Barricello
Guld
Nu behÄller jag den till nÄgot annan sjuk tanke dyker upp@Boozer_87 verkar ju sugen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu behÄller jag den till nÄgot annan sjuk tanke dyker upp@Boozer_87 verkar ju sugen
Har ju bara en grÄis i mitt liv och det Àr vÀl du @Maxer ? Hahaha!!!@Boozer_87 verkar ju sugen
Den dÀr var riktigt stabilMÄndag..
Jag drar en första frÄga.
Vad tycker panelen egentligen om nya stÄlfisken?
/Daniel
Tack..Den dÀr var riktigt stabil
Varför nöja sig med en nĂ€r man kan ha sex?Köpt pĂ„ auktion. En plĂ„tlĂ„da och en klockbox.Lite risigt skick men Ă€ndĂ„ rĂ€tt kul. Ăger ingen Breitling just nu men kĂ€nner alltid ett sug efter en chronomat frĂ„n 80-talet.
Sex Àr braVarför nöja sig med en nÀr man kan ha sex?
PÄ mÄnga sÀttSex Àr bra
Nu förstÄr jag inte alls vad du menar faktisktPÄ mÄnga sÀtt
Hoppas att nÄgra mÀn fÄr kÀnna lusten av en nykÀr kvinna, för det blir fan inte mer med tidenSex Àr bra
+1Hoppas att nÄgra mÀn fÄr kÀnna lusten av en nykÀr kvinna, för det blir fan inte mer med tiden
Till den dĂ€r sĂ„ ska du fixa dom som kom 2005Köpt pĂ„ auktion. En plĂ„tlĂ„da och en klockbox.Lite risigt skick men Ă€ndĂ„ rĂ€tt kul. Ăger ingen Breitling just nu men kĂ€nner alltid ett sug efter en chronomat frĂ„n 80-talet.
SĂ€lja?Köpt pĂ„ auktion. En plĂ„tlĂ„da och en klockbox.Lite risigt skick men Ă€ndĂ„ rĂ€tt kul. Ăger ingen Breitling just nu men kĂ€nner alltid ett sug efter en chronomat frĂ„n 80-talet.
Ja, Àr nog nÄgon displaybox frÄn AD kanske?Till den dÀr sÄ ska du fixa dom som kom 2005
En kul grej har aldrig sett en likadan box.
//Simon
Alltid öppen för bud men ingen tanke pÄ att sÀlja egentligen.SÀlja?
Kolla pm..Ja, Àr nog nÄgon displaybox frÄn AD kanske?
Alltid öppen för bud men ingen tanke pÄ att sÀlja egentligen.
Lugn nuKolla pm..
Kan vara sÄ eller sÄ Àr det en limierad för tricolor och vad dom andra lÀndernas modeller dÀr det finns en logga för deras flyg plan. Men jag bara gissar En kul grej iallafallJa, Àr nog nÄgon displaybox frÄn AD kanske?
PS Jag har en bratte ryggsÀck som ligger i skÄpet med vingar oanvÀnd^^Kolla pm..
Jag tarn @Simon.x , bjuder 50 spÀnn och en tÀndare kom igen dÄ brushanPS Jag har en bratte ryggsÀck som ligger i skÄpet med vingar oanvÀnd^^
//Simon
Haha @Simon.x Jag hör den svenska avundsjukan pÄ kÀrleken mellan tvÄ Brattebröder, jag rÀknar dig som en i familjen med, luta dig tillbaka och njut!
Synd att klockan Àr pÄ 46 mm, hade annars erbjudit min seamaster mot den.Tjena alla brattare
Har haft denna skönhet i nÄgra mÄnader men inte riktigt fastnat för den Ànnu av nÄgon sjukt oklar anledning. NÄgon som har en soh ii i gummi? Hur Àr bekvÀmligheten kontra stÄl mesh?
Funderar pÄ att köpa till ett sÄnt eller byta ut bratten till en seamaster.