TvÀrtom, testa vetja!Det verkar Ängestladdat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TvÀrtom, testa vetja!Det verkar Ängestladdat
DÄ och dÄ kan man vÀl kÀnna sÄ i stundens hetta men fan det Àr hatkÀrlek, vill inte vara utan fanskapet ÀndÄVi vet att du Àr sugen pÄ att skilja dig! Vem f-n Àr inte det...
Tack för svar, dĂ„ vet jag att allt Ă€r i sin ordning Ă„tminstone! Ăven om tillbehören egentligen Ă€r ovĂ€sentliga sĂ„ Ă€r det ju Ă€ndĂ„ en del utav helhetsintrycket, det Ă€r Ă€ndĂ„ "lyxprodukter" vi pratar i slutĂ€ndan, detta kĂ€nns helt klart mindre premium Ă€n tidigare, tyvĂ€rr...Nedskalat Ă€r förnamnet! Kern har gĂ„tt all in för mĂ€rket, bĂ„de Ă„t det ena och det andra hĂ„llet men mest Ă„t den ena hĂ„llet.
Ang fÄ tillbehör sÄ Àr det i linje med att sluta slösa pÄ onödiga resurser, varför ha papper nÀr du fÄr tillgÄng till allt digitalt genom att skanna en qr kod. Typ sÄ.
Dom var bra trevliga!Ălskar de gamla bakelitboxarna
Well till Brattes försvar som en gammal Rolex fanboy, uppskattar Breitlings, Ă€ldre som nya packages bĂ€ttre Ă€n Rolex, sedan Ă€r det vĂ€l helt rĂ€tt i tiden, och enligt deras CSR strategy att göra som de görâŠ.Tack för svar, dĂ„ vet jag att allt Ă€r i sin ordning Ă„tminstone! Ăven om tillbehören egentligen Ă€r ovĂ€sentliga sĂ„ Ă€r det ju Ă€ndĂ„ en del utav helhetsintrycket, det Ă€r Ă€ndĂ„ "lyxprodukter" vi pratar i slutĂ€ndan, detta kĂ€nns helt klart mindre premium Ă€n tidigare, tyvĂ€rr...
Dom var bra trevliga!
Ăr den egentliga anledningen till att klockan ryker för att ledningen sagt nej till gul klocka pĂ„ blĂ„ klĂ€dkod?PĂ„ sprĂ„ng!
Hahaha vafan, gult och blĂ„tt Ă€r ju vĂ€rldens finaste kombo! Varför Ă€lskar du inte ditt land?!Ăr den egentliga anledningen till att klockan ryker för att ledningen sagt nej till gul klocka pĂ„ blĂ„ klĂ€dkod?
Rolex boxar Ă€r ju lite av ett skĂ€mt sett till prislappen.. Omega dĂ€remot hĂ„ller klass!Well till Brattes försvar som en gammal Rolex fanboy, uppskattar Breitlings, Ă€ldre som nya packages bĂ€ttre Ă€n Rolex, sedan Ă€r det vĂ€l helt rĂ€tt i tiden, och enligt deras CSR strategy att göra som de görâŠ.
Skit I klockan, tillbehören Àr ju det viktigaste?Rolex boxar Àr ju lite av ett skÀmt sett till prislappen.. Omega dÀremot hÄller klass!
Men Ä andra sidan köper man ju inte klockan pga tillbehören
Jag blir genuint glad av att se dig aktiv i trÄden igen min kÀra vÀn.Skit I klockan, tillbehören Àr ju det viktigaste?
Ja fan jag jobbar som en jÀkla *** just nu, drog igÄng ett AB som jag kör vid sidan av mitt vanliga kneg sÄ nu kör vi 60 timmars-veckor sÄ tiden och orken tryter ibland till intressetJag blir genuint glad av att se dig aktiv i trÄden igen min kÀra vÀn.
FortsÀtt kÀmpa, sÄ kommer du snart likt @Nissestr leva pÄ krÀftor och rosevin.Ja fajag jobbar som en jÀkla *** just nu, drog igÄng ett AB som jag kör vid sidan av mitt vanliga kneg sÄ nu kör vi 60 timmars-veckor sÄ tiden och orken tryter ibland till intresset
Edit : har vÀl iofs alltid jobbat mkt men nu mot betalning pÄ "fritiden" med
Men kul @SeikoZ Att höra att man gör folk glada
BREITLING, Chrono Sirius, "Tachymetre", kronograf, herrarmbandsur.
rouleaux b55046, lÀnk, 38 mm, box medföljerauctionet.com
Hej,
Jag Ă€r intresserad av den hĂ€r men kan inte hitta modellen med grön tavla nĂ„gonstans? Ăr det ngn som kan hjĂ€lpa en vilsen sjĂ€l i BreitlingtrĂ€sket.
Oerhört tacksam för! GÄr ut pÄ söndag.
VĂ€nligen,
Barsis10
Breitling Chrono Sirius.
Den Àr helt Àkta, dock var det en modell som aldrig sÄlde i större mÀngd, i alla fall inte om man jÀmför med ikonerna Chronomat, Colt och Navitimer, . Det Àr en batteriklocka med verket Breitling 53 om jag inte Àr fel ute hÀr. Och den ligger pÄ tok för dyrt. För samma pengar eller mindre fÄr du den betydligt populÀrare Chronomaten, som Àr automatisk. Den Àr ocksÄ betydligt lÀttare att sÀlja om du skulle Ängra dig i framtiden. Jag har Àgt klockan ovan med svart tavla men den finns som sagt med grön med.
Tusen tack för ditt svar! Ska suga pÄ karamellen och Äterkommer om det skulle bli jag som blir nÀsta Àgare.
Det Àr en fin klocka, om du verkligen vill ha den modellen, kvartsverk, inte tÀnker sÀlja den, och vill ha en mindre modell frÄn Breitling storleksmÀssigt. DÄ och endast dÄ kan det vara ett vettigt köp för det priset. SÄg precis nyss att den du lÀnkade verkar vara billigast i Europa, galet. Jag gav 8 för min med samma lÀnk och svart tavla.
Mitt rÄd Àr att kolla in en Àldre Chronomat, kallas Àven UFO.
Tack igen! Det Àr just kombinationen 38mm och den gröna tavlan som gör mig sugen! Ska tillÀggas att aucionet tar 20% i sÀljprovision sÄ blir nÄgra tuss till.
Trevlig kvÀll!
Chronospace och B60 Àr tvÄ olika modeller. Det dÀr Àr en chronospace.LW har en B60 till salu ifall nÄgon Àr sugen pÄ en kool kvartsare. Tror @yonsson lovordat den en del
Ja jÀvlar det var det ja. Snabbenils i farten /ridÄChronospace och B60 Àr tvÄ olika modeller. Det dÀr Àr en chronospace.