• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Du Àr bara partisk för att du Àger en stencil tavlad skyland! :shifty:
SjÀlvklart! ;)
image.jpg
 
Kalas. Tack för bra svar! Ingen hejare pÄ bukten sÄ det Är vÀl uteslutet i dagslÀget. Starta pÄ 25k?
Kör! Testa och se var du hamnar :) sÄ lÀnge allt fungerar som det ska, hÄller tiden, bra reserv sÄ kan du lÀtt fÄ sÄlt den för 25.
 
Dags för mig att fÄ gÄ med i denna Breitlingklubb. Har alltid haft svÄrt för Breitling egentligen, men det fanns alltid en modell jag varit lite smÄsugen pÄ - Navitimer. IgÄr fick jag hem en, Old Navitimer frÄn 2002. Jag Àr ruskigt nöjd.
Navitimer.jpg
 
Första bratten inhandlad! Inte riktigt vad jag hade tÀnkt mig frÄn början men rÀtt storlek och pris gjorde det Ätminstone vÀrt att testa.
Det Àr en Colt Ocean 50atm 38mm quartz.
Spontant kÀnns det som en riktigt skön beater!

IMG_20151210_183322.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20151210_182017.jpg
    IMG_20151210_182017.jpg
    155.4 KB · Visningar: 30
Senast Àndrad:
sprang pÄ denna nÀr jag surfade runt,riktigt snyggt med brunt lÀder till titan tycker jag,,,
mÄste jaga rÀtt pÄ en avenger M1 nu,!
har en svaghet för symetriska subdials
c273165360b67499c4b99a77dc9de66c.jpg
Det Àr svÄrt att fÄ mer hardcore Àn sÄ. :) jo, vanliga gamla CA "Blood Diamond" kanske... Eller original Emergency... Men riktigt hÄrt Àr det! :)
 
  • Like
Reactions: PCB
Me 3
image.jpeg

MÄste erkÀnna att jag faktiskt saknar gummit. Jag har haft den pÄ lÀnk i lite över en vecka nu men inte anvÀnt den mer Àn nÄgon dag dÄ jag tjackade ny klocka och fick passarounden strax inpÄ. Trots den korta tiden kan jag konstatera stt denna klocka Àr grymmare pÄ gummit! Imorgon gÄr passarounden vidare sÄ denna Àr tillbaka pÄ armen till att min nyköpta kommer tbx frÄn Rob, dÄ ska den utvÀrderas...
 
Lite michael buble pÄ stereon gör hela julkÀnslan:cool:
image.jpeg

image.jpeg

Jag var ocksÄ ute och stÄlfiskade idag :)
DSC_1824-01.jpeg

Me 3
image.jpeg

MÄste erkÀnna att jag faktiskt saknar gummit. Jag har haft den pÄ lÀnk i lite över en vecka nu men inte anvÀnt den mer Àn nÄgon dag dÄ jag tjackade ny klocka och fick passarounden strax inpÄ. Trots den korta tiden kan jag konstatera stt denna klocka Àr grymmare pÄ gummit! Imorgon gÄr passarounden vidare sÄ denna Àr tillbaka pÄ armen till att min nyköpta kommer tbx frÄn Rob, dÄ ska den utvÀrderas...
Vem stÄlfiskar nÀr man kan flygfiska? ;)
image.jpeg
 
Me 3
image.jpeg

MÄste erkÀnna att jag faktiskt saknar gummit. Jag har haft den pÄ lÀnk i lite över en vecka nu men inte anvÀnt den mer Àn nÄgon dag dÄ jag tjackade ny klocka och fick passarounden strax inpÄ. Trots den korta tiden kan jag konstatera stt denna klocka Àr grymmare pÄ gummit! Imorgon gÄr passarounden vidare sÄ denna Àr tillbaka pÄ armen till att min nyköpta kommer tbx frÄn Rob, dÄ ska den utvÀrderas...

Tycker faktiskt tvÀrt om ,försökt med gummi ett par gÄnger, snygg ? Ja! Men skönt? Nae!
Pro 1 lÀnken Àr störtskön!
 
Sen vet jag inte om jag tycker StÄlfisken Àr skönare pÄ gummit men definitivt snyggare. HelhetskÀnslan blir lixom WOW!
 
Tillbaka
Topp