???Nu ligger han i lÄdan och nynnar @Maxer
- Im coming home, to the place that i belong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
???Nu ligger han i lÄdan och nynnar @Maxer
SÀger inte att du har fel, Breitlingsource skriver i alla fall sÄ hÀr;eta 2836 heter verket
my bad!SÀger inte att du har fel, Breitlingsource skriver i alla fall sÄ hÀr;
The Headwind has a Breitling Caliber 45 ticking away inside it, which is based on the ETA 2834-2 movement. Essentially a 2824-3 with a day module added. Some may argue that it is not the most refined movement, and most will agree. However it's durability will never be questioned. This workhorse from ETA stands up to the test of time.
För andra gÄngen....Nu ligger han i lÄdan och nynnar @Maxer
Kan detta band funka ihop med det viklÄs som jag redan har
Bandet
ViklÄset
Ok. Tack!Kanske. Allt beror ju pÄ hur tjockt det bandet Àr. HÄllaren pÄ korta delen mÄste ju klippas bort. FrÄgan Àr ju om det kommer att se bra ut.
Det finns andra fabrikat pÄ band som passar till Breitlings viklÄs. Jag misstÀnker att det Àr nÄgon speciell fÀrg du vill ha?
Ok. Tack!
har du tips pÄ andra band
Funderar mer pĂ„ ett canvas band till antingen den grĂ„/ svarta jag postade eller nĂ„t army grönt typ.Ăr det nĂ„gon speciell fĂ€rg du söker?
Jag brukar googla typ: breitling style canvas eller strap for Breitling deployant.
Jag tror BOB tillverkar sÄdana men jag vet inget om kvalitén.
Breitlings egna Àr skönast tycker jag. Blir mjuka utan vassa kanter till skillnad frÄn tex Hadley Romas band.
Jag Àlskar pro 3 gummit men det passar inte sÄ bra pÄ Aerospace imo. Blir lite för tjockt i förhÄllande till den tunna boettenFunderar mer pÄ ett canvas band till antingen den grÄ/ svarta jag postade eller nÄt army grönt typ.
klĂ€mde Ă€ven pĂ„ ett PRO gummi idag men det gav en âbulkigâ kĂ€nsla. Finns Ă€ven nĂ„t gummi i mesh stil som kanske ger en nĂ€ttare kĂ€nsla
Yes , upplevde sammaJag Àlskar pro 3 gummit men det passar inte sÄ bra pÄ Aerospace imo. Blir lite för tjockt i förhÄllande till den tunna boetten
Mesh gummit? Ăr det nĂ„got ânĂ€ttareâ Ă€n PRO diver gummit? Mer bilderMonterat och klart
Betydligt nĂ€ttare, tunnare och mjukare. Ett lyftMesh gummit? Ăr det nĂ„got ânĂ€ttareâ Ă€n PRO diver gummit? Mer bilder
Moplandet. Fantastiskt!MĂ„ste ju ge cred till alla Japan LE, ruggigt fina. Denna inkluderad (MOP)!
Ja, mÄnga mopsar - din inkluderad!Moplandet. Fantastiskt!
Har sneglat en del pÄ den "nyare" varianten. Den Àr ocksÄ fet, dock 44mm.Ja, mÄnga mopsar - din inkluderad!
Mupplandet*Moplandet. Fantastiskt!
Har du nÄgot roligt att byta mot min guling?Jag behöver en 13047, 13048 alternativt 13050 i helstÄl. En gul Longitude A20048 eller Blackbird fungerar ocksÄ.
Om nÄgon vill avyttra sÄ hojta till!
Antikviteter eller cash?Har du nÄgot roligt att byta mot min guling?
Den Àr för jÀvla bra, hÄll pÄ den 2 mÄnader nu dÄ Ätminstone @Maxer