Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1 på TP, jäkla serviceminded, bra att folk höjer upp ibland också, oftare att folk gnäller när dem är missnöjda.Liten reminder varför jag ägt breitling-klockor de senaste 28 åren. Hade service på min BB för fem år sedan, var inte riktigt nöjd med gången på klockan men orkade inte tag i det. Till slut stannade klockan plötsligt, varpå jag kontaktade time promotion och de sa ”det är ingen fara, kom in så tittar vi på den!”. Dagen efter får jag ett kostnadsförslag där de gör en service på urverket till 0kr + rekommendation täthetsservice, vilket jag accepterade. Inte nog med det, klockan blev dessutom klar på 14 dagar från inlämningsdatum. Man måste bara äta ett sådant kundbemötande och sådan serviceminded personal. Vet inte om något annat märke skulle ta samma höjd på kundservice. Ville bara dela detta med er!
Tycker den var riktigt ball men feelar inte alls det där gummit på den, som de gjort på Supern är så mycket snyggareNy release idag,
Stainless Steel å platinum.
Påminner om en annan klocka från Schweiz
97k sek
Enig. Hade varit fränt med rouleaux, ska se om jag kan Photoshoppa in en bild på det senareTycker den var riktigt ball men feelar inte alls det där gummit på den, som de gjort på Supern är så mycket snyggare
- Jag gillar den, men misstänker att Breitling vill ha bra betalt för Platinaringen. Bra med gummiband, länken funkar inte för mig då den saknar mikrojustering.Ny release idag,
97k sek
Går väl att beställa enbart de nya gummina nu när det finns åtminstone till denna som du kan sätta på en "äldre" 42mm chronomat?- Jag gillar den, men misstänker att Breitling vill ha bra betalt för Platinaringen. Bra med gummiband, länken funkar inte för mig då den saknar mikrojustering.
Hade den ”vanliga” funnits med gummiband hade jag fått svårt att låta bli att köpa.
- Ja, det går att köpa till gummibandet, men priset för klockan med länk och gummiband blir lite för saftigt tycker jag när länken inte kommer till användning.Går väl att beställa enbart de nya gummina nu när det finns åtminstone till denna som du kan sätta på en "äldre" 42mm chronomat?
Ang platinaringen så adderar den ca 12k från det normala priset, dock är ju det priset för en chronomat MED länk. Så visst adderar den en del
Håller med. Har goda erfarenheter av dom+1 på TP, jäkla serviceminded, bra att folk höjer upp ibland också, oftare att folk gnäller när dem är missnöjda.
Jäkla rouleaux. Ge mig en borstad pilotSådär, en snabb photoshop med länken. Enligt mig mycket bättre såhär
Har ingen sån länk att utgå ifrånJäkla rouleaux. Ge mig en borstad pilot
Jag gillade färgen faktiskt, blir ju lite daytonakänsla förvisso men idag påminner ju nästan det mesta om nått annat såSådär, en snabb photoshop med länken. Enligt mig mycket bättre såhär
Klassiskt för 7750Jag bara älskar min nya klocka. Enda grejen jag ogillar är att urverket inte likt andra chronomater får hela klockan och handleden att skaka.
Ja, men denna klocka skakar inte.Klassiskt för 7750
ha nu fan kvar den gula om du velat mellan vilken du ska sälja!!Om någon är sugen på dessa hör av er i chatten. Lär lägga upp annons inom snar framtid.
asså dessa är så jävla överprisadeNy release idag,
97k sek
Kommer nog sälja båda. Just nu känns 13353an som en klocka jag hade kunnat bli OWG med.ha nu fan kvar den gula om du velat mellan vilken du ska sälja!!
och bra köp av 13353!
va var det jag saKommer nog sälja båda. Just nu känns 13353an som en klocka jag hade kunnat bli OWG med.
Håller fullständigt med! Förstår inte du har man sälja en sådan klocka, ren konst.va var det jag sa
det är bland den bästa modellen dom släppt
sälj båda och köp en lite äldre super ocean likt den @Maxer nyss köpte så har du ett bra kompliment till din kronografHåller fullständigt med! Förstår inte du har man sälja en sådan klocka, ren konst.
Både du och jag vet att owg inte kommer funka i längden, oavsett hur bra klockan ärKommer nog sälja båda. Just nu känns 13353an som en klocka jag hade kunnat bli OWG med.
Har haft både en med svart och orange urtavla. Gillar inte boettformen. Sålde min midsize SMP, behöver sälja en av brattarna, ska nämligen komplettera med en svart SPMc.sälj båda och köp en lite äldre super ocean likt den @Maxer nyss köpte så har du ett bra kompliment till din kronograf
Okejdå, inte OWG. Men 13353an stannar hos mig för evigt. Det är säkert iallafall.Både du och jag vet att owg inte kommer funka i längden, oavsett hur bra klockan är
Printscreen på det inläggetOkejdå, inte OWG. Men 13353an stannar hos mig för evigt. Det är säkert iallafall.