Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
precis exakt en sÄn behöver jag, mycket snyggSviker aldrig den gamle gode
FÄr försöka lösa det en dag, om jag kommer ihÄg.@zippan upp med bilder pÄ gröningen, gÀrna pÄ olika band ifall du har det. Alldeles för lite grönt i trÄden.
F-n sÄ oengagerad! Ryck upp dig nu ZippovichFÄr försöka lösa det en dag, om jag kommer ihÄg.
Men nÄgra andra band blir det inte tal om, dessvÀrre.
F-n sÄ oengagerad! Ryck upp dig nu Zippovich
Skit I bandbyte. Upp med lite bilder pÄ klockan (pÄ lÀnk)
Jag kan sÀkert leta upp nÄgot gammalt bagageband och slÀnga pÄ. Fast det tÀnker jag inte.
Cool! Har för mig att jag sett Pluton med mÀrkning frÄn svenska flygvapnet ocksÄ. Kör ocksÄ Aerospace idag
Cool! Har för mig att jag sett Pluton med mÀrkning frÄn svenska flygvapnet ocksÄ. Kör ocksÄ Aerospace idag
Den fastnade lÀnge hos dig! Bra dÀr. Gillar?
SÄdana hÀr kvÀllar Àr det en högblank avenger och en gt i trÀdgÄrden som gÀller.
vf vill du ha nytt gummi för?Nu fÄr man vara med och posta hÀr ocksÄ!
Ska dock kika pÄ nytt gummi!
@zippan upp med bilder pÄ gröningen, gÀrna pÄ olika band ifall du har det. Alldeles för lite grönt i trÄden.
Och jag tycker tvÀrtom!? Kanske ska lugna mig den kom ju trots allt idag.vf vill du ha nytt gummi för?
Àr det du har nu sÄ dÄligt?
tycker det gamla gummit Àr grymt snyggt!
âVilse i min trĂ€dgĂ„rdâUfo i Rhododendron
Ja den Àr fantastisk. Tycker den bÀrs vÀldigt bra. Hyfsat stor men vÀldigt tunnDen fastnade lÀnge hos dig! Bra dÀr. Gillar?
Upp med bild pÄ Blackbirden kan sakna den lite!Ja den Àr fantastisk. Tycker den bÀrs vÀldigt bra. Hyfsat stor men vÀldigt tunn
Der va ju en evighet sen Yonsson recenserade den. Tror du verkligen han skulle lyckas ha kvar den sÄ lÀnge@yonsson Har du din Endurance Pro kvar? FÄr den nÄgon handledstid?
Det förstÄr jag, HÀr kommer denUpp med bild pÄ Blackbirden kan sakna den lite!
Haha, jag vet. Kronan pÄ ufo-chronomaten Àr galet litenDet förstÄr jag, HÀr kommer den
Finns inget ont att sÀga om denna klocka förutom att det Àr ett jÀ*la pill att stÀlla tid o datum med en sÄdan liten lökformad krona
Lika vÀrdelös med flotta fingrar som de digitala certen som förstörs av att titta pÄ demHaha, jag vet. Kronan pÄ ufo-chronomaten Àr galet liten
Det Àr faktiskt sant. De förstörs av min blick och blir sÄna dÀr blÄa grejer som smÀlter ut. Skitcert!Lika vÀrdelös med flotta fingrar som de digitala certen som förstörs av att titta pÄ dem
Jag hoppas!!Der va ju en evighet sen Yonsson recenserade den. Tror du verkligen han skulle lyckas ha kvar den sÄ lÀnge
Det Àr faktiskt sant. De förstörs av min blick och blir sÄna dÀr blÄa grejer som smÀlter ut. Skitcert!
Den var bara inlÄnad för recension.@yonsson Har du din Endurance Pro kvar? FÄr den nÄgon handledstid?
JahaDen var bara inlÄnad för recension.