• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Lite konfunderad ang gĂ„ngreserven pĂ„ den hĂ€r
 la ifrĂ„n den mĂ„n kvĂ€ll förra veckan för kolla, noterade inte exakt nĂ€r men kanske runt midnatt. Ons kvĂ€ll tvĂ„ dygn senare tickade den pĂ„ och höll tiden. Sedan hade den stannat pĂ„ runt 04.30. Det anges ju 42 tim för Breitling 13/7750. HĂ€r Ă€r vi ju uppe i snarare 52 tim!
0C6F1D28-C36F-4DB6-BAFB-8CE2C0567A23.jpeg
Reklamera 😀

En Speedmaster och blÄ bb58 sÄ har du en riktig radhuskombo!

SkÀmt Äsido, bb58an Àr grym
Har funderat pÄ en blÄ BB58, Speedmaster och nÄgon vit GS. Sedan en beater pÄ det. Dunder samling.
Dock skickades min BB58 i onsdags, och idag nÀr jag ringer Postnord sÄ har de absolut ingen aning om var den Àr....

Har funderat pÄ en blÄ BB58, Speedmaster och nÄgon vit GS. Sedan en beater pÄ det. Dunder samling.
Dock skickades min BB58 i onsdags, och idag nÀr jag ringer Postnord sÄ har de absolut ingen aning om var den Àr....
Riktigt bra klockor allihopa, men behövs en fÀrgglad Bratte ;)

Ok, hur Àr den skickad ?

borsta bezeln, gör en riktigt skarp index tavla och aÀtt pÄ en lÀnk med ett vettigt lÄs som har microjustering sen skulle nog breitling kunna marknadsföra den som en dj-killer
Kan hÄlla med om lÄset Ätminstone. LÀnk med skruvar och inte presspassning hade ju varit trevlig ocksÄ.

KÀnns inte denna coola pjÀs rÀtt ok i pris? :hungry:

Jag sÄg att man kunde förlÀnga garantin pÄ sin nya Bratte nu. 3600 pix för 2 Är extra.
Det bör de baka in i priset och köra 4 Ă„r pĂ„ samtliga. Är detta nytt?

1621615941930.png

Jag sÄg att man kunde förlÀnga garantin pÄ sin nya Bratte nu. 3600 pix för 2 Är extra.
Det bör de baka in i priset och köra 4 Ă„r pĂ„ samtliga. Är detta nytt?

1621615941930.png
Vet inte exakt, men ex om klockan har B01 verket sÄ kan man fÄ 5 Ärs garanti förutsatt att man inom tvÄ Är frÄn i köpet har varit inne med den pÄ koll. DÄ förlÀngs det med 3 Är till

Tillbaka
Topp