Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sicken smygare vaSĂ„lde du @Maxer ?
@DrDre Skönt att ha dig och alla goa gubbar pÄ forumet! Fick hem en fin klocka, bara att kronan var totalt kass och kÀnslan att mekaniken var helt slut.FÄr man frÄga vad det Àr du har pÄ ingÄende?
PS det Àr 2 dagar kvar pÄ denna veckan innan din Jour startar eller rÀknar du annorlunda heheJour pÄ jobbet 24/7 kommande vecka, sÄ hÀr blir det bara kaffe i koppen!
Bra att att gick vÀgen med returen.@DrDre Skönt att ha dig och alla goa gubbar pÄ forumet! Fick hem en fin klocka, bara att kronan var totalt kass och kÀnslan att mekaniken var helt slut.
Nu Àr den ÄtersÀnd och pengarna tillbaka.
JÀklar va synd för sÄ hÀr sÄg den vÀlburna och polerbara skönheten ut.
Va? Vi har jour torsdag till torsdagPS det Àr 2 dagar kvar pÄ denna veckan innan din Jour startar eller rÀknar du annorlunda hehe
Bra fÀrg pÄ klockan i alla fall
//Simon
Fatta vÀl att det var pÄ g men han ska ju alltid köpa och sÀlja sÄ ibland "faller" det juSicken smygare va
Jag anvÀnde klockan mest med gummi och viklÄs och upplevde inte viklÄset varken stort eller klumpigt. Inte gummit heller, det Àr topp. Justeringen i lÄset Àr grymt! Men smaken Àr ju olika, det jag upplever kanske nÄgon annan inte hÄller med om. Jag rekommenderar starkt.Jag var i butik idag och fick testa en SOH42 som dom hade pÄ mesh gummi med viklÄs. Gummit Àr verkligen skitfint, men jag upplevde viklÄset som vÀÀÀldigt stort och klumpigt? Blir ju nÀstan bara klocka o lÄs kvar pÄ handleden ju. TÀnker att det blir klumpigt vid skrivbord, dator osv. NÄn som har kommentarer pÄ Breitlings storlek pÄ viklÄset pÄ gummit?
Och som alternativ dÄ. Var hittar man snygga gummin med "vanliga" spÀnnen? MÄste inte vara blÄtt, utan svart kan som sagt funka.
LĂ€nken Ă€r grym!Ăverraskande nöjd med min Avantage.
Funderar pÄ om jag skall komplettera med ett gummi men tycker lÀnken Àr otroligt bekvÀm.
HÄller med!LÀnken Àr grym!
Pro2 i Titan skojjar man fasiken inte bortĂverraskande nöjd med min Avantage.
Funderar pÄ om jag skall komplettera med ett gummi men tycker lÀnken Àr otroligt bekvÀm.
BĂ€sta Aerospace! Och du han precis före migĂverraskande nöjd med min Avantage.
Dubbelpostar, alla Àr vÀl vÀrda en hantverksErik?
Helt rÀtt! För jÀkla bra Àr den!Den fÄr stanna
SÄ myck klockor Ä tankar hit och dit om skit man Àr sugen pÄ.. sen fÄr man smÀlta tankarna lite sÄ landar man i att de man har Àr bra nogHelt rÀtt! För jÀkla bra Àr den!
Eller sÄ fick du helt enkelt bara skambud?SÄ myck klockor Ä tankar hit och dit om skit man Àr sugen pÄ.. sen fÄr man smÀlta tankarna lite sÄ landar man i att de man har Àr bra nog
Att ge bort den har aldrig vart aktuelltEller sÄ fick du helt enkelt bara skambud?
@Boozer_87 verkar ju sugenAtt ge bort den har aldrig vart aktuellt