• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

VÀldigt imponerande i dagens stressiga samhÀlle. Gillar nÀr folk kan vara lite softa och inte vara sÄ fruktansvÀrt upptagna med att prestera hela tiden.
Dessutom tror jag att det i lÀngden gynnar alla om man tar hand om de mjuka vÀrdena.
Fast det lÀr ju inte vara han som svarar. Han har vÀl ett drillat sociala medieteam bara.

@Johan Gbg
Jag förstÄr dig, tror jag. ;)
684BD280-EBC7-4D5C-88C0-86D0F320B7AF.jpeg
24D22369-8B28-4765-A155-448BD6CBC77F.jpeg

För övrigt testade jag Kernomaten i helgen. JÀkligt fin klocka!
F14BC24B-3FC6-4D35-B890-873B6081529A.jpeg
68A99D43-EF01-4631-8C23-909783AA30CD.jpeg

Shit, köpte ett xtra croco Bratte band nyligen pĂ„ Franks, var fn inte gratis

NÀ, crocot kostar vÀl lite... Men generellt kostar ju Breitlings originalband runt hÀlften av Rolex dito. NÀr jag kollade Nymans för ett Är sedan lÄg billigaste lÀdret pÄ 4000 kr, utan spÀnne.

Tycker det Ă€r vĂ€ldigt prisvĂ€rt att man kan köpa ett original Breitling-gummi för typ 1400 kr — inkl. spĂ€nne!

FĂ„ se en fĂ€rsk bild pĂ„ krokodilen! 😀

NÀ, crocot kostar vÀl lite... Men generellt kostar ju Breitlings originalband runt hÀlften av Rolex dito. NÀr jag kollade Nymans för ett Är sedan lÄg billigaste lÀdret pÄ 4000 kr, utan spÀnne.

Tycker det Ă€r vĂ€ldigt prisvĂ€rt att man kan köpa ett original Breitling-gummi för typ 1400 kr — inkl. spĂ€nne!

FĂ„ se en fĂ€rsk bild pĂ„ krokodilen! 😀
He he , för sent, den Ă„kte ivĂ€g nĂ€r jag sĂ„lde min guld superocean

PÄ tal om Breitling Ä Bentley @Boozer_87 ,lÀste om detta för nÄn vecka sedan men hittade inte tillbaka till artikeln, men nu sÄ

VĂ€nta lite nu hĂ€r va... Varför har Emergency ingen egen trĂ„d? Varenda obskyr klocka pĂ„ det hĂ€r jordklotet har snart en egen trĂ„d. "TrĂ„den om gula tavlor" finns ju t o m. đŸ€”

Är vi sĂ„ fĂ„ hĂ€r med denna uddafĂ„gel?

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp