Ja, det blev sĂ„.SĂ„ du knep den dĂ€r? Ăr det din eller sĂ€ljarens vitbalans som spökar men sĂ„g inte index mycket gulare ut i annonsen?
Kan va min bild som luras lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det blev sĂ„.SĂ„ du knep den dĂ€r? Ăr det din eller sĂ€ljarens vitbalans som spökar men sĂ„g inte index mycket gulare ut i annonsen?
ett misslyckat spel under en rÀtt ok klocka kÀnns sÄdÀr!
Bentleyn vÀxer tyvÀrr mer och mer pÄ mig- Snyggaste versionen!
Instegsmodell?
-Absolut!Visst Àr Aerospace den bÀsta allround klockan!?
Droppa aceton i hÄlen. Om du inte har det men cyklar sÄ kan du testa spraya sÄn dÀr spray som man gör rent bromsskivor med.Tack för all tips @ironcastle och @Sebaden. Jag har nu försökt allt, inget verkar hjÀlpa. FÄr vÀl ha klockan pÄ band eller hitta pÄ nÄgon annan lösning.
Cyklar pysslar jag inte med, men aceton har jag hemma. Tack för tipset, men vet du vad det kan bero pÄ?Droppa aceton i hÄlen. Om du inte har det men cyklar sÄ kan du testa spraya sÄn dÀr spray som man gör rent bromsskivor med.
Visst Àr Aerospace den bÀsta allround klockan!?
Det löser upp limrester och skit, sedan avdunstar det. Gammalt urmakarknep.Cyklar pysslar jag inte med, men aceton har jag hemma. Tack för tipset, men vet du vad det kan bero pÄ?
Den dÀr Àr enorm, blir glad av att se den. Skulle haft lÀnk för Ànnu mer feeling!Det Àr en kanon klocka
Ojoj, vill vi veta vad som hÀnde? Du slog tungan i backen och det blev lite pinsamt?Ingen herre i denna trÄden som rockar en svart breitlingkeps med gul logo och som var vid sickla köpkvarter för en dryg timme sedan?
HĂ„ller med riktigt clean med vit tavla!Nya avenger gmt varju riktigt snygg o clean!!!
Bra storlek ocksÄHÄller med riktigt clean med vit tavla!
Det Àr en definitionsfrÄga, jag brukar kallas för snabbenils av en anledningOjoj, vill vi veta vad som hÀnde? Du slog tungan i backen och det blev lite pinsamt?
Eller nu letar polisen efter kepsryckarn?
- SÄg den ocksÄ, blev lite sugen, fin sommarklocka!Nya avenger gmt varju riktigt snygg o clean!!!
Breitling Ă€r mycket generösa med goodwill! FĂ„tt det pĂ„ service av klocka samt tĂ€thetLiten reminder varför jag Ă€gt breitling-klockor de senaste 28 Ă„ren. Hade service pĂ„ min BB för fem Ă„r sedan, var inte riktigt nöjd med gĂ„ngen pĂ„ klockan men orkade inte tag i det. Till slut stannade klockan plötsligt, varpĂ„ jag kontaktade time promotion och de sa âdet Ă€r ingen fara, kom in sĂ„ tittar vi pĂ„ den!â. Dagen efter fĂ„r jag ett kostnadsförslag dĂ€r de gör en service pĂ„ urverket till 0kr + rekommendation tĂ€thetsservice, vilket jag accepterade. Inte nog med det, klockan blev dessutom klar pĂ„ 14 dagar frĂ„n inlĂ€mningsdatum. Man mĂ„ste bara Ă€ta ett sĂ„dant kundbemötande och sĂ„dan serviceminded personal. Vet inte om nĂ„got annat mĂ€rke skulle ta samma höjd pĂ„ kundservice. Ville bara dela detta med er!