DrDre
Diamant
Det trÄkiga Àr vÀl Frankrike "only" och 250 ex.
Annars mysig klocka! Blir fint kontrast med det ljusblÄ till det svarta
Imho ocksÄ den vettigaste storleken, 42mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det trÄkiga Àr vÀl Frankrike "only" och 250 ex.
Annars mysig klocka! Blir fint kontrast med det ljusblÄ till det svarta
StÀmmer!Imho ocksÄ den vettigaste storleken, 42mm.
Hej!TÀnkte försöka ta mig till denna butik iaf:
Find the nearest Breitling store near you | Luxury watches for men & women
Browse all Breitling stores to discover luxury watches for men and womenwww.breitling.com
Tror nog inget slÄr varken Chrono24 el ks för handla, sales taxen Àr ju lÀgre i USA Àn vad vi har, men nog inget enkelt att göra super deal, andra fÄr fylla pÄ bÀttre om handla over thereHej!
Kul med N.Y. resa!
Hur mycket kan det skilja i pris pÄ klockor och lÀnkar skulle ni tro?
Men som roligt minne för en keeper ? handla ngt finfint till dig sjÀlvTror nog inget slÄr varken Chrono24 el ks för handla, sales taxen Àr ju lÀgre i USA Àn vad vi har, men nog inget enkelt att göra super deal, andra fÄr fylla pÄ bÀttre om handla over there
Tack för dina tankar!Tror nog inget slÄr varken Chrono24 el ks för handla, sales taxen Àr ju lÀgre i USA Àn vad vi har, men nog inget enkelt att göra super deal, andra fÄr fylla pÄ bÀttre om handla over there
Ja, precis sÄ har jag ocksÄ tÀnkt. Jag har varit i N.Y. tre gÄnger och Àlskar den staden. Sedan Àlskar jag ju Àven Breitling, sÄ hade varit skoj att hitta en fin klocka i butiken pÄ Manhattan.Men som roligt minne för en keeper ? handla ngt finfint till dig sjÀlv
FelpostTack för dina
Senaste avengern Àr faktiskt riktigt bra! 43mm avskrÀckte mig ett tag men den bÀrs imo förvÄnansvÀrt bra trots sin storlekLite kvÀllsmys!
Vingarna Àr ett mÄsteSenaste avengern Àr faktiskt riktigt bra! 43mm avskrÀckte mig ett tag men den bÀrs imo förvÄnansvÀrt bra trots sin storlek
Ăven ett stort plus att den har loggan med vingar istĂ€llet för bara B:et!
FÀrgkombinationen, wow..Den hÀr sÄg trevlig ut
Fin! Varit sugen pÄ att komplettera cockpiten med en avenger 48mm, Àr det fortfarande vibration i vÀrldsklass vid winding?Lite kvÀllsmys!
Min första sÄ jag har ingenting att jÀmföra med tyvÀrr, tycker den Àr helt normalFin! Varit sugen pÄ att komplettera cockpiten med en avenger 48mm, Àr det fortfarande vibration i vÀrldsklass vid winding?
MotstÄndet och ljudet den gör ifrÄn sig vid winding Àr sjukt kvalitativt. En av de finare Breitling modellerna! Stort grattis till en fin klocka!Min första sÄ jag har ingenting att jÀmföra med tyvÀrr, tycker den Àr helt normal
Gött motstÄnd vilket jag kan sakna pÄ andra klockor jag har.
à ker snart över till US och funderar om det Àr nÄgot man borde plocka upp nÀr man ÀndÄ Àr dÀr?
