• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Har du bild pÄ det? SÄ man fÄr se?
2C09865A-591D-4D4C-8EC2-381510F1F6F1.jpeg
Ufo familjen inkl brunt canvas.

Jag hÄller med!

NejdÄ, jag tycker nog den gör sig bÀst pÄ lÀnk. Kul med variation dock. HÀr kommer lite olika:
FF55E609-AEBB-40A9-BB48-F84F9D01812C.jpeg
CC6A5D90-CE1D-445E-9691-62479E82880F.jpeg
AEF2DB2B-5F02-458C-B341-F517D2891124.jpeg
7D49788B-AE23-4886-9F6C-A6F9C290A833.jpeg
LĂ€nken Ă€r sĂ„klart bĂ€st! Jag hade en sĂ„n dĂ€r pĂ„ gummi för typ 5 Ă„r sen och har nog aldrig riktigt kommit över den 😅
men min va pÄ gummi, tycker den behöver lÀnken, om inte annat sÄ för omvÀxlings skull!

Är historiskt ingen Breitling-fanboy, men denna har fĂ„tt mig pĂ„ andra tankar.. Ă„sikter?
Screenshot_20210413-091422.jpg

Jag gillar designen och jag tror att det smart att frÄn ett varumÀrkesperspektiv ocksÄ lyfta upp pre-Schneider modeller för att pÄminna om Breitlings lÄnga historik. Roligt att den Àr manuell, storleken (40mm) Àr lite av ett frÄgetecken och svÄrt att sÀga nÄgot om tills man provat den. Jag Àr lite tveksam till den dÀr gröna nyansen av fÀrg (men den i 18k Àr fantastisk) och priset ligger kanske ocksÄ lite i överkant. Slutsats, jag gillar den men jag kommer inte att köpa den till fullpris.

• Like
Reactions: bvb
Jag gillar designen och jag tror att det smart att frÄn ett varumÀrkesperspektiv ocksÄ lyfta upp pre-Schneider modeller för att pÄminna om Breitlings lÄnga historik. Roligt att den Àr manuell, storleken (40mm) Àr lite av ett frÄgetecken och svÄrt att sÀga nÄgot om tills man provat den. Jag Àr lite tveksam till den dÀr gröna nyansen av fÀrg (men den i 18k Àr fantastisk) och priset ligger kanske ocksÄ lite i överkant. Slutsats, jag gillar den men jag kommer inte att köpa den till fullpris.
Mm jag gillar modellen och faktiskt fÀrgen pÄ bild i alla fall. Inget för en owg kanske, men för att liva upp ibland hÀr den ju suttit fint.
HĂ„ller med om priset. TĂ€nker att man kanske hittar en bra deal om man vĂ€ntar lite och hĂ„ller utkik.👍

SÄg tvÄ filmsnuttar frÄn Mr noWings Instagram nÀr han har pÄ sig pistagen som han kallar för "mint", den sÄg rÀtt topp-tung ut

SÄg tvÄ filmsnuttar frÄn Mr noWings Instagram nÀr han har pÄ sig pistagen som han kallar för "mint", den sÄg rÀtt topp-tung ut
Har ocksÄ fÄtt uppfattningen att den Àr tjock. Brukar ha vÀldigt svÄrt för topptunga klockor, men svÄrt att sÀga innan man testat

o
God eftermiddag
Nyss köpt en Breitling colt som Àr 18mm mellan hornen.
Sitter sharkmesh pÄ den nu men skulle gÀrna vilja ha nÄgot annat.
Har ni nÄgra tips?
Gör de gummi i 18mm?
47F1B7F6-6CD7-4C41-BF56-FFB07F774F98.jpeg

VÀl mött
// Kristofer
finns mÄnga schyssta breitling gummin i 18m!

kolla in breitlings superocean i typ 36mm sÄ ser du vilka fÀrger som finnas att fÄ

Tillbaka
Topp