• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Idag med...😆
20210427_113741.jpg

Detta Ă€r fan mumsigt! Eller vad sĂ€ger du @Barricello 😉
Fet! Men skulle va Ànnu fetare med lÀnk!
Tycker dessa typer av Bratte Ska va pĂ„ lĂ€nk 😎

Tjena alla brattare
Har haft denna skönhet i nÄgra mÄnader men inte riktigt fastnat för den Ànnu av nÄgon sjukt oklar anledning. NÄgon som har en soh ii i gummi? Hur Àr bekvÀmligheten kontra stÄl mesh?
Funderar pÄ att köpa till ett sÄnt eller byta ut bratten till en seamaster.
9EA11697-2C9D-474A-98E0-29BE26C87B2C.jpeg
Sitter med en med gummi, jag har till skillnad frÄn dig fallit pladask för den, tycker absolut du ska testa innan du gör dig av med en sÄn skönhet!

Tjena alla brattare
Har haft denna skönhet i nÄgra mÄnader men inte riktigt fastnat för den Ànnu av nÄgon sjukt oklar anledning. NÄgon som har en soh ii i gummi? Hur Àr bekvÀmligheten kontra stÄl mesh?
Funderar pÄ att köpa till ett sÄnt eller byta ut bratten till en seamaster.
9EA11697-2C9D-474A-98E0-29BE26C87B2C.jpeg
Hej fixa ett viklÄs samt gummiband till den dÀra det blir fin fint :)
Jag har ett viklÄs i svart ute pÄ annons hÀr pÄ KS men dom Àr Mycket dyrare en dom i stÄl ser mer stilrent ut.

//Simon

DĂ„ Ă€r man med breitling ❀
20210429_155019.jpg
VĂ€lkommen till vĂ€rmen, informerar redan nu vilka sjuka j*var du ska hĂ„lla dig ifrĂ„n i trĂ„den, riktigt sjuka typer 😉 @Maxer @Nissestr @Barricello @Rulle @SeikoZ @Eurenius @JensBP Och mĂ„nga mer, men förutom typ jag, jag Ă€r en hyvens man 👊 haha fyfan vad illa nĂ€r man skrattar Ă„t sig sjĂ€lv. Grattis fin modell!

Edit: förlĂ„t @Simon.x , glömde dig 😉 men vi trĂ€ffas ju mest hela tiden Ă€ndĂ„ 😘

VĂ€lkommen till vĂ€rmen, informerar redan nu vilka sjuka j*var du ska hĂ„lla dig ifrĂ„n i trĂ„den, riktigt sjuka typer 😉 @Maxer @Nissestr @Barricello @Rulle @SeikoZ @Eurenius @JensBP Och mĂ„nga mer, men förutom typ jag, jag Ă€r en hyvens man 👊 haha fyfan vad illa nĂ€r man skrattar Ă„t sig sjĂ€lv. Grattis fin modell!

Edit: förlĂ„t @Simon.x , glömde dig 😉 men vi trĂ€ffas ju mest hela tiden Ă€ndĂ„ 😘
Fy f-n. Det Àr ett riktigt rövgÀng alltsÄ

FörstĂ„r att du hade handskar pĂ„ dig igĂ„r nĂ€r du hade aerospacelĂ€nken pĂ„ 😘😘😘😘

Nej nu var jag taskig. Ta det med RO! ❀

DrömgĂ€ng. 😍

😂 Ja riktiga rövhĂ„l hela bunten! Vik hĂ€dan och hĂ„ll avstĂ„nd! đŸ˜‚â€ïž

Tillbaka
Topp