Har tĂ€nkt samma men tror att en hel del har prissatt lite mer "rĂ€tt" det sistaRyker Brattarna snabbare nu pĂ„ köp o sĂ€lj, el inbillar jag mig ? Minus de som har satt glĂ€djepriser, Ă„t fel hĂ„ll sĂ„klartâŠ
Cool, grattis och trĂ€gen vinnerâŠHar i nĂ„gra Ă„r lĂ€ngtat efter lĂ€gga fingrarna pĂ„ en Breitling Jet Team Mk II. Denna utgĂ„va fanns bĂ„de som 44 mm Chronomat men Ă€ven som 47 mm Chronomat samtidigt. Jet Team Mk I hade ett annat utseende och kom ut 2015-2016. Det som skiljer utseendemĂ€ssigt Ă€r att bezelringen var i matt stĂ„l med svarta siffror. Jag har skrivit i detalj om detta 2019 i denna trĂ„d hĂ€r pĂ„ forumet. Vid ett tillfĂ€lle blev jag lovad att fĂ„ köpa en Jet Team via gamla agenten i Sverige för Breitling, TimePromotion (TP), men det löftet sprack. Eftersom Jet Team modellerna inte gĂ„r att köpa annat Ă€n i Breitling Boutique i Nordamerika Ă€r de svĂ„ra att fĂ„ tag hos oss. Nu finns det nĂ„gon ex. av Jet Team klockan som jag sett pĂ„ bilder i samband med utstĂ€llningar/ flyguppvisningar Ă€ven i Sverige. Dessa har troligen har kommit in i landet via TP, men inte landat hos mig. Men de andra har nog pĂ„ nĂ„got sĂ€tt sitt ursprung i USA, sĂ„ Ă€ven min nyköpta. Jag hittade en Jet Team GMT pĂ„ chrono24.com i USA, nĂ€rmare bestĂ€mt i Ohio. Handlaren sĂ„lde den som ny oanvĂ€nd till mig! LĂ„ter lite konstigt dĂ„ modellen kom ut som ny 2017-2018, dĂ„ framkom det att den endast varit ett visningsexemplar placerat i en monter. Som ni ser pĂ„ bilderna Ă€r klockan i perfekt skick med endast nĂ„gon liten hairline pĂ„ boettens baksida. Det innebĂ€r att jag har fĂ„tt garanti registrerat frĂ„n köpdatum 2021 pĂ„ dokumentet som följde med klockan, pĂ„ den tiden ett gult litet hĂ€fte. Jag kostade pĂ„ klockan ett nytt armband med viklĂ„s dĂ„ originalet pĂ„ min klocka hade Breitlings svart textilband med törnlĂ„s. Det gick Ă€ven att fĂ„ denna klocka original med svart gummi och viklĂ„s. DĂ„ jag vill ha klockor med viklĂ„s valde jag ett lite modernare Breitling-armband i gult gummi med svart textil. TyvĂ€rr kunde jag inte anvĂ€nda motsvarande variant med svart och gult gummi dĂ„ det bandet hĂ„ller bĂ€ttre, men tyvĂ€rr inte finns med luggvidd 24 mm. Textilremsan Ă€r limmad pĂ„ gummit pĂ„ 24 mm varianten och kan slĂ€ppa vid lite tuffare tag. Det som styrde valet av armband blev dĂ€rmed luggvidden som Ă€r hela 24 mm pĂ„ min 47 mm klocka. I övrigt kan nĂ€mnas att klockan levererades snabbt (bara nĂ„gra dagar) exakt som beskrivning med originaldokument, kartong med svart/grĂ„tt tryck (endast svarta Breitling-klockor levereras med denna kartongfĂ€rg normalt) och svart I Ă€dercase inkl. puff. HĂ€r kommer lite bilder.
HÀpnadsvÀckande vacker modell.. önskelistan fylldes precis pÄHar i nÄgra Är lÀngtat efter lÀgga fingrarna pÄ en Breitling Jet Team Mk II. Denna utgÄva fanns bÄde som 44 mm Chronomat men Àven som 47 mm Chronomat samtidigt. Jet Team Mk I hade ett annat utseende och kom ut 2015-2016. Det som skiljer utseendemÀssigt Àr att bezelringen var i matt stÄl med svarta siffror. Jag har skrivit i detalj om detta 2019 i denna trÄd hÀr pÄ forumet. Vid ett tillfÀlle blev jag lovad att fÄ köpa en Jet Team via gamla agenten i Sverige för Breitling, TimePromotion (TP), men det löftet sprack. Eftersom Jet Team modellerna inte gÄr att köpa annat Àn i Breitling Boutique i Nordamerika Àr de svÄra att fÄ tag hos oss. Nu finns det nÄgon ex. av Jet Team klockan som jag sett pÄ bilder i samband med utstÀllningar/ flyguppvisningar Àven i Sverige. Dessa har troligen har kommit in i landet via TP, men inte landat hos mig. Men de andra har nog pÄ nÄgot sÀtt sitt ursprung i USA, sÄ Àven min nyköpta. Jag hittade en Jet Team GMT pÄ chrono24.com i USA, nÀrmare bestÀmt i Ohio. Handlaren sÄlde den som ny oanvÀnd till mig! LÄter lite konstigt dÄ modellen kom ut som ny 2017-2018, dÄ framkom det att den endast varit ett visningsexemplar placerat i en monter. Som ni ser pÄ bilderna Àr klockan i perfekt skick med endast nÄgon liten hairline pÄ boettens baksida. Det innebÀr att jag har fÄtt garanti registrerat frÄn köpdatum 2021 pÄ dokumentet som följde med klockan, pÄ den tiden ett gult litet hÀfte. Jag kostade pÄ klockan ett nytt armband med viklÄs dÄ originalet pÄ min klocka hade Breitlings svart textilband med törnlÄs. Det gick Àven att fÄ denna klocka original med svart gummi och viklÄs. DÄ jag vill ha klockor med viklÄs valde jag ett lite modernare Breitling-armband i gult gummi med svart textil. TyvÀrr kunde jag inte anvÀnda motsvarande variant med svart och gult gummi dÄ det bandet hÄller bÀttre, men tyvÀrr inte finns med luggvidd 24 mm. Textilremsan Àr limmad pÄ gummit pÄ 24 mm varianten och kan slÀppa vid lite tuffare tag. Det som styrde valet av armband blev dÀrmed luggvidden som Àr hela 24 mm pÄ min 47 mm klocka. I övrigt kan nÀmnas att klockan levererades snabbt (bara nÄgra dagar) exakt som beskrivning med originaldokument, kartong med svart/grÄtt tryck (endast svarta Breitling-klockor levereras med denna kartongfÀrg normalt) och svart I Àdercase inkl. puff. HÀr kommer lite bilder.
