• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Weberg

Silver
Ja Breitling gula ser billigt ut, jag skulle kört på svart Pro 2 eller Pro 3 eller dylika. Kanske Isofrane gula. Om du kollar nya bilder på Dorian från Dallas nyligen ser du din klocka på hans arm.

wrist-band-set-for-d5-colour-amber-black-size-m.jpg
Tack för tips, ska kolla in detta! 🙏

Fluve

Titan
Lite sugen på att köpa en finare klocka till mig själv och har sett att det kommer upp Colt modeller lite titt som tätt på auktioner, samt att de inte springer iväg för långt över smärtgränsen på C24.

Finns det nåt man ska kolla extra på när det kommer till de billigare modellerna?

SeikoZ

Platina
Lite sugen på att köpa en finare klocka till mig själv och har sett att det kommer upp Colt modeller lite titt som tätt på auktioner, samt att de inte springer iväg för långt över smärtgränsen på C24.

Finns det nåt man ska kolla extra på när det kommer till de billigare modellerna?
AR-behandlingen på översida glas är viktigt att titta på.

SeikoZ

Platina
Tänkte försöka ta mig till denna butik iaf:
Du lär inte få rabatt i Breitlingbutiker. Sedan kan du läsa artikeln nedan nu när du ska till USA.

Watchie

Guld
Du lär inte få rabatt i Breitlingbutiker. Sedan kan du läsa artikeln nedan nu när du ska till USA.
Shit, det var dyrt, tur man inte är börs vd som har råd att spontanköpa på tax fre;)

Faktiskt förvånad varför ingen klipper @coolrader B.
Väldigt rimligt tycker jag, vet att "röd" tavla är en "hat/älska" men ändå! 😁

coolrader

Brons
Tackar för uppmärksamheten :) Håller med om att röd tavla kan vara en vågdelare men den är faktiskt ännu bättre i verkligheten än på bild:D:breitling:

Maxer

Guld
Jag hade klippt den om klockbudgeten varit större. Plus att @coolrader är en mycket trevlig herre

Topp