• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Breitling kan inte lÄta bli, tyvÀrr. Allt ska blÄsas upp in absurdum. Vafan!
FörstÄr inte vad du menar kompis
Screenshot_20210927-230717_Instagram.jpg
Screenshot_20210927-230749_Instagram.jpg
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Är det mer en Avengern som fĂ„tt ett uppdaterat lĂ„s till lĂ€nken?
NÄgon som har erfarenheter utav lÄset i frÄga och upplever problem med att öppna det?
Jag tycker nÀmligen det Àr riktigt svÄrt att fÄ upp och fÄ av sig klockan, kanske blir bÀttre med tiden nÀr det slitits till lite?
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Imho trÄkig release, 100 ex AA, ser nÀstan exakt ut som PanAm-versionen.
Mejl med release:
b0e47891a2b1bf676761cab87ba2bbc7.png


WebblÀnk nya AA: https://www.breitling.com/us-en/wat...edirectTo(@Watch2_URL)=%%&watch=AB0121A31C1X1

WebblÀnk gamla Pan Am:


BildjÀmförelse AA/PanAm
AA
efc8f5a2e20e40d4fd46d8396799d342.png


PanAm
f48f573c66a1677091d07869cfc1b66f.png
 

Leiflicious

Cartier
MĂ„ste ju vara den lataste redesignen nĂ„nsin 😂
 
  • Like
Reactions: PJZ

h.wallin

Breitling
2-Faktor
Sugen pÄ att testa ngt annat band pÄ min Colt efter ett par Är pÄ lÀnk och innan dess pÄ brunt lÀder. Lite sugen pÄ att testa ett nylon strap som de gör med outer known men hittar inte nÄgra bra bilder med det pÄ. Det Àr mest pressbilder kÀnns det som. Har nÄgon testat det och Àr de Ät det tunnare hÄllet eller lite grövre? Gummi Àr ett annat alternativ jag kan tÀnka mig testa men Àr Ànnu lite osÀker pÄ det. SÄg att det var ett 20 mm gummi till salu men som hann sÀljas innan jag hann övervÀga klart...
 

PJZ

Cartier
Nya Chronomat 42.
Vet inte om jag skall behÄlla den eller flippa den vidare. Tycker den Àr snygg som attans och sitter bra. Kanske Äker plasten av!

Trevlig onsdagkvÀll pÄ er !
AF371441-F3AD-4BD6-A36B-DADFF1116E13.jpeg


F8386A04-CE46-4284-8A6A-EC508A5B1D69.jpeg
Tycker den ser oerhört bra ut faktiskt! Hur sitter den? Jag har aldrig prövat men kÀnner att tjockleken pÄ typ 15MM kommer kÀnnas klumpigt?
 

ScubaKing

Audemars
Nya Chronomat 42.
Vet inte om jag skall behÄlla den eller flippa den vidare. Tycker den Àr snygg som attans och sitter bra. Kanske Äker plasten av!

Trevlig onsdagkvÀll pÄ er !
AF371441-F3AD-4BD6-A36B-DADFF1116E13.jpeg


F8386A04-CE46-4284-8A6A-EC508A5B1D69.jpeg

Varför funderar du pÄ att sÀlja en klocka vidare som du tycker sitter vÀldigt bra och Àr snygg som attans? Speciellt en klocka du kommer förlora en herrans massa pengar pÄ att sÀlja....
 

Boozer_87

Panerai
KÀra Breitling Àlskare, jag behöver svar pÄ en svÄr frÄga och jag frÄgar hÀr bland mina Breitling bröder Àn ute dÀr :) jag fÄr behÄlla en, vilken dÄ? den lille Chronomaten eller den stora Chronomaten?

Det hĂ€r valet var fasiken svĂ„rare Ă€n jag trott nĂ€r jag bara tĂ€nkte vrĂ€ka ur mig den lilla SÅKLART men den "stora" vĂ€xer ju hela tiden, "bling" Ă€r kul 😁 lilla Ă€r ju en "klassiker" men stor Ă€r mer hĂ„llkĂ€ften 👊
 

ScubaKing

Audemars
KÀra Breitling Àlskare, jag behöver svar pÄ en svÄr frÄga och jag frÄgar hÀr bland mina Breitling bröder Àn ute dÀr :) jag fÄr behÄlla en, vilken dÄ? den lille Chronomaten eller den stora Chronomaten?


BÄda Àr helt fantastiska, jag skulle jobbat för att behÄlla bÄda. MEN om du absolut mÄste vÀlja sÄ den mindre.
 
KÀra Breitling Àlskare, jag behöver svar pÄ en svÄr frÄga och jag frÄgar hÀr bland mina Breitling bröder Àn ute dÀr :) jag fÄr behÄlla en, vilken dÄ? den lille Chronomaten eller den stora Chronomaten?

Hej!
Personligen tycker jag ocksÄ att den lilla Àr snyggare. Speciellt om det Àr grön urtavla, vet ej om jag ser rÀtt pÄ bilden?
Ha det gött, allihopa!
 
Topp