Bra köp!Har i nÄgra Är lÀngtat efter lÀgga fingrarna pÄ en Breitling Jet Team Mk II. Denna utgÄva fanns bÄde som 44 mm Chronomat men Àven som 47 mm Chronomat samtidigt. Jet Team Mk I hade ett annat utseende och kom ut 2015-2016. Det som skiljer utseendemÀssigt i stort Àr att bezelringen var i matt stÄl med svarta siffror. Jag har skrivit i detalj om detta 2019 i denna trÄd hÀr pÄ forumet. Vid ett tillfÀlle blev jag lovad att fÄ köpa en Jet Team via gamla agenten i Sverige för Breitling, TimePromotion (TP), men det löftet sprack. Eftersom Jet Team modellerna inte gÄr att köpa annat Àn i Breitling Boutique i Nordamerika Àr de svÄra att fÄ tag hos oss. Nu finns det nÄgon ex. av Jet Team klockan som jag sett pÄ bilder i samband med utstÀllningar/ flyguppvisningar Àven i Sverige. Dessa har troligen kommit in i landet via TP, men inte landat hos mig. Men de andra har nog pÄ nÄgot sÀtt sitt ursprung i USA, sÄ Àven min nyinköpta klocka. Jag hittade en Jet Team GMT pÄ chrono24.com i USA, nÀrmare bestÀmt i Ohio. Handlaren sÄlde den som ny oanvÀnd till mig! LÄter lite konstigt dÄ modellen kom ut som ny 2017-2018, dÄ framkom det att den endast varit ett visningsexemplar placerat i en monter. Som ni ser pÄ bilderna Àr klockan i perfekt skick med endast nÄgon liten hairline pÄ boettens baksida. Det innebÀr att jag har fÄtt garanti registrerat frÄn köpdatum 2021 pÄ dokumentet som följde med klockan, pÄ den tiden ett gult litet hÀfte. Jag kostade pÄ klockan ett nytt armband med viklÄs dÄ originalet pÄ min klocka hade Breitlings svarta textilband med törnlÄs. Det gick Àven att fÄ denna klocka original med svart gummi och viklÄs. DÄ jag vill ha klockor med viklÄs valde jag ett lite modernare Breitling-armband i gult gummi med svart textil. TyvÀrr kunde jag inte anvÀnda motsvarande variant med svart och gult gummi dÄ det bandet hÄller bÀttre, men tyvÀrr inte finns med luggvidd 24 mm. Textilremsan Àr limmad pÄ gummit pÄ 24 mm varianten och kan slÀppa vid lite tuffare tag. Det som styrde valet av armband blev dÀrmed luggvidden som Àr hela 24 mm pÄ min 47 mm klocka. I övrigt kan nÀmnas att klockan levererades snabbt (bara nÄgra dagar) med DHL som fraktfirma, exakt som beskrivning med originaldokument, kartong med svart/grÄtt tryck (endast svarta Breitling-klockor levereras med denna kartongfÀrg normalt) och svart lÀdercase inkl. puff. HÀr kommer lite bilder.
Bra köp!
Gult gummi finns faktiskt som TwinPro! Referensnummer Àr 242S och passar perfekt med viklÄset.
DÀremot kanske den Àr för skrikig gul i jÀmförelse med det gula i din chronomat.
Aye, det stuket finns bara som pÄ bilden dessvÀrreTack för tipset! SÄg detta armband men var ut efter detta band med ombytta fÀrger sÄ att sÀga...