VerkligenDen Àr för jÀvla bra, hÄll pÄ den 2 mÄnader nu dÄ Ätminstone @Maxer
Jag blev mer förÀlskad den hÀr gÄngen. Kommer till sin fulla rÀtt nu pÄ sommaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VerkligenDen Àr för jÀvla bra, hÄll pÄ den 2 mÄnader nu dÄ Ätminstone @Maxer
Jag ger klockan 2 veckor, sedan Àr den hos en annan KSare.Den Àr för jÀvla bra, hÄll pÄ den 2 mÄnader nu dÄ Ätminstone @Maxer
Sluta nu! LÀgg upp lite jÀmförelsebilder med en skx istÀllet!Jag ger klockan 2 veckor, sedan Àr den hos en annan KSare.
Kul!MÄste sÀga att jag Àr ruggigt nöjd med denna efter de dryga tre veckorna jag haft den. NÀstan sÄ den tagit all handledstid
Haha jag dör, men ge pÄ "lillrulle" nuSluta nu! LÀgg upp lite jÀmförelsebilder med en skx istÀllet!
Jag kan ta den , dÄ du sÀljer om tvÄ veckorVerkligen
Jag blev mer förÀlskad den hÀr gÄngen. Kommer till sin fulla rÀtt nu pÄ sommaren!
Jag har hört att din klocka Ă€ter Submariners till frukost, stĂ€mmer det?Trevlig helg tradenâŠ
Ska du sÀga! Köpte inte du nyss din BB58? Nu ligger den pÄ k&sJag ger klockan 2 veckor, sedan Àr den hos en annan KSare.
Ha ha, jag har en Sub oxa, men det stammer finfint, Bratten rules ! Suben ar chanslosâŠJag har hört att din klocka Ă€ter Submariners till frukost, stĂ€mmer det?
Jag kanske borde sluta kasta sten i glashus..Ska du sÀga! Köpte inte du nyss din BB58? Nu ligger den pÄ k&s
Jag behöver en 13047, 13048 alternativt 13050 i helstÄl. En gul Longitude A20048 eller Blackbird fungerar ocksÄ.
Om nÄgon vill avyttra sÄ hojta till!
Nej dÄ! Bara kasta pÄJag kanske borde sluta kasta sten i glashus..
Feel ya. Oklart med banden, bÄde lÀder och gummi. Lite av en hit eller miss tyvÀrr. Small pÄ 20-18 var för liten (första hÄlet) och "normal" nÀstan för stor med lÀder. 22-20 lÀder för stort, 22-20 gummi sista hÄletBreitling anger remstorleken till 160-220 mm men min 17,8 cm handled krÀver sista hÄlet för att sitta bra, jag har alltsÄ en tunnare handled? Skulle bestÀllt smal!?
Den Àr sjukt bra!Sommar!
Revisorns not: Breitling och GS trÄdarna skiljer sig Ät pÄ nÄn promilleKnugen av B önskar samtliga B-vÀnner en trevlig helg!
Revisorns not: Breitling och GS trÄdarna skiljer sig Ät pÄ nÄn promille