttit fint.Jag gillar designen och jag tror att det smart att frÄn ett varumÀrkesperspektiv ocksÄ lyfta upp pre-Schneider modeller för att pÄminna om Breitlings lÄnga historik. Roligt att den Àr manuell, storleken (40mm) Àr lite av ett frÄgetecken och svÄrt att sÀga nÄgot om tills man provat den. Jag Àr lite tveksam till den dÀr gröna nyansen av fÀrg (men den i 18k Àr fantastisk) och priset ligger kanske ocksÄ lite i överkant. Slutsats, jag gillar den men jag kommer inte att köpa den till fullpris.
SÄg tvÄ filmsnuttar frÄn Mr noWings Instagram nÀr han har pÄ sig pistagen som han kallar för "mint", den sÄg rÀtt topp-tung utJag gillar designen och jag tror att det smart att frÄn ett varumÀrkesperspektiv ocksÄ lyfta upp pre-Schneider modeller för att pÄminna om Breitlings lÄnga historik. Roligt att den Àr manuell, storleken (40mm) Àr lite av ett frÄgetecken och svÄrt att sÀga nÄgot om tills man provat den. Jag Àr lite tveksam till den dÀr gröna nyansen av fÀrg (men den i 18k Àr fantastisk) och priset ligger kanske ocksÄ lite i överkant. Slutsats, jag gillar den men jag kommer inte att köpa den till fullpris.
LÀnk?SÄg tvÄ filmsnuttar frÄn Mr noWings Instagram nÀr han har pÄ sig pistagen som han kallar för "mint", den sÄg rÀtt topp-tung ut
Har ocksÄ fÄtt uppfattningen att den Àr tjock. Brukar ha vÀldigt svÄrt för topptunga klockor, men svÄrt att sÀga innan man testatSÄg tvÄ filmsnuttar frÄn Mr noWings Instagram nÀr han har pÄ sig pistagen som han kallar för "mint", den sÄg rÀtt topp-tung ut
Absolut Àr det sÄ, ska bli kul att prova nyheterna nÀr de dyker upp i butik, Àven om det inte lÀr bli köpHar ocksÄ fÄtt uppfattningen att den Àr tjock. Brukar ha vÀldigt svÄrt för topptunga klockor, men svÄrt att sÀga innan man testat
HÄller med, sÄg lite topptung ut.. samtidigt, 40mm sÄg rÀtt stort ut pÄ den handleden, men som ni skriver.. man mÄste prova för att bilda sig en uppfattning.Absolut Àr det sÄ, ska bli kul att prova nyheterna nÀr de dyker upp i butik, Àven om det inte lÀr bli köp
finns mÄnga schyssta breitling gummin i 18m!God eftermiddag
Nyss köpt en Breitling colt som Àr 18mm mellan hornen.
Sitter sharkmesh pÄ den nu men skulle gÀrna vilja ha nÄgot annat.
Har ni nÄgra tips?
Gör de gummi i 18mm?
VÀl mött
// Kristofer
Tacko
finns mÄnga schyssta breitling gummin i 18m!
kolla in breitlings superocean i typ 36mm sÄ ser du vilka fÀrger som finnas att fÄ
borde vara vitt,mörkblÄtt,svart och orange!
Fanns blÄtt, vitt och orange inne pÄ Breitling. Blir nog ett blÄtt och oranget, oranget Àr sÄ fett pÄ sommarenborde vara vitt,mörkblÄtt,svart och orange!
kör pÄ ett orange gummi!
borde se frÀckt ut
Blir nog en bra kombination!Fanns blÄtt, vitt och orange inne pÄ Breitling. Blir nog ett blÄtt och oranget, oranget Àr sÄ fett pÄ sommaren
JÀvligt bra den dÀr! Ligger den pÄ 39-40mm?Kan det bli bÀttre?