Har du mÄnga?Jag ska nog ta och pinga dig i varje inlÀgg jag gör under dessa 31 dagar innehÄllandes nÄgon klocka som har vridring....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du mÄnga?Jag ska nog ta och pinga dig i varje inlÀgg jag gör under dessa 31 dagar innehÄllandes nÄgon klocka som har vridring....
För stunden, 2st.Har du mÄnga?
Hej alla kamrater pÄ andra sidan!
Jag har extremt dÄlig koll pÄ Breitling, har alltid gillat mÀrket men haft svÄrt för den allmÀnt stora och vrÀkiga designen..
Har dock snubblat över en och en annan modell som varit riktigt lÀcker, men eftersom man har dÄlig koll har det inte blivit nÄgra djupare efterforskningar.. Fram tills nu nÀr jag snubblade över denna Superocean Heritage 38! http://www.chrono24.se/breitling/superocean-heritage-38--id3753880.htm
Hittar dock ingen som sÀljer i Sverige? Vet nÄgon mer om modellen? 38mm vore perfekt för mig och mina tandpetare till armar.
Snyggt! Vad har du för handledsmÄtt?Jag har riktiga tandpetare till handleder och du ser hur 42mm sitter ovan.
Jag har ocksÄ 17 och tycker allt frÄn min OP 36mm till Baby tuna 47mm Àr okej. Du kan definitivt ha en 42a bratte! Det Àr en vanesak.Snyggt! Vad har du för handledsmÄtt?
Jag har ca 17 och min Longines 41mm Àr för stor i mitt tycke.
Jag kan definitivt ha det, men efter jag köpte min DJ sÄ kÀnns allt över 40 sÄ stort och klumpigt.Jag har ocksÄ 17 och tycker allt frÄn min OP 36mm till Baby tuna 47mm Àr okej. Du kan definitivt ha en 42a bratte! Det Àr en vanesak.
Snyggt! Vad har du för handledsmÄtt?
Jag har riktiga tandpetare till handleder och du ser hur 42mm sitter ovan.
Tack, tycker det Àr en perfekt storlek för den typen av klocka och Àr grymt nöjd med köpet!Sitter perfekt ju
Tack, tycker det Àr en perfekt storlek för den typen av klocka och Àr grymt nöjd med köpet!
Jaha nu Àr jag alltsÄ i trÄden jag aldrig trodde mig hamna i. Har alltid sÄ lÀnge jag kan minnas varit starkt emot klockor frÄn Breitling dÄ de inte alls passar med min smak. Men som sÄ mÄnga gÄnger förr har man nu börjat krypa till korset och Àndra sig...har av nÄgon anledning blivit vÀldigt sugen pÄ en Aerospace och tÀnkte höra lite i trÄden vad det finns för erfarenheter av modellen.
Jag Ă€r lite ute efter en "beater" för 10-12k och har tittat pĂ„ den samt SMP sĂ„ klart. Ăr det en vettig och relativt tĂ„lig klocka? vad ska man tĂ€nka pĂ„ vid köp samt andra intryck ni har?
Hur Àr de som "investering" Àr de svÄra att bli av med om man blir flippsjuk?
"Storebror" hÀlsar sÄ gott
Just 38mm har subsekund ocksÄ. Tycker det gör den lite roligare.Snyggt! Vad har du för handledsmÄtt?
HÄller med om att den Àr blÄ! men Àr det allt! Har för mig att jag lÀst att den har ett manuellt verk men hittar inte det nu. Hur mÄnga finns det i utgÄvan?Den Àr blÄ
HÄller med om att den Àr blÄ! men Àr det allt! Har för mig att jag lÀst att den har ett manuellt verk men hittar inte det nu. Hur mÄnga finns det i utgÄvan?
Vart köpte du ditt strap? Blev riktigt lyckat mÄste jag sÀga!Bilder!!!!!!!!!
Det ser ut som ett Hadley Roma. Jag brukar köpa pÄ globalwatchband.comVart köpte du ditt strap? Blev riktigt lyckat mÄste jag sÀga!
Precis som @Eurenius sÀger. Ett Hadley Roma Cordura strap. Köpte detta och ett svart frÄn Straped for Time i US. Hittade inga leverantörer i Europa. Alla hade slut.Vart köpte du ditt strap? Blev riktigt lyckat mÄste jag sÀga!
Hoppas daddy Àr bitigare Àn du Àr. Klockan Àr riktigt schysst men alldeles för stor pÄ din arm.Turen att lÄna daddys breitling.. SjÀlv har man endast colt 44 chronograph som duger i krig
HÄller med helt och hÄllet, tyckte Àven 44mm var för stor i början men den duger.Hoppas daddy Àr bitigare Àn du Àr. Klockan Àr riktigt schysst men alldeles för stor pÄ din arm.
Visst Àr det 48 du har pÄ bilden jag kommenterade?HÄller med helt och hÄllet, tyckte Àven 44mm var för stor i början men den duger.
Inget jag kan sÀga pÄ rak arm, kan stÀmma! jÀvligt nice ur för övrigt.Visst Àr det 48 du har pÄ bilden jag kommenterade?
Tack! Fixar dem Breitling "vikten" utan att sladdra runt?Precis som @Eurenius sÀger. Ett Hadley Roma Cordura strap. Köpte detta och ett svart frÄn Straped for Time i US. Hittade inga leverantörer i Europa. Alla hade slut.
Men det gick snabbt och var billigt ÀndÄ.
Jag tror det. Den finns ju i 44 Ä 48. Jag trodde inte det var sÄ stor skillnad men jÀvlar alltsÄ. 44 sitter bra pÄ mig men 48 Àr för stor pÄ mig ocksÄ synd dÄ jag tycker man brukar se dem för bra pris.Inget jag kan sÀga pÄ rak arm, kan stÀmma! jÀvligt nice ur för övrigt.