à nej. Jag beklagar, det Àr en riktig skum jÀkelKöpte ett beggat nu av Àgaren till klockan innan dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à nej. Jag beklagar, det Àr en riktig skum jÀkelKöpte ett beggat nu av Àgaren till klockan innan dig.
Hahah lugn nu, jag har skÀrpt mig. Har inte bett om jÀmförelsebilder pÄ flera dagar!à nej. Jag beklagar, det Àr en riktig skum jÀkel
Detta funkar inte? Vad Àr skillnaden?Mm hade tÀnkt det, men finns dessa fortfarande att köpa nya? PrisvÀrda nya annars.
Pro 1Detta funkar inte? Vad Àr skillnaden?
Ah, ok! Sportigt mot nu lite mer elegant, typ. Det första Àr ju snÀppet vassare!Pro 1
Pro 3 (nuvarande modell)
Ja, lite sÄ!Ah, ok! Sportigt mot nu lite mer elegant, typ. Det första Àr ju snÀppet vassare!
Trevlig lördag pÄ dig, fladderbyxan!Mer aerospejs Ät folket
Vitt rubber, SA JA JU!!!Mer aerospejs Ă„t folket
Det kallas för mode (eller nÄtt)! Men du Àr för gammal kÀre vÀn! TillÄmed den eminenta @Boozer_87 ligger i riskzonen!Trevlig lördag pÄ dig, fladderbyxan!
Svante hos KM Globen brukar alltid ha schyssta priser annarsFörresten nÄn som vet om vi har forumrabatt pÄ Erikson Urhandel? Vi har ju och har haft det pÄ andra. Zachrisson m.fl.
Wtf? @NissestrDet kallas för mode (eller nÄtt)! Men du Àr för gammal kÀre vÀn! TillÄmed den eminenta @Boozer_87 ligger i riskzonen!
Och trevlig lördag kamrater â€
Hur kÀnns det att nÀrma sig pension?
Ja det gör vi ju iofs allihopa men Jag har ju fan 30-35 Är kvar vafan!Hur kÀnns det att nÀrma sig pension?
Hittade inget pÄ hemsidan förutom parfymklockor och nÄgra Longines. Priserna pÄ klockorna var ju kanske inte nÄt att skriva hem om precis...Svante hos KM Globen brukar alltid ha schyssta priser annars
City Gross betyder "Ăcklig stadskĂ€rna", pĂ„ engelska. Nu vill jag att du tĂ€nker pĂ„ det varenda gĂ„ng du ser den dĂ€r loggan, för resten av ditt livMer aerospejs Ă„t folket
KM Globen Àr kÀnda pÄ forumet för att vara schyssta och hjÀlpsamma.Hittade inget pÄ hemsidan förutom parfymklockor och nÄgra Longines. Priserna pÄ klockorna var ju kanske inte nÄt att skriva hem om precis...
Ja.. Faktiskt. DÀremot har man ju hört sedan lÀnge att de Àr bra pÄ service. Vet mÄnga som lÀmnat in sina Speedys dÀr, Ätminstone förr.KM Globen Àr kÀnda pÄ forumet för att vara schyssta och hjÀlpsamma.
LĂ€ttast att dra ett mail. De har ingen vidare webbshop
MÀrkligt att det har undgÄtt dig som Àr gammal forumrÀv.....
Kuken. Inte ens tagit en öl Ă€nnu. HĂ€r kommer citatenSĂ„ det ska vara kompis â€
Bra det blev med poolen tillslut!
Tog fram min pensionÀrstelefon, för extra ljud
Hehe ja den har ju vart klar ett tag, typ sen 4 juni, smĂ„detaljer och andra tillĂ€gg jag hĂ„ller pĂ„ med lite dĂ„ och dĂ„. Har svĂ„rt att inte jobba men lovade familjen att pĂ„ mina tvĂ„ veckor skulle jag inte röra nĂ„tt men första doppet i augusti blev idag, jĂ€vla skitvĂ€derSĂ„ det ska vara kompis â€
Bra det blev med poolen tillslut!
Hehe ja den har ju vart klar ett tag, typ sen 4 juni, smÄdetaljer och andra tillÀgg jag hÄller pÄ med lite dÄ och dÄ. Har svÄrt att inte jobba men lovade familjen att pÄ mina tvÄ veckor skulle jag inte röra nÄtt men första doppet i augusti blev idag, jÀvla skitvÀder
FrÄgan Àr, har du kvar Nokian?Första finklocka jag köpte, minns inte exakt men typ 1999. Svindyr. Bytte den sedan med en polare: fick en röd Nokia 8210 och en hel hög med tusenlappar. En vecka senare var polaren pÄ fyllan, slogs pÄ Avenyn och var tvungen att springa ifrÄn ett uppretat kickersgÀng. För att göra en lÄng historia kort sÄ slutade det med att han tappade klockan pÄ jÀrnvÀgsspÄret, sÄ det var bara att glömma den och springa vidare...
Idag trÀffade jag en annan vÀn och fick klÀmma pÄ hans relativt nyköpta. Klart man bli lite nostalgisk...