Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Superocean med vit tavla Àr grymt frÀsch! Ruggigt bra sommarklockaMys lume efter en lÄng dag i solen.
Hade varit en riktigt Sub och SMP mördare ifall den hade varit pÄ 40 mm.Superocean med vit tavla Àr grymt frÀsch! Ruggigt bra sommarklocka
Jag har Àgt den blÄ. Den bÀrs ÀndÄ bra, tunn och fin boettHade varit en riktigt Sub och SMP mördare ifall den hade varit pÄ 40 mm.
Kört lÀnk nu i helgen men ska ge gummi lite kÀrlek i veckan för att se om det Àr nÄgot för mig. Alltid kört lÀnk sÄ det Àr lite omstÀllning.
HejHar panelen nÄgon erfarenhet av canvasbanden (24-20) som Àr till för viklÄs? Funtar pÄ att skaffa ett till exospacen. Typ ref 264S
Gött! Ja, Twin-pro banden ska ju ocksÄ utgÄ enligt AD. Det lÀr nog bli ett ÀndÄ, för att fÄ lite variation till gummit. Skönt att inte bara nöta med detHej
Jag har haft ett gÀng MilitÀry / gummi till viklÄs inga problem för mej
Vet inte om det finns att bestÀlla via AD dÄ enligt TP skulle dessa utgÄ.
Har ett i svart nytt. men det Àr inte till salu.
//Simon
Min far var viggen pilot pÄ f16 uppsalas jaktdivision, dom blev erbjudna att köpa dessa direkt av breitlingVar har du den ifrÄn? NÄgon mer information?
JÀvligt cool klocka och grym historia!Min far var viggen pilot pÄ f16 uppsalas jaktdivision, dom blev erbjudna att köpa dessa direkt av breitling
Trevlig vilken Àr det?LÄnade den hÀr i helgen, blev positivt överraskad. VÀldigt mycket klocka för lite pengar! Och 500 m pÄ det
Trevlig vilken Àr det?
tack för all info ScubaKing.En riktig klassiker. Headwind Windrider A45355 Day-Date. ETA 2824-3 med en dags modul.
En riktig klassiker. Headwind Windrider A45355 Day-Date. ETA 2824-3 med en dags modul.
eta 2836 heter verketEn riktig klassiker. Headwind Windrider A45355 Day-Date. ETA 2824-3 med en dags modul.
NÀmen. PoddkÀndisen Àrar oss med besök i trÄden!
Svart EVO pÄ blÄtt gummi!?
JassÄ det vet du som lyssnade pÄ det avsnittet Autografer finns snart pÄ Köp & SÀljNÀmen. PoddkÀndisen Àrar oss med besök i trÄden!
Kanske Àr svart gummi Àr att föredra?
Orange blir bra! Inte partiskJassÄ det vet du som lyssnade pÄ det avsnittet Autografer finns snart pÄ Köp & SÀlj
Ja det ska nog vara svart eller möjligen orange
Riktigt braOrange blir bra! Inte partisk
Kör!Riktigt bra
Och ett viklÄs pÄ det sÄ Àr man ju hemma