DrDre
Diamant
Ny klocka. Breitling Super Chronomat DAYS 1461. HĂ€mtade den hos MĂ„rtensons idag.
Oj oj oj! Det var inte dÄligt! Stort grattis.
Det vore roligt att lÀsa nÄgra rader om vad du tycker om den nÀr dammet lagt sig lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ny klocka. Breitling Super Chronomat DAYS 1461. HĂ€mtade den hos MĂ„rtensons idag.
Tung klocka! Grattis.Ny klocka. Breitling Super Chronomat DAYS 1461. HĂ€mtade den hos MĂ„rtensons idag.
Gött att nÄn skjuter skarpt pÄ nytt! Stort grattis! Och vÀlkommen tillbaka till migNy klocka. Breitling Super Chronomat DAYS 1461. HÀmtade den hos MÄrtensons idag.
Grym klocka, men Ànnu grymmare handled!Ny klocka. Breitling Super Chronomat DAYS 1461. HÀmtade den hos MÄrtensons idag.
lugna nu ner dig med dina böjelser!Grym klocka, men Ànnu grymmare handled!
Cool, grattis! Ăr det nĂ„gon som ska ha en sĂ„dan sĂ„ Ă€r det ju du tĂ€nker jag.Ny klocka. Breitling Super Chronomat DAYS 1461. HĂ€mtade den hos MĂ„rtensons idag.
Tack! Nu börjar de nya Breitling-klockorna se ut som jag vill ha dem igen.Cool, grattis! Ăr det nĂ„gon som ska ha en sĂ„dan sĂ„ Ă€r det ju du tĂ€nker jag.
Riktiga sommarkÀnslor, kul!Ruggigt nöjd med min Superocean! Ska kolla in gummiband i veckan tÀnkte jag, ett blÄtt dÄ.
SÄ snygg! BlÄ blir nog riktigt nice, hade varit spÀnnande att se pÄ ett vitt gummi ocksÄRuggigt nöjd med min Superocean! Ska kolla in gummiband i veckan tÀnkte jag, ett blÄtt dÄ.
Kommer sjÀlvfallet kika pÄ bÄda men det kÀnns som att blÄ skulle matcha bÀttre med vita tavlan i mitt tycke. Ska försöka komma ihÄg att ta bilder.SÄ snygg! BlÄ blir nog riktigt nice, hade varit spÀnnande att se pÄ ett vitt gummi ocksÄ
Grattis..!Jag tycker ocksÄ de nya Super Chronomaterna Àr riktigt fina. FyraÄrskalendern inte minst.Ny klocka. Breitling Super Chronomat DAYS 1461. HÀmtade den hos MÄrtenssons idag.
Jag ser en inkrÀktare i den samlingen.En komplett trio i en blandad serie.... (Den som anvÀndes mest var helt klart Seiko Turtle,en period hade jag 8 stycken olika Turtlar )
Jag ser en inkrÀktare i den samlingen.
GÄr bra men lÀr nog inte stanna allt för lÀnge. Klockan Àr bra, men förstÄr inte all hype. Hade sÄ pass höga förvÀntningar att jag blev besviken. Tycker min Hydronaut Àr bÀttre.Hur har det gÄtt med bb58an @SeikoZ ?
Ălskar bigdate, mĂ„ste ha snart!SĂ„ hemma semester Ă€nnu ett Ă„r
Kommer bli mÄnga timmar pÄ auktioner chrono24 mm
Bara vÀrmen kommer snart sÄ slipper vi sitta ensamma nÀr det ska grillas