• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

33C4B55F-E22C-4FB9-A38B-05E27F3F3862.gif

814BC070-246C-4ABF-A412-219A424BBEA7.jpeg

Ingen som kör Ocean Racer gummit? Sugen pÄ att bestÀlla det frÄn hemsidan, men verkar sÀllsynt att se nÄgon faktiskt anvÀnda!

Ingen herre i denna trĂ„den som rockar en svart breitlingkeps med gul logo och som var vid sickla köpkvarter för en dryg timme sedan? 🧐🙄

IkvĂ€ll flyger korpen högt bland Ă„ska och regn, i efterhand Ă€r jag faktiskt glad att försĂ€ljningen föll igenom, sen har den trots allt en "speciell plats" i hjĂ€rtat dĂ„ jag blĂ€ddrade i katalogen typ 2015 och drömde mig bort. SkĂ„l pĂ„ er vĂ€nner och glöm inte att vara spontana i livet, det Ă€r det roligaste 👊😉
20210714_175710.jpg

Liten reminder varför jag Ă€gt breitling-klockor de senaste 28 Ă„ren. Hade service pĂ„ min BB för fem Ă„r sedan, var inte riktigt nöjd med gĂ„ngen pĂ„ klockan men orkade inte tag i det. Till slut stannade klockan plötsligt, varpĂ„ jag kontaktade time promotion och de sa ”det Ă€r ingen fara, kom in sĂ„ tittar vi pĂ„ den!”. Dagen efter fĂ„r jag ett kostnadsförslag dĂ€r de gör en service pĂ„ urverket till 0kr + rekommendation tĂ€thetsservice, vilket jag accepterade. Inte nog med det, klockan blev dessutom klar pĂ„ 14 dagar frĂ„n inlĂ€mningsdatum. Man mĂ„ste bara Ă€ta ett sĂ„dant kundbemötande och sĂ„dan serviceminded personal. Vet inte om nĂ„got annat mĂ€rke skulle ta samma höjd pĂ„ kundservice. Ville bara dela detta med er!

Bilagor

• 66260BFB-402B-4749-A230-553E3B411B82.jpeg
    66260BFB-402B-4749-A230-553E3B411B82.jpeg
    321.9 KB · Visningar: 18
Liten reminder varför jag Ă€gt breitling-klockor de senaste 28 Ă„ren. Hade service pĂ„ min BB för fem Ă„r sedan, var inte riktigt nöjd med gĂ„ngen pĂ„ klockan men orkade inte tag i det. Till slut stannade klockan plötsligt, varpĂ„ jag kontaktade time promotion och de sa ”det Ă€r ingen fara, kom in sĂ„ tittar vi pĂ„ den!”. Dagen efter fĂ„r jag ett kostnadsförslag dĂ€r de gör en service pĂ„ urverket till 0kr + rekommendation tĂ€thetsservice, vilket jag accepterade. Inte nog med det, klockan blev dessutom klar pĂ„ 14 dagar frĂ„n inlĂ€mningsdatum. Man mĂ„ste bara Ă€ta ett sĂ„dant kundbemötande och sĂ„dan serviceminded personal. Vet inte om nĂ„got annat mĂ€rke skulle ta samma höjd pĂ„ kundservice. Ville bara dela detta med er!
Breitling Àr mycket generösa med goodwill! FÄtt det pÄ service av klocka samt tÀthet

Tillbaka
Topp