• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

En dassig bild frÄn Bromma dessutom pÄ högern dÄ vÀnstern har bandage. HÀrlig klocka!
image.jpeg
 
Hej alla kamrater pÄ andra sidan! :smug:
Jag har extremt dÄlig koll pÄ Breitling, har alltid gillat mÀrket men haft svÄrt för den allmÀnt stora och vrÀkiga designen..
Har dock snubblat över en och en annan modell som varit riktigt lÀcker, men eftersom man har dÄlig koll har det inte blivit nÄgra djupare efterforskningar.. Fram tills nu nÀr jag snubblade över denna Superocean Heritage 38! http://www.chrono24.se/breitling/superocean-heritage-38--id3753880.htm
3753880_xxl.jpg

Hittar dock ingen som sÀljer i Sverige? Vet nÄgon mer om modellen? 38mm vore perfekt för mig och mina tandpetare till armar.

Jag har riktiga tandpetare till handleder och du ser hur 42mm sitter ovan.
 
Jaha nu Àr jag alltsÄ i trÄden jag aldrig trodde mig hamna i. Har alltid sÄ lÀnge jag kan minnas varit starkt emot klockor frÄn Breitling dÄ de inte alls passar med min smak. Men som sÄ mÄnga gÄnger förr har man nu börjat krypa till korset och Àndra sig...har av nÄgon anledning blivit vÀldigt sugen pÄ en Aerospace och tÀnkte höra lite i trÄden vad det finns för erfarenheter av modellen.

Jag Ă€r lite ute efter en "beater" för 10-12k och har tittat pĂ„ den samt SMP sĂ„ klart. Är det en vettig och relativt tĂ„lig klocka? vad ska man tĂ€nka pĂ„ vid köp samt andra intryck ni har?
Hur Àr de som "investering" Àr de svÄra att bli av med om man blir flippsjuk?
 
Jaha nu Àr jag alltsÄ i trÄden jag aldrig trodde mig hamna i. Har alltid sÄ lÀnge jag kan minnas varit starkt emot klockor frÄn Breitling dÄ de inte alls passar med min smak. Men som sÄ mÄnga gÄnger förr har man nu börjat krypa till korset och Àndra sig...har av nÄgon anledning blivit vÀldigt sugen pÄ en Aerospace och tÀnkte höra lite i trÄden vad det finns för erfarenheter av modellen.

Jag Ă€r lite ute efter en "beater" för 10-12k och har tittat pĂ„ den samt SMP sĂ„ klart. Är det en vettig och relativt tĂ„lig klocka? vad ska man tĂ€nka pĂ„ vid köp samt andra intryck ni har?
Hur Àr de som "investering" Àr de svÄra att bli av med om man blir flippsjuk?

Vettig och tÄlig: Japp
LĂ€ttflippad: Absolut
VÀlkommen in i vÀrmen :)
 
Tillbaka
Topp