• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Bretling Chronomat B01 Black Steel. BegrÀnsad upplaga. Notera det nya armbandet med bÄde gummi och nylonvÀv samt de mindre visartavlorna i kvadratiskt
format.
New Chronomat 44 blacksteel front.jpg

New Chronomat 44 blacksteel back.jpg

kirex
Gillart, framförallt den svarta rotorn :). Kvadratiska subdials pÄ en rund klocka gÄr dÀremot bort för mig!
 
Ja det lutar kraftigt Ät blÄtt
Men,, ska man ta ett diverpro eller oceanrace?
Börjat gilla OR mer pÄ sista tiden men pro Àr med en favorit, ja dessa Beslut.....
Jag har oceanrece pĂ„ nu och det Ă€r bĂ„de snyggt och skönt. Dock sĂ„ har jag ett dp3 pĂ„ G för omvĂ€xling. Är lite nyfiken pĂ„ hur det kĂ€nns med BREITLING över hela bandet. Brukar vara skeptisk till "sĂ„dant" överlag.
 
Jag har oceanrece pĂ„ nu och det Ă€r bĂ„de snyggt och skönt. Dock sĂ„ har jag ett dp3 pĂ„ G för omvĂ€xling. Är lite nyfiken pĂ„ hur det kĂ€nns med BREITLING över hela bandet. Brukar vara skeptisk till "sĂ„dant" överlag.
hade ett dp3 till min colt,och det kÀndes kalas,tycker texten Àr mycket mer diskret irl. Àn pÄ bilder
mÄja ett blÄtt blir det iallafall,fÄr suga lite pÄ vilken modell...
 
Riktigt bra val! Hur snygg som helst. Hur kan det komma sig att du valde den modellen? VÀlkommen till en riktigt hÀrlig del av KS ocksÄ :)
Tackar, mycket slump. Stötte pÄ denna modell pÄ jobbet. Det var en blÄ variant som var grymt snygg som jag fick klÀmma pÄ som hastigast. Jag gillar borstat och sÄg den grÀddigt vita modellen pÄ forumet..vips fanns det en hos gripen och jag slog till...min första B och det verkar vara en spÀnnande vÀrld.
 
Tackar, mycket slump. Stötte pÄ denna modell pÄ jobbet. Det var en blÄ variant som var grymt snygg som jag fick klÀmma pÄ som hastigast. Jag gillar borstat och sÄg den grÀddigt vita modellen pÄ forumet..vips fanns det en hos gripen och jag slog till...min första B och det verkar vara en spÀnnande vÀrld.
Kan inget annat Àn att hÄlla med
 
Ja det lutar kraftigt Ät blÄtt
Men,, ska man ta ett diverpro eller oceanrace?
Börjat gilla OR mer pÄ sista tiden men pro Àr med en favorit, ja dessa Beslut.....

SÄ du bestÀmde sig för att knipa den till slut, grattis! Du ska definitivt köra blÄtt gummi till den tavlan, det Àr en sÄ kallad no brainer!

Tackar, mycket slump. Stötte pÄ denna modell pÄ jobbet. Det var en blÄ variant som var grymt snygg som jag fick klÀmma pÄ som hastigast. Jag gillar borstat och sÄg den grÀddigt vita modellen pÄ forumet..vips fanns det en hos gripen och jag slog till...min första B och det verkar vara en spÀnnande vÀrld.

Funderade faktiskt en kort stund pÄ den dÀr, kul att den hamnade hos oss ;) grattis till dig och vÀlkommen till BB.
 
Behöver lite hjÀlp av er Breitling experter!
Har en kompis som har en Breitling Chronomat inköpt 2000 som inte har servats pÄ 15Är.
SÄ med andra ord Àr det hög tid nu. Har ni nÄgra bra tips var man kan vÀnda sig för att fÄ en prisvÀrd service?
545893823b0aac617a4aaa5a6a026260[1].jpg
 
Behöver lite hjÀlp av er Breitling experter!
Har en kompis som har en Breitling Chronomat inköpt 2000 som inte har servats pÄ 15Är.
SÄ med andra ord Àr det hög tid nu. Har ni nÄgra bra tips var man kan vÀnda sig för att fÄ en prisvÀrd service?
545893823b0aac617a4aaa5a6a026260[1].jpg
NÀrmsta AD blir nog bÀst. RÀkna med ca +7000kr dÄ det Àr en g/s med utc.
Mvh Oliver
 
Är denna ovanlig? Vad bör man betala för en sĂ„n hĂ€r som Ă€r servad 08 och 14? Endast klocka och cosc cert finns, samt anvĂ€nt skick inte sĂ„ fin som pĂ„ bilden.
Har jÀkligt dÄlig koll pÄ colt superocean. Har bÀttre koll efter 2006 sÄ jag behöver hjÀlp av nÄgon som kan lite Àldre reffar. Ref 13335. SÄg med blÄ tavla pÄ chrono24, men undrar om det Àr annat pris pÄ en med vit tavla dÄ den kanske Àr ovanligare.
BRT1659.JPG
 
Tillbaka
Topp