• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Hej alla kamrater pÄ andra sidan! :smug:
Jag har extremt dÄlig koll pÄ Breitling, har alltid gillat mÀrket men haft svÄrt för den allmÀnt stora och vrÀkiga designen..
Har dock snubblat över en och en annan modell som varit riktigt lÀcker, men eftersom man har dÄlig koll har det inte blivit nÄgra djupare efterforskningar.. Fram tills nu nÀr jag snubblade över denna Superocean Heritage 38! http://www.chrono24.se/breitling/superocean-heritage-38--id3753880.htm
3753880_xxl.jpg

Hittar dock ingen som sÀljer i Sverige? Vet nÄgon mer om modellen? 38mm vore perfekt för mig och mina tandpetare till armar.
 
Hej alla kamrater pÄ andra sidan! :smug:
Jag har extremt dÄlig koll pÄ Breitling, har alltid gillat mÀrket men haft svÄrt för den allmÀnt stora och vrÀkiga designen..
Har dock snubblat över en och en annan modell som varit riktigt lÀcker, men eftersom man har dÄlig koll har det inte blivit nÄgra djupare efterforskningar.. Fram tills nu nÀr jag snubblade över denna Superocean Heritage 38! http://www.chrono24.se/breitling/superocean-heritage-38--id3753880.htm
3753880_xxl.jpg

Hittar dock ingen som sÀljer i Sverige? Vet nÄgon mer om modellen? 38mm vore perfekt för mig och mina tandpetare till armar.

Den Àr grym !!!
Gick dock ur tiden 2012 sÄ du fÄr leta beggat.
Jag sökte lÀnge innan jag hittade en till frugan
men det var vÀrt det för den Àr som sagt helt grym :)

image.jpeg
 
Hej alla kamrater pÄ andra sidan! :smug:
Jag har extremt dÄlig koll pÄ Breitling, har alltid gillat mÀrket men haft svÄrt för den allmÀnt stora och vrÀkiga designen..
Har dock snubblat över en och en annan modell som varit riktigt lÀcker, men eftersom man har dÄlig koll har det inte blivit nÄgra djupare efterforskningar.. Fram tills nu nÀr jag snubblade över denna Superocean Heritage 38! http://www.chrono24.se/breitling/superocean-heritage-38--id3753880.htm
3753880_xxl.jpg

Hittar dock ingen som sÀljer i Sverige? Vet nÄgon mer om modellen? 38mm vore perfekt för mig och mina tandpetare till armar.
Den har utgÄtt tyvÀrr. Finns ju en del pÄ C24.
Vill du ha mindre brattar överlag sÄ Àr ju chronomaterna innan Evo ganska smÄ med moderna breitling-mÄtt, ca 39-40 mm. Chronomat GT och Chronomat A13352 Àr ju höjdare som fortfarande kÀnns "moderna".
 
Fett anus. Sorry men jag gillar inte Natoband utan föredrar Zuluband dock tycker jag inget av dessa passar pÄ fetare klockor sÄ som dem flesta Breitling.
Denna Àr 41 och bÀr typ som en SubC sÄ inte vansinnigt stor med breitling-mÄtt mÀtt. Smaken Àr som baken. Tack för din Àrlighet. ;)
 
SlÀng upp nÄgra bilder om du har. :)
Jag Àr sugen pÄ ett brunt eller svart till min Colt. Helst ett som tÄl vatten.
FÄr leta i fotogömmorna. Det svarta bandet hade jag till den förra ColtII jag Àgde.

Detta Àr min sista kvÀll med min Colt, sorry Erenius, det var vÀl du som var intresserad av att köpa den om jag minns rÀtt? Har du redan hittat en? Denna kommer ingÄ i en bytesaffÀr.
 
FÄr leta i fotogömmorna. Det svarta bandet hade jag till den förra ColtII jag Àgde.

Detta Àr min sista kvÀll med min Colt, sorry Erenius, det var vÀl du som var intresserad av att köpa den om jag minns rÀtt? Har du redan hittat en? Denna kommer ingÄ i en bytesaffÀr.

Japp, jag har hittat en Colt Chrono sÄ jag Àr supernöjd. :)
 
Jag hade tÀnkt införskaffa min första Bratte och jag undrar vad den samlade expertisen har att sÀga om Avenger II GMT. Bra val? Ska man börja med nÄgot mer klassiskt, t.ex. en navitimer?
25264_a3239011bc35170a_9.jpg
En av mina personliga favoriter men en schysst navitimer (inte en jÀttestor) Àr nog coolare. Ffa vintage Àr cool
 
Jag hade tÀnkt införskaffa min första Bratte och jag undrar vad den samlade expertisen har att sÀga om Avenger II GMT. Bra val? Ska man börja med nÄgot mer klassiskt, t.ex. en navitimer?
25264_a3239011bc35170a_9.jpg

Avengern Àr fantastisk:)
image.jpeg


Men det Àr heller inget fel pÄ Navitimer.

Mitt rÄd, knata till en AD och prova dig fram.
Du kommer mÀrka nÀr "rÀtt" modell sitter dÀr.
Lycka till i jakten:)
 
Satt du ocksÄ och tryckte pÄ en Colt @Oli?
Fan vad dom dyker upp nu helt plötsligt nÀr man har skaffat sig en! ;)
 
Haha nÀ, men har haft en exakt likadan tidigare :) och fÄr jag inte sÄlt den sÄ Àr den inte sÄ illa att sitta fast med; )
Inom sex mÄnader lÀr jag ha köpt en ny. ;) tredje gÄngen gillt, sen ska jag fan inte flippa den modellen mer. DÄ mÄste den stanna. Det Àr den optimala everyday-bratten som passar lika bra med lÀnk, lÀder och gummi. :)
 
Tillbaka
Topp