Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bandet blir platt som ett nato. TÀnk sÄ förvÄnad du skulle bli nÀr du kommer till ytan och inser ditt misstag!Vet inte tekniken bakom men de skriver t.o.m 100m WR pÄ banden. Undrar vad som hÀnder djupare Àn 100m? Bandets stygn exploderar??
Bra skit !à ter med Breitling. Första gÄngen med EVO. En glad överraskning.
FinGĂ„r igenom gamla bilder och fick ett plötsligt sug efter en röding â den elegantaste av alla fĂ€rgglada Chronomater!
Bourdeaux och den mörkgröna Ă€r ju bara sĂ„ mycket 90 tal ;-) Gillar chronomat med guillouche tavlor, finns de i rött / grönt? Tror aldrig jag sett detta men variationerna var ju oĂ€ndliga nĂ€r det begav sigâŠGĂ„r igenom gamla bilder och fick ett plötsligt sug efter en röding â den elegantaste av alla fĂ€rgglada Chronomater!
Bourdeaux och den mörkgröna Ă€r ju bara sĂ„ mycket 90 tal ;-) Gillar chronomat med guillouche tavlor, finns de i rött / grönt? Tror aldrig jag sett detta men variationerna var ju oĂ€ndliga nĂ€r det begav sigâŠ
Fast denna Àr inte original va? Ser ut som nÄn satt en blÄ chapter ring pÄ en tvÄtonstavla. Finns ju inget blÄtt alls i tavlan
Fast denna Àr inte original va? Ser ut som nÄn satt en blÄ chapter ring pÄ en tvÄtonstavla. Finns ju inget blÄtt alls i tavlan
Ja, nu var det lite skillnad, haha. Snygg!Jag tror att det kan vara ljuset/blixten som gör att den ser lite konstig ut. HÀr Àr en annan blÄ-grÄ.
Bratte över PostNord ?Mini Cooper och Superocean i racigt samarbete, fuck postnord, skulle fĂ„tt en Bratte till idag, blir vĂ€l MĂ„ndag dĂ„, trevlig helg Bratte vĂ€nnerâŠ.
Posten vÀrde, inget konstigt, förutom att de Àr segaBratte över PostNord ?
vart köper du ifrÄn ? Uret ?Posten vÀrde, inget konstigt, förutom att de Àr sega
Nej, enligt min tidigare statade prio ordning, oftast frĂ„n AD, men kan jag, dĂ„ först alltid frĂ„n KS, oftast pĂ„litligt folk o bra priser, köpa frĂ„n folk i denna trĂ„d tex Ă€r vĂ€l eminentâŠ.V
vart köper du ifrÄn ? Uret ?
Grattis till en klassiker!Med Breitling igen sedan nÄgra dagar. Köpte denna trevliga klassiker av @Maxer
Söker nu ett 20mm gummi, gĂ€rna det nedanför. Ăven ett par skruvade lĂ€nkbitar till vore fint. Om nĂ„gon har till salu sĂ„ hör gĂ€rna av er
Mm hade tÀnkt det, men finns dessa fortfarande att köpa nya? PrisvÀrda nya annars.Grattis till en klassiker!
Om du har rÄd skulle jag rekommendera att köpa ett nytt gummi, Breitlings priser pÄ dessa Àr helt klart överkomliga. Runt 1400 kr för bÄde gummin och spÀnne!
Inte den Àldre modellen enligt din bild. Men de dyker upp beg dÄ och dÄ.Mm hade tÀnkt det, men finns dessa fortfarande att köpa nya? PrisvÀrda nya annars.
Köpte ett beggat nu av Àgaren till klockan innan dig.Inte den Àldre modellen enligt din bild. Men de dyker upp beg dÄ och dÄ.