• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Pro 1

black-genuine-breitling-pro-22mm_360_60675479488cb6284c28da3759fba7f7.jpg

Pro 3 (nuvarande modell)

breitling-black-rubber-strap-22-20-152s-38.jpg

Förresten nĂ„n som vet om vi har forumrabatt pĂ„ Erikson Urhandel? Vi har ju och har haft det pĂ„ andra. Zachrisson m.fl. đŸ€”

Hittade inget pÄ hemsidan förutom parfymklockor och nÄgra Longines. Priserna pÄ klockorna var ju kanske inte nÄt att skriva hem om precis...
KM Globen Àr kÀnda pÄ forumet för att vara schyssta och hjÀlpsamma.

LĂ€ttast att dra ett mail. De har ingen vidare webbshop

MÀrkligt att det har undgÄtt dig som Àr gammal forumrÀv.....

KM Globen Àr kÀnda pÄ forumet för att vara schyssta och hjÀlpsamma.

LĂ€ttast att dra ett mail. De har ingen vidare webbshop

MÀrkligt att det har undgÄtt dig som Àr gammal forumrÀv.....
Ja.. Faktiskt. DÀremot har man ju hört sedan lÀnge att de Àr bra pÄ service. Vet mÄnga som lÀmnat in sina Speedys dÀr, Ätminstone förr.

SĂ„ det ska vara kompis ❀
Bra det blev med poolen tillslut!
Kuken. Inte ens tagit en öl Ànnu. HÀr kommer citaten
SkĂ„l alla B-vĂ€nner, frĂ„n Erik och beatern, och nÀÀÀ @Nissestr Och @Maxer det blir inga fylleinlĂ€gg ikvĂ€ll, jag menar jag Ă€r ju snart pensionĂ€r đŸ€Ł
20210821_154402.jpg

Tog fram min pensionĂ€rstelefon, för extra ljud 😁
20210821_155056.jpg

SĂ„ det ska vara kompis ❀
Bra det blev med poolen tillslut!
Hehe ja den har ju vart klar ett tag, typ sen 4 juni, smĂ„detaljer och andra tillĂ€gg jag hĂ„ller pĂ„ med lite dĂ„ och dĂ„. Har svĂ„rt att inte jobba men lovade familjen att pĂ„ mina tvĂ„ veckor skulle jag inte röra nĂ„tt 😁 men första doppet i augusti blev idag, jĂ€vla skitvĂ€der 👊

Hehe ja den har ju vart klar ett tag, typ sen 4 juni, smĂ„detaljer och andra tillĂ€gg jag hĂ„ller pĂ„ med lite dĂ„ och dĂ„. Har svĂ„rt att inte jobba men lovade familjen att pĂ„ mina tvĂ„ veckor skulle jag inte röra nĂ„tt 😁 men första doppet i augusti blev idag, jĂ€vla skitvĂ€der 👊
👏👏

Finns det nÄgon som kan hjÀlpa mig med svar pÄ dessa frÄgor betr Aerospace status ?
Nuvarande modell, nÀr kom den ?
Är eller har Aerospace haft en paus(nĂ€rtid) i Breitlings program eller Ă€r den tom pĂ„ vĂ€g att fasas ut ?

Denna modell var första finklocka jag köpte, minns inte exakt men typ 1999. Svindyr. Bytte den sedan med en polare: fick en röd Nokia 8210 och en hel hög med tusenlappar. En vecka senare var polaren pĂ„ fyllan, slogs pĂ„ Avenyn och var tvungen att springa ifrĂ„n ett uppretat kickersgĂ€ng. För att göra en lĂ„ng historia kort sĂ„ slutade det med att han tappade klockan pĂ„ jĂ€rnvĂ€gsspĂ„ret, sĂ„ det var bara att glömma den och springa vidare... 😅

Idag trÀffade jag en annan vÀn och fick klÀmma pÄ hans relativt nyköpta. Klart man bli lite nostalgisk...

IMG_20210822_153003.jpg

Senast Àndrad:
Första finklocka jag köpte, minns inte exakt men typ 1999. Svindyr. Bytte den sedan med en polare: fick en röd Nokia 8210 och en hel hög med tusenlappar. En vecka senare var polaren pĂ„ fyllan, slogs pĂ„ Avenyn och var tvungen att springa ifrĂ„n ett uppretat kickersgĂ€ng. För att göra en lĂ„ng historia kort sĂ„ slutade det med att han tappade klockan pĂ„ jĂ€rnvĂ€gsspĂ„ret, sĂ„ det var bara att glömma den och springa vidare... 😅

Idag trÀffade jag en annan vÀn och fick klÀmma pÄ hans relativt nyköpta. Klart man bli lite nostalgisk...

IMG_20210822_153003.jpg
FrÄgan Àr, har du kvar Nokian?

Tillbaka
Topp