Johanssons Kakel
Silver
Var ocksÄ inne pÄ blÄ men dÄ jag hittade bilder pÄ ' vanliga' med blÄ urtavla sÄ blev jag tveksam. Snygg Àr den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hej alla kamrater pÄ andra sidan!
Jag har extremt dÄlig koll pÄ Breitling, har alltid gillat mÀrket men haft svÄrt för den allmÀnt stora och vrÀkiga designen..
Har dock snubblat över en och en annan modell som varit riktigt lÀcker, men eftersom man har dÄlig koll har det inte blivit nÄgra djupare efterforskningar.. Fram tills nu nÀr jag snubblade över denna Superocean Heritage 38! http://www.chrono24.se/breitling/superocean-heritage-38--id3753880.htm
![]()
Hittar dock ingen som sÀljer i Sverige? Vet nÄgon mer om modellen? 38mm vore perfekt för mig och mina tandpetare till armar.
Den har utgÄtt tyvÀrr. Finns ju en del pÄ C24.Hej alla kamrater pÄ andra sidan!
Jag har extremt dÄlig koll pÄ Breitling, har alltid gillat mÀrket men haft svÄrt för den allmÀnt stora och vrÀkiga designen..
Har dock snubblat över en och en annan modell som varit riktigt lÀcker, men eftersom man har dÄlig koll har det inte blivit nÄgra djupare efterforskningar.. Fram tills nu nÀr jag snubblade över denna Superocean Heritage 38! http://www.chrono24.se/breitling/superocean-heritage-38--id3753880.htm
![]()
Hittar dock ingen som sÀljer i Sverige? Vet nÄgon mer om modellen? 38mm vore perfekt för mig och mina tandpetare till armar.
Colt II pÄ Bond-inspirerat nato. Bra eller anus? Jag tycker faktiskt det passar helt okej pÄ denna ganska stilrena dykare!
![]()
Fett anus. Sorry men jag gillar inte Natoband utan föredrar Zuluband dock tycker jag inget av dessa passar pÄ fetare klockor sÄ som dem flesta Breitling.Colt II pÄ Bond-inspirerat nato. Bra eller anus? Jag tycker faktiskt det passar helt okej pÄ denna ganska stilrena dykare!
![]()
Colt II pÄ Bond-inspirerat nato. Bra eller anus? Jag tycker faktiskt det passar helt okej pÄ denna ganska stilrena dykare!
![]()
Ja bÄde svart b-lÀder och brunt frÄn Rios. Funkar superbra.Har du testat den pÄ svart eller mörkbrunt lÀder?
Denna Àr 41 och bÀr typ som en SubC sÄ inte vansinnigt stor med breitling-mÄtt mÀtt. Smaken Àr som baken. Tack för din Àrlighet.Fett anus. Sorry men jag gillar inte Natoband utan föredrar Zuluband dock tycker jag inget av dessa passar pÄ fetare klockor sÄ som dem flesta Breitling.
Ja bÄde svart b-lÀder och brunt frÄn Rios. Funkar superbra.
FÄr leta i fotogömmorna. Det svarta bandet hade jag till den förra ColtII jag Àgde.SlÀng upp nÄgra bilder om du har.
Jag Àr sugen pÄ ett brunt eller svart till min Colt. Helst ett som tÄl vatten.
FÄr leta i fotogömmorna. Det svarta bandet hade jag till den förra ColtII jag Àgde.
Detta Àr min sista kvÀll med min Colt, sorry Erenius, det var vÀl du som var intresserad av att köpa den om jag minns rÀtt? Har du redan hittat en? Denna kommer ingÄ i en bytesaffÀr.
Jag hade tÀnkt införskaffa min första Bratte och jag undrar vad den samlade expertisen har att sÀga om Avenger II GMT. Bra val? Ska man börja med nÄgot mer klassiskt, t.ex. en navitimer?
En av mina personliga favoriter men en schysst navitimer (inte en jÀttestor) Àr nog coolare. Ffa vintage Àr coolJag hade tÀnkt införskaffa min första Bratte och jag undrar vad den samlade expertisen har att sÀga om Avenger II GMT. Bra val? Ska man börja med nÄgot mer klassiskt, t.ex. en navitimer?
![]()
Tycker det passade jÀvligt bra. Snyggt!Colt II pÄ Bond-inspirerat nato. Bra eller anus? Jag tycker faktiskt det passar helt okej pÄ denna ganska stilrena dykare!
![]()
Jag hade tÀnkt införskaffa min första Bratte och jag undrar vad den samlade expertisen har att sÀga om Avenger II GMT. Bra val? Ska man börja med nÄgot mer klassiskt, t.ex. en navitimer?
![]()
Haha nÀ. Det Àr Jens gamla. DÀrav han hade sista kvÀllen med den igÄr.Satt du ocksÄ och tryckte pÄ en Colt @Oli?
Fan vad dom dyker upp nu helt plötsligt nÀr man har skaffat sig en!![]()
Haha nÀ. Det Àr Jens gamla. DÀrav han hade sista kvÀllen med den igÄr.
Haha nÀ, men har haft en exakt likadan tidigareJag förstÄr att du hunnit blivit less pÄ den, du mÄste haft den i minst 12 timmar.![]()
Hehe behÄll behÄllHaha nÀ, men har haft en exakt likadan tidigareoch fÄr jag inte sÄlt den sÄ Àr den inte sÄ illa att sitta fast med; )
Inom sex mÄnader lÀr jag ha köpt en ny.Haha nÀ, men har haft en exakt likadan tidigareoch fÄr jag inte sÄlt den sÄ Àr den inte sÄ illa att sitta fast med; )
Inom sex mÄnader lÀr jag ha köpt en ny.tredje gÄngen gillt, sen ska jag fan inte flippa den modellen mer. DÄ mÄste den stanna. Det Àr den optimala everyday-bratten som passar lika bra med lÀnk, lÀder och gummi.
![]()
Inget som dykt upp Ànnu. Snart dyker det upp spÀnnande saker, förhoppningsvis spÀnnande saker.Vad blev det istÀllet?
TÀnk att du Àr i fas 31 dagar av Ärets 365. Vad skönt det mÄste vara. Den Àr bra vacker, den dÀr tavlan.
Jag ska nog ta och pinga dig i varje inlÀgg jag gör under dessa 31 dagar innehÄllandes nÄgon klocka som har vridring....TÀnk att du Àr i fas 31 dagar av Ärets 365. Vad skönt det mÄste vara. Den Àr bra vacker, den dÀr tavlan.![]()