Den Àr 42Synd att klockan Àr pÄ 46 mm, hade annars erbjudit min seamaster mot den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr 42Synd att klockan Àr pÄ 46 mm, hade annars erbjudit min seamaster mot den.
Har du jÀmförelse bild med en Seiko skx?Den Àr 42
Ăger ingen skx tyvĂ€rr. Har en speedy som jag kan jĂ€mföra med om det hjĂ€lperHar du jĂ€mförelse bild med en Seiko skx?
Jag slĂ€nger ivĂ€g ett PM.Ăger ingen skx tyvĂ€rr. Har en speedy som jag kan jĂ€mföra med om det hjĂ€lper
du fÄr köpa nÄgon mer klocka sÄ vi kan fÄ lite variation pÄ bildernaIdag med...
Jag tÀnkte skriva nÄtt liknande, MEN kÀnde att dÄ har man ju blivit alldeles för lik @Rulledu fÄr köpa nÄgon mer klocka sÄ vi kan fÄ lite variation pÄ bilderna
man fÄr ju ta det med lite kÀrlek!Jag tÀnkte skriva nÄtt liknande, MEN kÀnde att dÄ har man ju blivit alldeles för lik @Rulle
Hehe!
Skickade ju med hjÀrta fan jag var ju upptagen just ikvÀll pÄ en "gruppgrej"man fÄr ju ta det med lite kÀrlek!
syns vi hos dig igen ikvÀll?
köpte dom dÀra handbojjorna du ville ha innan idag
Har du satt ut dom dÀr Rosa Flamingorna nu sÄ alla vet vart dom ska gÄ ?Skickade ju med hjÀrta fan jag var ju upptagen just ikvÀll pÄ en "gruppgrej"
Dem sitter ju dÀr jÀmt @Simon.x , du sÄg dem ju med egna ögon förra helgen, nyckeln i skÄlen funkade vÀl bra för din del? Du drog ju jackpottenHar du satt ut dom dÀr Rosa Flamingorna nu sÄ alla vet vart dom ska gÄ ?
https://www.expressen.se/leva-och-b...-hemligt-tecken-som-kan-ge-dig-ovantat-besok/
//Simon
Behövs inte nÀr man har denna..du fÄr köpa nÄgon mer klocka sÄ vi kan fÄ lite variation pÄ bilderna
Fet! Men skulle va Ànnu fetare med lÀnk!Detta Àr fan mumsigt! Eller vad sÀger du @Barricello
Breitling Crosswind Spezial 18K (0,750) Gold MOP Automatik... sÀljes av en Trusted Seller pÄ Chrono24 för 100 820 kr
Breitling Crosswind Special Annons: 100 820 kr Breitling Crosswind Spezial 18K (0,750) Gold MOP Automatik..., Referensnummer K44355; Gulguld; Automatisk; Skick Mycket bra; à r 2005; Klocka med originallÄda;www.chrono24.se
My preciousWink wink @Maxer
Sitter med en med gummi, jag har till skillnad frÄn dig fallit pladask för den, tycker absolut du ska testa innan du gör dig av med en sÄn skönhet!Tjena alla brattare
Har haft denna skönhet i nÄgra mÄnader men inte riktigt fastnat för den Ànnu av nÄgon sjukt oklar anledning. NÄgon som har en soh ii i gummi? Hur Àr bekvÀmligheten kontra stÄl mesh?
Funderar pÄ att köpa till ett sÄnt eller byta ut bratten till en seamaster.
Dom dÀr Àr ju för storaMan vill ju inte lÀmna fingeravtryck! Haha
Hej fixa ett viklÄs samt gummiband till den dÀra det blir fin fintTjena alla brattare
Har haft denna skönhet i nÄgra mÄnader men inte riktigt fastnat för den Ànnu av nÄgon sjukt oklar anledning. NÄgon som har en soh ii i gummi? Hur Àr bekvÀmligheten kontra stÄl mesh?
Funderar pÄ att köpa till ett sÄnt eller byta ut bratten till en seamaster.
En klassiker.. minns att jag suktade efter en likadan back in the days. Hade en vanlig crosswind med UTC men sneglade alltid pÄ en special.
VÀlkommen till vÀrmen, informerar redan nu vilka sjuka j*var du ska hÄlla dig ifrÄn i trÄden, riktigt sjuka typer @Maxer @Nissestr @Barricello @Rulle @SeikoZ @Eurenius @JensBP Och mÄnga mer, men förutom typ jag, jag Àr en hyvens man haha fyfan vad illa nÀr man skrattar Ät sig sjÀlv. Grattis fin modell!DÄ Àr man med breitling
Fy f-n. Det Àr ett riktigt rövgÀng alltsÄVÀlkommen till vÀrmen, informerar redan nu vilka sjuka j*var du ska hÄlla dig ifrÄn i trÄden, riktigt sjuka typer @Maxer @Nissestr @Barricello @Rulle @SeikoZ @Eurenius @JensBP Och mÄnga mer, men förutom typ jag, jag Àr en hyvens man haha fyfan vad illa nÀr man skrattar Ät sig sjÀlv. Grattis fin modell!
Edit: förlÄt @Simon.x , glömde dig men vi trÀffas ju mest hela tiden ÀndÄ
FörstÄr att du hade handskar pÄ dig igÄr nÀr du hade aerospacelÀnken pÄVÀlkommen till vÀrmen, informerar redan nu vilka sjuka j*var du ska hÄlla dig ifrÄn i trÄden, riktigt sjuka typer @Maxer @Nissestr @Barricello @Rulle @SeikoZ @Eurenius @JensBP Och mÄnga mer, men förutom typ jag, jag Àr en hyvens man haha fyfan vad illa nÀr man skrattar Ät sig sjÀlv. Grattis fin modell!
DrömgÀng.VÀlkommen till vÀrmen, informerar redan nu vilka sjuka j*var du ska hÄlla dig ifrÄn i trÄden, riktigt sjuka typer @Maxer @Nissestr @Barricello @Rulle @SeikoZ @Eurenius @JensBP Och mÄnga mer, men förutom typ jag, jag Àr en hyvens man haha fyfan vad illa nÀr man skrattar Ät sig sjÀlv. Grattis fin modell!
Ja riktiga rövhÄl hela bunten! Vik hÀdan och hÄll avstÄnd!VÀlkommen till vÀrmen, informerar redan nu vilka sjuka j*var du ska hÄlla dig ifrÄn i trÄden, riktigt sjuka typer @Maxer @Nissestr @Barricello @Rulle @SeikoZ @Eurenius @JensBP Och mÄnga mer, men förutom typ jag, jag Àr en hyvens man haha fyfan vad illa nÀr man skrattar Ät sig sjÀlv. Grattis fin modell!