Vonlind
Silver
Wow!Gammalt guld glittrar ocksÄ i solen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow!Gammalt guld glittrar ocksÄ i solen
Det ser ju skitfel ut med den kritvita lysmassan pÄ den dÀr. Gör om, gör rÀtt.Vad i helvete
MÀrkligt att det inte stÄr nÄgon form av lagerstatus pÄ Eriksons hemsida utan man kan bara klicka hem ett i tron att det finns tillgÀngligt för att sedan fÄ ett sÄnt hÀr mail...Attans
Hej Kristofer,
Tack för din bestÀllning!
Jag har inte bandet hemma för dagen, men har stÀllt frÄgan till Breitling gÀllande tillgÀnglighet och levtid.
à terkommer sÄ fort jag har detta.
Med vÀnlig hÀlsning
ERIKSON URHANDEL AB
TyvÀrr har de alltid (?) kört sÄ, vilket jag tycker Àr mÀrkligt. BÀttre imo att förtydliga att det Àr en bestÀllningsvara Àn att skapa förhoppningen om att det gÄr att fÄ pÄ momangen för att sen fÄ ett nej och kanskeMÀrkligt att det inte stÄr nÄgon form av lagerstatus pÄ Eriksons hemsida utan man kan bara klicka hem ett i tron att det finns tillgÀngligt för att sedan fÄ ett sÄnt hÀr mail...
Skönt dock att du fick svar sÄ pass fort, dÄ hÄller vi tummarna att du fÄr det i Maj sÄ du har det till sommaren
HÄller helt med dig!TyvÀrr har de alltid (?) kört sÄ, vilket jag tycker Àr mÀrkligt. BÀttre imo att förtydliga att det Àr en bestÀllningsvara Àn att skapa förhoppningen om att det gÄr att fÄ pÄ momangen för att sen fÄ ett nej och kanske
VÀntar som sagt ocksÄ pÄ mitt band som jag bestÀllde vid Ärsskiftet med samma respons("...vi Äterkommer sÄ fort vi fÄr bandet..." med mÄnatliga uppdateringar om att det ej kommit men att de Àr pÄ breitling )HÄller helt med dig!
Ăr det leveransproblem frĂ„n Breitling pĂ„ de hĂ€r banden?VĂ€ntar som sagt ocksĂ„ pĂ„ mitt band som jag bestĂ€llde vid Ă„rsskiftet med samma respons
Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott!
Snarare att de inte tillverkar mer Ă€n vad de tillverkar för Endurance. Iaf 22mm varianterna. Och dĂ„ vissa sĂ€ljs mer flitigt gĂ„r de banden till de klockorna istĂ€llet för tillbehörsmarknadenĂr det leveransproblem frĂ„n Breitling pĂ„ de hĂ€r banden?
Du vet sÄ mycket. Ny profilbild har du ocksÄ!Snarare att de inte tillverkar mer Àn vad de tillverkar för Endurance. Iaf 22mm varianterna. Och dÄ vissa sÀljs mer flitigt gÄr de banden till de klockorna istÀllet för tillbehörsmarknaden
Ja fan, har ju grÀvt efter att bli fÀrgglad men blir ju aldrig det! Blir bara grÄare med tiden, nÄgot som fÄr reflekteras i profilbildenDu vet sÄ mycket. Ny profilbild har du ocksÄ!
SÄ Àr det ju.Ja fan, har ju grÀvt efter att bli fÀrgglad men blir ju aldrig det! Blir bara grÄare med tiden, nÄgot som fÄr reflekteras i profilbilden
Men ja, ett visst leveransproblem kan man vÀl sÀga att de har. Tillverkar inte tillrÀckligt mÄnga. Men eftersom efterfrÄgan ökar (erikson har bestÀllt 10 av varje fÀrg som exempel) sÄ blir det ju nÄgot typ av tryck pÄ att kunderna vill ha nÄgot, som sig dÄ Breitling borde snappa upp. Eller inte
Logiskt pÄ ett sÀtt men samtidigt surt. Men det Àr ju vad det Àr!SÄ Àr det ju.
Vet att Omega hade samma problem med gummi till senaste SMPc nÀr den kom. De banden som tillverkades gick till nya klockor istÀllet för att sÀljas löst
JĂ€klar va bra det blevFlyygarfredag
Det Àr bara 1 svart viklÄs som saknas eller
//Simon
MÄste ocksÄ Äka till vÄrt snart..den Àr saknad...Startar upp grillen pÄ landet för första gÄngen för sÀsongen
TvÀtt av hus tillsammans med StÄlfisken