SjÀlvklart!Du Àr bara partisk för att du Àger en stencil tavlad skyland!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SjÀlvklart!Du Àr bara partisk för att du Àger en stencil tavlad skyland!
Kör! Testa och se var du hamnar sÄ lÀnge allt fungerar som det ska, hÄller tiden, bra reserv sÄ kan du lÀtt fÄ sÄlt den för 25.Kalas. Tack för bra svar! Ingen hejare pÄ bukten sÄ det Är vÀl uteslutet i dagslÀget. Starta pÄ 25k?
Bild pÄ Navitimern frÄn i höstas:
Navitimer 01 - 2008
Fint inlÀgg nr 2. Dubbelgillas! VÀlkommen, bÄde till forumet och BretlingtrÄdenBild pÄ Navitimern frÄn i höstas:
Navitimer 01 - 2008
VÀlkommen till Breitling-trÄden! Fin navi dÀr!Bild pÄ Navitimern frÄn i höstas:
Navitimer 01 - 2008
Helt klart snyggare pÄ gummi Àn lÀnk.Lite bilder pÄ beatern, riktigt skön beaterklocka som gör sig sjukt bra pÄ gummi
Tre piskrapp om denna har postats tidigare, men för de som inte sett den sÄ Àr den vÀrd för B-nördar att kolla pÄ.
Direkt frÄn Breitling-fabriken:
Det Àr svÄrt att fÄ mer hardcore Àn sÄ. jo, vanliga gamla CA "Blood Diamond" kanske... Eller original Emergency... Men riktigt hÄrt Àr det!sprang pÄ denna nÀr jag surfade runt,riktigt snyggt med brunt lÀder till titan tycker jag,,,
mÄste jaga rÀtt pÄ en avenger M1 nu,!
har en svaghet för symetriska subdials
CoooooolSmustiga nÀrbilder:
Smustiga nÀrbilder:
Första bratten inhandlad! Inte riktigt vad jag hade tÀnkt mig frÄn början men rÀtt storlek och pris gjorde det Ätminstone vÀrt att testa.
Det Àr en Colt Ocean 50atm 38mm quartz.
Spontant kÀnns det som en riktigt skön beater!
Finns en sÄn pÄ blocket för runt 20tkr har jag för mig.sprang pÄ denna nÀr jag surfade runt,riktigt snyggt med brunt lÀder till titan tycker jag,,,
mÄste jaga rÀtt pÄ en avenger M1 nu,!
har en svaghet för symetriska subdials
mja ligger en dÀr för typ 23k,,men Àr enligt mej lite för saftigt,tycker en m1 i bra skick ska ligga pÄ runt 16-17kFinns en sÄn pÄ blocket för runt 20tkr har jag för mig.
Pruta pÄ den den har legat dÀr lÀnge.mja ligger en dÀr för typ 23k,,men Àr enligt mej lite för saftigt,tycker en m1 i bra skick ska ligga pÄ runt 16-17k
Pruta pÄ den den har legat dÀr lÀnge.
Lite michael buble pÄ stereon gör hela julkÀnslan
Lite michael buble pÄ stereon gör hela julkÀnslan
Jag var ocksÄ ute och stÄlfiskade idag
Vem stÄlfiskar nÀr man kan flygfiska?Me 3
MÄste erkÀnna att jag faktiskt saknar gummit. Jag har haft den pÄ lÀnk i lite över en vecka nu men inte anvÀnt den mer Àn nÄgon dag dÄ jag tjackade ny klocka och fick passarounden strax inpÄ. Trots den korta tiden kan jag konstatera stt denna klocka Àr grymmare pÄ gummit! Imorgon gÄr passarounden vidare sÄ denna Àr tillbaka pÄ armen till att min nyköpta kommer tbx frÄn Rob, dÄ ska den utvÀrderas...
Me 3
MÄste erkÀnna att jag faktiskt saknar gummit. Jag har haft den pÄ lÀnk i lite över en vecka nu men inte anvÀnt den mer Àn nÄgon dag dÄ jag tjackade ny klocka och fick passarounden strax inpÄ. Trots den korta tiden kan jag konstatera stt denna klocka Àr grymmare pÄ gummit! Imorgon gÄr passarounden vidare sÄ denna Àr tillbaka pÄ armen till att min nyköpta kommer tbx frÄn Rob, dÄ ska den utvÀrderas...
Breitlings lÀnkar Àr grymma! PRO 1-3 Àr sjukt bekvÀma men jag har sÄ jÀvla svÄrt för PRO 1 rent utseendemÀssigt.Tycker faktiskt tvÀrt om ,försökt med gummi ett par gÄnger, snygg ? Ja! Men skönt? Nae!
Pro 1 lÀnken
Sen vet jag inte om jag tycker StÄlfisken Àr skönare pÄ gummit men definitivt snyggare. HelhetskÀnslan blir lixom WOW!
Nja...jag har generellt svÄrt för feta dykare pÄ lÀderband...och nato gÄr fetbort!Eller med ett slitet lÀder