• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nedskalat Àr förnamnet! Kern har gÄtt all in för mÀrket, bÄde Ät det ena och det andra hÄllet men mest Ät den ena hÄllet.

Ang fÄ tillbehör sÄ Àr det i linje med att sluta slösa pÄ onödiga resurser, varför ha papper nÀr du fÄr tillgÄng till allt digitalt genom att skanna en qr kod. Typ sÄ.
Tack för svar, dĂ„ vet jag att allt Ă€r i sin ordning Ă„tminstone! Även om tillbehören egentligen Ă€r ovĂ€sentliga sĂ„ Ă€r det ju Ă€ndĂ„ en del utav helhetsintrycket, det Ă€r Ă€ndĂ„ "lyxprodukter" vi pratar i slutĂ€ndan, detta kĂ€nns helt klart mindre premium Ă€n tidigare, tyvĂ€rr...

Älskar de gamla bakelitboxarna 😀
Dom var bra trevliga!

Hemma igen efter en mĂ„nad hos doktorn 😍 lagat automatuppdrag och fullservice IMG_20210923_154111.jpg

Tack för svar, dĂ„ vet jag att allt Ă€r i sin ordning Ă„tminstone! Även om tillbehören egentligen Ă€r ovĂ€sentliga sĂ„ Ă€r det ju Ă€ndĂ„ en del utav helhetsintrycket, det Ă€r Ă€ndĂ„ "lyxprodukter" vi pratar i slutĂ€ndan, detta kĂ€nns helt klart mindre premium Ă€n tidigare, tyvĂ€rr...

Dom var bra trevliga!
Well till Brattes försvar som en gammal Rolex fanboy, uppskattar Breitlings, Ă€ldre som nya packages bĂ€ttre Ă€n Rolex, sedan Ă€r det vĂ€l helt rĂ€tt i tiden, och enligt deras CSR strategy att göra som de gör
.

Well till Brattes försvar som en gammal Rolex fanboy, uppskattar Breitlings, Ă€ldre som nya packages bĂ€ttre Ă€n Rolex, sedan Ă€r det vĂ€l helt rĂ€tt i tiden, och enligt deras CSR strategy att göra som de gör
.
Rolex boxar Àr ju lite av ett skÀmt sett till prislappen.. Omega dÀremot hÄller klass!
Men Ä andra sidan köper man ju inte klockan pga tillbehören :)

Jag blir genuint glad av att se dig aktiv i trĂ„den igen min kĂ€ra vĂ€n. 😘
Ja fan jag jobbar som en jĂ€kla *** just nu, drog igĂ„ng ett AB som jag kör vid sidan av mitt vanliga kneg sĂ„ nu kör vi 60 timmars-veckor đŸ€Ł sĂ„ tiden och orken tryter ibland till intresset 👊

Edit : har vĂ€l iofs alltid jobbat mkt men nu mot betalning pĂ„ "fritiden" med đŸ€Ł
Men kul @SeikoZ Att höra att man gör folk glada 😘

Ja fajag jobbar som en jĂ€kla *** just nu, drog igĂ„ng ett AB som jag kör vid sidan av mitt vanliga kneg sĂ„ nu kör vi 60 timmars-veckor đŸ€Ł sĂ„ tiden och orken tryter ibland till intresset 👊

Edit : har vĂ€l iofs alltid jobbat mkt men nu mot betalning pĂ„ "fritiden" med đŸ€Ł
Men kul @SeikoZ Att höra att man gör folk glada 😘
FortsÀtt kÀmpa, sÄ kommer du snart likt @Nissestr leva pÄ krÀftor och rosevin.

Hej,
Jag Ă€r intresserad av den hĂ€r men kan inte hitta modellen med grön tavla nĂ„gonstans? Är det ngn som kan hjĂ€lpa en vilsen sjĂ€l i BreitlingtrĂ€sket.
Oerhört tacksam för! GÄr ut pÄ söndag.
VĂ€nligen,
Barsis10

Breitling Chrono Sirius.
Den Àr helt Àkta, dock var det en modell som aldrig sÄlde i större mÀngd, i alla fall inte om man jÀmför med ikonerna Chronomat, Colt och Navitimer, . Det Àr en batteriklocka med verket Breitling 53 om jag inte Àr fel ute hÀr. Och den ligger pÄ tok för dyrt. För samma pengar eller mindre fÄr du den betydligt populÀrare Chronomaten, som Àr automatisk. Den Àr ocksÄ betydligt lÀttare att sÀlja om du skulle Ängra dig i framtiden. Jag har Àgt klockan ovan med svart tavla men den finns som sagt med grön med.

Breitling Chrono Sirius.
Den Àr helt Àkta, dock var det en modell som aldrig sÄlde i större mÀngd, i alla fall inte om man jÀmför med ikonerna Chronomat, Colt och Navitimer, . Det Àr en batteriklocka med verket Breitling 53 om jag inte Àr fel ute hÀr. Och den ligger pÄ tok för dyrt. För samma pengar eller mindre fÄr du den betydligt populÀrare Chronomaten, som Àr automatisk. Den Àr ocksÄ betydligt lÀttare att sÀlja om du skulle Ängra dig i framtiden. Jag har Àgt klockan ovan med svart tavla men den finns som sagt med grön med.

Tusen tack för ditt svar! Ska suga pÄ karamellen och Äterkommer om det skulle bli jag som blir nÀsta Àgare.

Tusen tack för ditt svar! Ska suga pÄ karamellen och Äterkommer om det skulle bli jag som blir nÀsta Àgare.

Det Àr en fin klocka, om du verkligen vill ha den modellen, kvartsverk, inte tÀnker sÀlja den, och vill ha en mindre modell frÄn Breitling storleksmÀssigt. DÄ och endast dÄ kan det vara ett vettigt köp för det priset. SÄg precis nyss att den du lÀnkade verkar vara billigast i Europa, galet. Jag gav 8 för min med samma lÀnk och svart tavla.
Mitt rÄd Àr att kolla in en Àldre Chronomat, kallas Àven UFO.

Det Àr en fin klocka, om du verkligen vill ha den modellen, kvartsverk, inte tÀnker sÀlja den, och vill ha en mindre modell frÄn Breitling storleksmÀssigt. DÄ och endast dÄ kan det vara ett vettigt köp för det priset. SÄg precis nyss att den du lÀnkade verkar vara billigast i Europa, galet. Jag gav 8 för min med samma lÀnk och svart tavla.
Mitt rÄd Àr att kolla in en Àldre Chronomat, kallas Àven UFO.

Tack igen! Det Àr just kombinationen 38mm och den gröna tavlan som gör mig sugen! Ska tillÀggas att aucionet tar 20% i sÀljprovision sÄ blir nÄgra tuss till.
Trevlig kvÀll!

Tack igen! Det Àr just kombinationen 38mm och den gröna tavlan som gör mig sugen! Ska tillÀggas att aucionet tar 20% i sÀljprovision sÄ blir nÄgra tuss till.
Trevlig kvÀll!

Du verkar ju fastnat för den modellen. Har du rÄd och inte tÀnker sÀlja sÄ vem Àr jag att sÀga jag tycker den Àr för dyr. 38mm Breitling med grön tavla vÀxer ju inte pÄ trÀd. Och jag mÄste ju sÀga att skicket Àr vÀl över standard med tanke pÄ Äldern pÄ klockan. Och vi talar ju inte om helt enorma summor pengar heller. Kör pÄ vad kÀnslan sÀger :D

Tillbaka
Topp