• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Gammalt guld glittrar ocksÄ i solen :)
AD465922-8C1B-41E0-884A-453886510725.jpeg
Wow!

Attans

Hej Kristofer,
Tack för din bestÀllning!

Jag har inte bandet hemma för dagen, men har stÀllt frÄgan till Breitling gÀllande tillgÀnglighet och levtid.
Återkommer sĂ„ fort jag har detta.

Med vÀnlig hÀlsning

ERIKSON URHANDEL AB
MÀrkligt att det inte stÄr nÄgon form av lagerstatus pÄ Eriksons hemsida utan man kan bara klicka hem ett i tron att det finns tillgÀngligt för att sedan fÄ ett sÄnt hÀr mail...

Skönt dock att du fick svar sĂ„ pass fort, dĂ„ hĂ„ller vi tummarna att du fĂ„r det i Maj sĂ„ du har det till sommaren đŸ‘đŸ»

MÀrkligt att det inte stÄr nÄgon form av lagerstatus pÄ Eriksons hemsida utan man kan bara klicka hem ett i tron att det finns tillgÀngligt för att sedan fÄ ett sÄnt hÀr mail...

Skönt dock att du fick svar sĂ„ pass fort, dĂ„ hĂ„ller vi tummarna att du fĂ„r det i Maj sĂ„ du har det till sommaren đŸ‘đŸ»
TyvÀrr har de alltid (?) kört sÄ, vilket jag tycker Àr mÀrkligt. BÀttre imo att förtydliga att det Àr en bestÀllningsvara Àn att skapa förhoppningen om att det gÄr att fÄ pÄ momangen för att sen fÄ ett nej och kanske :(

HĂ„ller helt med dig!
VÀntar som sagt ocksÄ pÄ mitt band som jag bestÀllde vid Ärsskiftet med samma respons("...vi Äterkommer sÄ fort vi fÄr bandet..." med mÄnatliga uppdateringar om att det ej kommit men att de Àr pÄ breitling ;) )

Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott!

Du vet sÄ mycket. Ny profilbild har du ocksÄ!
Ja fan, har ju grÀvt efter att bli fÀrgglad men blir ju aldrig det! Blir bara grÄare med tiden, nÄgot som fÄr reflekteras i profilbilden ;)

Men ja, ett visst leveransproblem kan man vÀl sÀga att de har. Tillverkar inte tillrÀckligt mÄnga. Men eftersom efterfrÄgan ökar (erikson har bestÀllt 10 av varje fÀrg som exempel) sÄ blir det ju nÄgot typ av tryck pÄ att kunderna vill ha nÄgot, som sig dÄ Breitling borde snappa upp. Eller inte ;)

Ja fan, har ju grÀvt efter att bli fÀrgglad men blir ju aldrig det! Blir bara grÄare med tiden, nÄgot som fÄr reflekteras i profilbilden ;)

Men ja, ett visst leveransproblem kan man vÀl sÀga att de har. Tillverkar inte tillrÀckligt mÄnga. Men eftersom efterfrÄgan ökar (erikson har bestÀllt 10 av varje fÀrg som exempel) sÄ blir det ju nÄgot typ av tryck pÄ att kunderna vill ha nÄgot, som sig dÄ Breitling borde snappa upp. Eller inte ;)
SÄ Àr det ju.

Vet att Omega hade samma problem med gummi till senaste SMPc nÀr den kom. De banden som tillverkades gick till nya klockor istÀllet för att sÀljas löst

Ändrar approach pĂ„ forumet under salongen. Jag vill inte köpa nĂ„tt, vill inte skoja med nĂ„n, och inte pika nĂ„n. Se, jag klarade det inte ens en suddig bild 😉 haha!

Tillbaka
Topp