• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Sviker aldrig den gamle gode 😁
20210606_102706.jpg

Vad tycks om denna? Lyckades inte hitta nĂ„got pĂ„ internet sĂ„ lĂ€gger upp hĂ€r. En breitling chronometre aereospace frĂ„n 97’ special gjord för JA37 Viggen piloter i sveriges flygvapen. Vilket syns med Viggen emblemet till höger. BCA919E2-12D6-4450-8A01-EDC9D828FBFC.jpeg
Cool! Har för mig att jag sett Pluton med mÀrkning frÄn svenska flygvapnet ocksÄ. Kör ocksÄ Aerospace idag
20210607_090935.jpg

Cool! Har för mig att jag sett Pluton med mÀrkning frÄn svenska flygvapnet ocksÄ. Kör ocksÄ Aerospace idag
20210607_090935.jpg

Ja, Pluton kan man se ibland. Det finns Àven en bild pÄ en Old Navitimer Team 60 pÄ nÀtet. Det Àr dock enda gÄngen jag sett den, sÄ jag Àr osÀker vad det Àr för ngt. Fake? Ett vÀldigt lÄgt antal sÄ att de aldrig cirkulerar?

8D5088D8-CD57-489D-887C-6F365B006EAF.jpeg

vf vill du ha nytt gummi för?
Àr det du har nu sÄ dÄligt?

tycker det gamla gummit Àr grymt snyggt!
Och jag tycker tvÀrtom!? Kanske ska lugna mig den kom ju trots allt idag.

LÀskig AR(skriver jag rÀtt!?) sÄ sjukt bra att man nÀstan tror man tappat glaset ibland!

Tillbaka
Topp