Vilken tur att jag inte har pÄ mig min idagBÀsta moderna bratten, och sjÀlfallet pre-kern. Den som vet den vet. BÀrs bara av riktiga rövhÄl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tur att jag inte har pÄ mig min idagBÀsta moderna bratten, och sjÀlfallet pre-kern. Den som vet den vet. BÀrs bara av riktiga rövhÄl.
Detta ĂR din. KlĂ€ttrade just in pĂ„ din balkong.Vilken tur att jag inte har pĂ„ mig min idag
Inte undra pĂ„ att det Ă€r en rövhĂ„lsbratte dĂ„Detta ĂR din. KlĂ€ttrade just in pĂ„ din balkong.
NÀ dÄ...Inte undra pÄ att det Àr en rövhÄlsbratte dÄ
BekvÀmt?NÀ dÄ...
Otroligt bekvÀmt. Skulle sÀga rolex-nivÄ nu pÄ lÀnkbekvÀmlighet utan tvekan.BekvÀmt?
Tur att men har sparat en svart av den gamla modellen (Den till höger)Men nackdelen Ă€r att de senare versionerna, Ă€ven om de har mycket kortare bygel, inte Ă€r lika bekvĂ€ma. De Ă€r mycket kantigare, bredare och vassare. KĂ€nns som en billigare produktion jĂ€mfört med den förra som Ă€r rundad och âmjukâ.
BehÄll den. TÀnk nÀr du repar din andra och du aldrig igen kan fÄ tag pÄ ett... dÄ kommer du Ängra att du sÄlde.Tur att men har sparat en svart av den gamla modellen (Den till höger)
Ligger nu ute pÄ annons pÄ KS
//Simon
Det sitter ju 2 pÄ dom svarta en Àr tejpad den andra har jag anvÀnt sedan September och har inte fÄtt nÄgra repor pÄ den (Ej tejpad)BehÄll den. TÀnk nÀr du repar din andra och du aldrig igen kan fÄ tag pÄ ett... dÄ kommer du Ängra att du sÄlde.
Ja visst ja. Du tejpar lÄsen med skyddsplast.Det sitter ju 2 pÄ dom svarta en Àr tejpad den andra har jag anvÀnt sedan September och har inte fÄtt nÄgra repor pÄ den (Ej tejpad)
Jag Àr förvÄnad att det inte finns nÄgra repor men det Àr bara bra.
Den fÄr ligga i lÄdan tillsvidare om inte nÄgon hugger den för det pris jag satt pÄ denna. Dom svarta kostar ju lite mer en dom i stÄl
//Simon
Nej inte pÄ soffan asg bara pÄ viklÄset. Samma som man anvÀnder pÄ bilarna lite mek men det fungerarJa visst ja. Du tejpar lÄsen med skyddsplast.
Har du plast pÄ soffan hemma som de har i Compton?
Det hĂ€r BALLAR ju ur totalt! MohahahahaDetta ĂR din. KlĂ€ttrade just in pĂ„ din balkong.
Ska du fÄ ha mys kan vÀl vi oxÄ fÄ detDet hÀr BALLAR ju ur totalt! Mohahahaha
Den trevlige @Weberg har en bit till salu.NÄgon som har ett par mittdelar till en pilotlÀnk till övers eller en hel lÀnkbit?
TyvÀrr fel storlek Behöver 18 mm, gammal hederlig chronomat/ufo storlekDen trevlige @Weberg har en bit till salu.
Avslutad - Breitling lÀnkbit till pilotlÀnk
Köptes hÀr pÄ forumet för 500 kr. Ser ut att vara i kanonskick och har aldrig anvÀnts av mig. MÀter 20 mm. Tror den Àr för 22 mm-lÀnkar, men passar kanske Àven 20. 500 kr inkl. frakt.klocksnack.se
Det kom ju nyss en chronomat, vad har de i kikaren denna gÄng? Subdials, tachy, kanske en co-pilot(utc-modul)?clownen bjuder in till sekttrÀff snart!
Ser ut som en Colt-krona. För det Àr ingen chronomat eller avenger-krona. Kanske Äterinför Colt Chrono?clownen bjuder in till sekttrÀff snart!
clownen bjuder in till sekttrÀff snart!
Superocean Chrono Àr det nog dÄ, eftersom Kern ansÄg Colt-serien ovÀrdig.Man kan ladda ner bilden och Àndra lite i ljus etc. sÄ ser man lite mer av vad det Àr.
Det kan det vaâ. Eller nĂ„gon lite sportigare och mer aggressiv variant av Chronomat (jfr AP RO vs AP RO offshore)? Det finns vissa drag som verkar komma frĂ„n Chronomaten. Den avhuggna toppen pĂ„ kronan, vridringen och kronskyddet.Superocean Chrono Ă€r det nog dĂ„, eftersom Kern ansĂ„g Colt-serien ovĂ€rdig.
TĂ€nk om det Ă€r en klassisk Blackbird pĂ„ pilot? Det vore mumma. Kronan kĂ€nns fel bara.Det kan det vaâ. Eller nĂ„gon lite sportigare och mer aggressiv variant av Chronomat (jfr AP RO vs AP RO offshore)? Det finns vissa drag som verkar komma frĂ„n Chronomaten. Den avhuggna toppen pĂ„ kronan, vridringen och kronskyddet.
Mer aggressiv? Trodde det inte kunde blir mer aggressivt med Kern vid rodret.Det kan det vaâ. Eller nĂ„gon lite sportigare och mer aggressiv variant av Chronomat (jfr AP RO vs AP RO offshore)? Det finns vissa drag som verkar komma frĂ„n Chronomaten. Den avhuggna toppen pĂ„ kronan, vridringen och kronskyddet.
SpÀnnande! ..behöver, eller behöver Ä behöver.. men Àr lite sugen pÄ en ny sommar/semesterdinka. SÄg att herrn avyttrar en orange mysdinkaTÀnk om det Àr en klassisk Blackbird pÄ pilot? Det vore mumma. Kronan kÀnns fel bara.