Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack för era svar @DrDre @JensBP @Rulle @ScubaKing. Jag stod över klockan, blev en blÄ BB58 istÀllet.
ReklameraLite konfunderad ang gÄngreserven pÄ den hÀr⊠la ifrÄn den mÄn kvÀll förra veckan för kolla, noterade inte exakt nÀr men kanske runt midnatt. Ons kvÀll tvÄ dygn senare tickade den pÄ och höll tiden. Sedan hade den stannat pÄ runt 04.30. Det anges ju 42 tim för Breitling 13/7750. HÀr Àr vi ju uppe i snarare 52 tim!
En Speedmaster och blÄ bb58 sÄ har du en riktig radhuskombo!Tack för era svar @DrDre @JensBP @Rulle @ScubaKing. Jag stod över klockan, blev en blÄ BB58 istÀllet.
Har funderat pÄ en blÄ BB58, Speedmaster och nÄgon vit GS. Sedan en beater pÄ det. Dunder samling.En Speedmaster och blÄ bb58 sÄ har du en riktig radhuskombo!
SkÀmt Äsido, bb58an Àr grym
Riktigt bra klockor allihopa, men behövs en fÀrgglad BratteHar funderat pÄ en blÄ BB58, Speedmaster och nÄgon vit GS. Sedan en beater pÄ det. Dunder samling.
Dock skickades min BB58 i onsdags, och idag nÀr jag ringer Postnord sÄ har de absolut ingen aning om var den Àr....
Min guling har en stabil plats hos mig.Riktigt bra klockor allihopa, men behövs en fÀrgglad Bratte
Ok, hur Àr den skickad ?
SÄ det va vÀrde "rödtejp"? Det brukar vara bombsÀkertMin guling har en stabil plats hos mig.
Postnord vÀrdefrakt, förstÄr inte hur man kan klanta till det...
Yes, rödtejp. :/SÄ det va vÀrde "rödtejp"? Det brukar vara bombsÀkert
Snarare Speedmaster och SMP Radhus *check Volvo i garaget *check SMP *check... bara Speedy saknas. Vovve saknas iofs ocksÄ.En Speedmaster och blÄ bb58 sÄ har du en riktig radhuskombo!
SkÀmt Äsido, bb58an Àr grym
Sant. Du Àr ju en riktig radhusfarsaSnarare Speedmaster och SMP Radhus *check Volvo i garaget *check SMP *check... bara Speedy saknas. Vovve saknas iofs ocksÄ.
Ooo nice. Storleken bra?Chronomat 36.
borsta bezeln, gör en riktigt skarp index tavla och aÀtt pÄ en lÀnk med ett vettigt lÄs som har microjustering sen skulle nog breitling kunna marknadsföra den som en dj-killerChronomat 36.
grattis pÄ förhand!Tack för era svar @DrDre @JensBP @Rulle @ScubaKing. Jag stod över klockan, blev en blÄ BB58 istÀllet.
Köpte den idag, sÄ har inte haft den pÄ mig sÄ lÀnge. Men absolut, det Àr ju en smidig och vÀldigt nÀtt klocka.Ooo nice. Storleken bra?
nÀmen!Köpte den idag, sÄ har inte haft den pÄ mig sÄ lÀnge. Men absolut, det Àr ju en smidig och vÀldigt nÀtt klocka.
Kan hÄlla med om lÄset Ätminstone. LÀnk med skruvar och inte presspassning hade ju varit trevlig ocksÄ.borsta bezeln, gör en riktigt skarp index tavla och aÀtt pÄ en lÀnk med ett vettigt lÄs som har microjustering sen skulle nog breitling kunna marknadsföra den som en dj-killer
Nej, köpte hÀr pÄ forumet.grattis pÄ förhand!
köpt ny?
Vad fick dig att vÀlja grön?Köpte den idag, sÄ har inte haft den pÄ mig sÄ lÀnge. Men absolut, det Àr ju en smidig och vÀldigt nÀtt klocka.
Jag har inte den fÀrgen pÄ nÄgon annan klocka och tyckte att den var cool.Vad fick dig att vÀlja grön?
Grönt Àr trendigt. @zippan Àr trendigNej, köpte hÀr pÄ forumet.
Vad fick dig att vÀlja grön?
Nu Àven med korrekt datum.nÀmen!
frÀckt att vi har en pÄ forumet
upp med mer bilder!!!
Grattis! Gillar dom dĂ€r. Ănskar bara nĂ„gon storlek emellan denna 36 och kronografen i 42.Nu Ă€ven med korrekt datum.
Grattis! Riktigt clean och grym fÀrgNu Àven med korrekt datum.
Vet inte exakt, men ex om klockan har B01 verket sÄ kan man fÄ 5 Ärs garanti förutsatt att man inom tvÄ Är frÄn i köpet har varit inne med den pÄ koll. DÄ förlÀngs det med 3 Är tillJag sÄg att man kunde förlÀnga garantin pÄ sin nya Bratte nu. 3600 pix för 2 Är extra.
Det bör de baka in i priset och köra 4 Ă„r pĂ„ samtliga. Ăr detta nytt?