Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta en banan så mår du bättreFortsätter med Aerospace idag. Har haft mörka tankar på att sälja för att kunna motivera köp av annan klocka men nu när den är på armen tänker jag att den måste få vara kvar!
Somrig kombo det där!Ta en banan så mår du bättre
Mycket lyckad klocka imo, i alla dess variationerTre Aerospace på rad
men den dära är väl nästan to far gone...Visa auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
Heter du Michael har du ett ypperligt tillfälle att rädda en klassisk stekarbratte. Med helrätta blå tavlan dessutom!
Skulle du tröttna på den, så säg gärna tillDet förstår jag, Här kommer den
Finns inget ont att säga om denna klocka förutom att det är ett jä*la pill att ställa tid o datum med en sådan liten lökformad krona
Som handen i handskenFick hem det nya bandet idag, jäkla smutt
Supernöjd med min so 42. Länken är riktigt skön tycker jag och den väger inte så mycket. Inga nackdelar från mitt håll..
Stiligt!Supernöjd med min so 42. Länken är riktigt skön tycker jag och den väger inte så mycket. Inga nackdelar från mitt håll..
Jadu, upplever inte att den bärs stort. Har 16,5 cm. Var lite orolig först innan jag provade den men inga problem här!Stiligt!
Hur bärs den? Har förstått att den bärs något mindre än sina 42 men är lite orolig för L2L på 50mm… Får man fråga vad du har för omkrets på handleden?
Är det nåt särskilt du gillar med den förutom själva utseendet och feelingen? Vore den så att säga mindre älskvärd utan ”smartwatch-attributen” och ned ett vanligt quartz? Personligen tycker jag den ser grym och cool utMåste säga att jag är ruggigt nöjd med denna efter de dryga tre veckorna jag haft den. Nästan så den tagit all handledstid
Låter bra, ligger och bevakar Chrono24 så dyker rätt klocka upp kommer jag nog slå till.Jadu, upplever inte att den bärs stort. Har 16,5 cm. Var lite orolig först innan jag provade den men inga problem här!
Estetiskt är den verkligen en riktig hit. Skriker Breitling om den.Är det nåt särskilt du gillar med den förutom själva utseendet och feelingen? Vore den så att säga mindre älskvärd utan ”smartwatch-attributen” och ned ett vanligt quartz? Personligen tycker jag den ser grym och cool ut
Härligt! stort tack för beskrivningen.Verkar som de fått till den riktigt bra Breitling. Som du säger nån timmas laddning mellan de många dagarna är ju inget problem.Estetiskt är den verkligen en riktig hit. Skriker Breitling om den.
Det egentliga som är "smart" med denna är notiser med vibration/ljud och att man kan styra inställningarna via appen EXOSPACE B55. Utöver detta så är den otroligt användarvänlig (enligt mitt objektiva tycke) där du kan anpassa funktionerna väl utifrån dina egna preferenser. Vill du ex inte använda sekundvisaren alls som hackar fram så går det att sätta läget på chronograph. Vill du inte ha displayerna på heller är det bara att stänga av dem, vill du ha sekundvisare som rör sig men inga displayer så går det utmärkt att fixa och vise versa. Att den har veckonummer är faktiskt gudomligt då alla mina telefonkalendrar/datorkalendrar ej visar detta och jag är för lat för att ladda ner någon specifik app för detta
Det är klart det hade varit bekvämt att slippa ladda klockan och bara behöva byta vartannat år, men jag tycker att det är smidigt ändå. Från noll till full laddning på mindre än 2h (som sedan räcker säg från 10-50 dagar).
Jag kan väl lite glatt säga att jag vanligtvis föredrar mindre klockor men denna best bärs ändå rätt bra på en ca 17cm handled tack vare utformningen av caseback/lugs. Den glider tillochmed in under skjortan! Bara en sån sak...
En snabb jämförelse med aerospacen där jag diggar Exospacen är tilt-lit funktionen som gör att displayen lyser väldigt starkt när du vickar på armen (som du för övrigt kan dimma i fyra steg). Även om du inte har tavlan vänd ordentligt mot dig så ser man ändå tiden riktigt tydligt, dygnet runt. Även i gassande sol lyser den superstarkt.
Vidare är det väldigt lätt att orientera sig med kronan jämfört med aerospacen där det lätt strular mellan byta lägen/tända backlight etc.
Bra när man vet vad andra vill innan dom själva vet detDu vill nog byta den mot min Oris Aquis, nästan säker på det