Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man kan hoppas att en del av dem funktionerna du beskriver, eventuellt kommer i nya Aerospace.Estetiskt Àr den verkligen en riktig hit. Skriker Breitling om den.
Det egentliga som Àr "smart" med denna Àr notiser med vibration/ljud och att man kan styra instÀllningarna via appen EXOSPACE B55. Utöver detta sÄ Àr den otroligt anvÀndarvÀnlig (enligt mitt objektiva tycke) dÀr du kan anpassa funktionerna vÀl utifrÄn dina egna preferenser. Vill du ex inte anvÀnda sekundvisaren alls som hackar fram sÄ gÄr det att sÀtta lÀget pÄ chronograph. Vill du inte ha displayerna pÄ heller Àr det bara att stÀnga av dem, vill du ha sekundvisare som rör sig men inga displayer sÄ gÄr det utmÀrkt att fixa och vise versa. Att den har veckonummer Àr faktiskt gudomligt dÄ alla mina telefonkalendrar/datorkalendrar ej visar detta och jag Àr för lat för att ladda ner nÄgon specifik app för detta
Det Àr klart det hade varit bekvÀmt att slippa ladda klockan och bara behöva byta vartannat Är, men jag tycker att det Àr smidigt ÀndÄ. FrÄn noll till full laddning pÄ mindre Àn 2h (som sedan rÀcker sÀg frÄn 10-50 dagar).
Jag kan vÀl lite glatt sÀga att jag vanligtvis föredrar mindre klockor men denna best bÀrs ÀndÄ rÀtt bra pÄ en ca 17cm handled tack vare utformningen av caseback/lugs. Den glider tillochmed in under skjortan! Bara en sÄn sak...
En snabb jĂ€mförelse med aerospacen dĂ€r jag diggar Exospacen Ă€r tilt-lit funktionen som gör att displayen lyser vĂ€ldigt starkt nĂ€r du vickar pĂ„ armen (som du för övrigt kan dimma i fyra steg). Ăven om du inte har tavlan vĂ€nd ordentligt mot dig sĂ„ ser man Ă€ndĂ„ tiden riktigt tydligt, dygnet runt. Ăven i gassande sol lyser den superstarkt.
Vidare Àr det vÀldigt lÀtt att orientera sig med kronan jÀmfört med aerospacen dÀr det lÀtt strular mellan byta lÀgen/tÀnda backlight etc.
Ja, inget Àr ju omöjligt. Speciellt med vÄr kÀra Mr noWingsMan kan hoppas att en del av dem funktionerna du beskriver, eventuellt kommer i nya Aerospace.
En av vÀldigt fÄ klockbaksidor man faktiskt kan ha anvÀndning av Dessutom snyggBaksidan Àr inte fel, trevlig lördag!
Hej Endast viklÄs finns.NÄgon som sÀljer ett mesh gummi band till soh? Helst med viklÄs
Men dÄPromenad med frugan
Ser nu att hon inte centrerat vridningen
Finns inte kvar i butikerna och gÄr inte att bestÀlla. Har ut gÄtt för lÀnge sedan.NÄgon som vet vart jag kan fÄ tag i ett Àldre pro driver strap?
20mm svart.
Det ÄtgÀrdades ocksÄ igÄrMen dÄ
Jag kan se att datumen inte Àr rÀtt men ni Àr ev, i olika land ? lol
//Simon
Hoppas nÄgon plockar den! KS finaste dykare!Hallo Bratte vÀnner,
Köpte bil igĂ„r och mĂ„ste slĂ€ppa min Superocean som Ă€r i kanon skick, har ej lagt ut den pĂ„ K&S, vill kolla med er först, sĂ„klart utlovas bra prisâŠ
Tack, HĂ„ller med , Ă€r favvo, men mĂ„ste âoffrasâ för ny bilâŠHoppas nĂ„gon plockar den! KS finaste dykare!
Kul! Skrev hÀromdagen bara i denna trÄd och efterlyste lite erfarenheter om denna. Du fÄr gÀrna dela med dig av dina reflektioner so farEfter att ha funderat lÀnge pÄ en Seamaster eller oris aquis calibre 400, sÄ tyckte jag inte nÄgon av dessa passade sÄ bra i verkligheten. Slutade det tillslut lite ovÀntat med denna dÄ jag aldrig riktigt gillat Breitling(förens nu), men jag grymt nöjd!
Vilken referens har du fĂ„tt 60% rabatt pĂ„ hos AD?Vad Ă€r ett rimligt pris för en A17366D71O1S2 (Superocean 42mm orange med svart gummi och deployment). Funderar pĂ„ att köpa en till svĂ€rfar nĂ€r han fyller Ă„r. Pris frĂ„n utlandet ligger pĂ„ ca. 24k helt ny med 4-6 veckors vĂ€ntetid. Ăr det fortfarande standard med 40-60% rabatt pĂ„ Breitling hos svenska AD's trots senaste tidens vansinnesfĂ€rd pĂ„ klockpriser?
2009 tog jag ut en A13356 i Holland med 60% rabatt. DessvÀrre sÄld sedan mÄnga Är.Vilken referens har du fÄtt 60% rabatt pÄ hos AD?
PÄ flygplats?2009 tog jag ut en A13356 i Holland med 60% rabatt. DessvÀrre sÄld sedan mÄnga Är.
Yes sir. Schiphol. Men I dessa 60% fÄr man rÀkna bort momsen sÄ egentligen Àr det ju bara 35%.PÄ flygplats?
Ja, men dÄ Àr det omöjligt att fÄ 60% hos AD. Speciellt AD utanför flygplats.Yes sir. Schiphol. Men I dessa 60% fÄr man rÀkna bort momsen sÄ egentligen Àr det ju bara 35%.
jag blev erbjuden en till 57% rabatt hĂ€romdagenVad Ă€r ett rimligt pris för en A17366D71O1S2 (Superocean 42mm orange med svart gummi och deployment). Funderar pĂ„ att köpa en till svĂ€rfar nĂ€r han fyller Ă„r. Pris frĂ„n utlandet ligger pĂ„ ca. 24k helt ny med 4-6 veckors vĂ€ntetid. Ăr det fortfarande standard med 40-60% rabatt pĂ„ Breitling hos svenska AD's trots senaste tidens vansinnesfĂ€rd pĂ„ klockpriser?