80 lök? Vad missar jag? GÄr ju att krÀnga sprillans för bra billigareJag skrev fel tidigare, Àr en 43a men jag blev vÀldigt överraskad av hur litet den bars. 80ish skulle de ha om jag inte missminner mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
80 lök? Vad missar jag? GÄr ju att krÀnga sprillans för bra billigareJag skrev fel tidigare, Àr en 43a men jag blev vÀldigt överraskad av hur litet den bars. 80ish skulle de ha om jag inte missminner mig.
GÄr det sÀkert, jag försökte inte pruta utan provade den endast sÄ gÄr sÀkert att göra nÄgot pÄ priset gissar jag.80 lök? Vad missar jag? GÄr ju att krÀnga sprillans för bra billigare
Min gamla! Grattis, fint exemplar!Gammal goding
Men den satt vĂ€l ok ? Jag Ă€r sĂ„sugen pĂ„ super chronomat utcâŠ.53,5 lug to lug tror jag de Ă€r, men generellt tunnare Ă€n 42 ornaEfter 5min pĂ„ armen gĂ„r det ju inte annat Ă€n att Ă€lska denna storleken till trots @ERIKSON URHANDEL
Med en sÄn hÀr fÄr man dessutom biccar som Arnold, rena trÀningspasset att bÀra upp guldvikten
Den satt skönt faktiskt. Iom gummi blir den ju snĂ€rtare ocksĂ„. Har strax under 17cm handled för referens.Men den satt vĂ€l ok ? Jag Ă€r sĂ„sugen pĂ„ super chronomat utcâŠ.53,5 lug to lug tror jag de Ă€r, men generellt tunnare Ă€n 42 orna
Kanon, du köpte vÀl den ?Den satt skönt faktiskt. Iom gummi blir den ju snÀrtare ocksÄ. Har strax under 17cm handled för referens.
53,5 lug 2 lug Àr ingen fara, en centimeter till l2l sÄ har du Unitime B01's mÄtt
Erbjöd en njure, men de tog inte i naturaKanon, du köpte vÀl den ?
SÄ sjukt snygga med pilotlÀnk.Denna rackare Àr lika krispig som en chipsbit frÄn OLW.
I know the feeling! Gick pÄ hur mÄnga intervjuer som helst dÀr de sa att "ja du verkar bra, men du Àr ju egentligen överkvalificerad". Den frasen har kommit att ge mig lÀtt PTSD-liknande syndrom nÀr det kommer till jobbsökande.Det gick bra, men med min utbildning sÄ Àr jag överkvalificerad för jobbet vilket jag tror fÄr arbetsgivaren att anta att jag söker jobb hos dom endast för att ha en inkomst samtidigt jag letar annat..
Japp, antingen det eller âVi behöver nĂ„gon med minst 3-5 Ă„r erfarenhetâ.I know the feeling! Gick pĂ„ hur mĂ„nga intervjuer som helst dĂ€r de sa att "ja du verkar bra, men du Ă€r ju egentligen överkvalificerad". Den frasen har kommit att ge mig lĂ€tt PTSD-liknande syndrom nĂ€r det kommer till jobbsökande.
Dax att starta eget för din delJapp, antingen det eller âVi behöver nĂ„gon med minst 3-5 Ă„r erfarenhetâ.
Om inte sÄ finns det ju ett stort intresse av jÀmförelsebilder av vissa ur frÄn en anvÀndare, kan ju vara nÄtt för en ingenjör att fixa nÄn hax-mall...Dax att starta eget för din del
//Simon
Var det den utan cert och box typ Tyskland? SÄg den med isf , sÄg riktigt krispig ut grattis! Igen! HahaNyinkommet i veckan!
Lillebror stÄlfisk med svart tavla.
Japp. SÄdant krafs Àr det bara du som vill haVar det den utan cert och box typ Tyskland? SÄg den med isf , sÄg riktigt krispig ut grattis! Igen! Haha
DÄ blir den bara billigare nÀr du sÀljer den till mig om 4 veckor, 1 tjingJapp. SÄdant krafs Àr det bara du som vill ha
Tack
Ingen fusk googling nu, gissa pĂ„âŠFredagkvĂ€llFrĂ„gesport hur mĂ„nga kilo guld köper Breitling per Ă„r ?
Gissar pÄ iaf över 500kgFredagkvÀllFrÄgesport hur mÄnga kilo guld köper Breitling per Är ?
Ifall det sÀljs tio tusen klockor (helguld och two tone) med en genomsnittlig guldvikt pÄ 30g sÄ:FredagkvÀllFrÄgesport hur mÄnga kilo guld köper Breitling per Är ?
SvÄr frÄga! Inte den blekaste. Mtp hur fÄ helguld (finns ju tt sÄklart) man ser i montrarna, kan det ju inte vara överdrivet mycket, kanske 250kg?FredagkvÀllFrÄgesport hur mÄnga kilo guld köper Breitling per Är ?
Jag ska natta lilltjejen nu,blir ingen mer ks ikvÀll, sÄ svarar hÀr direkt, ni Àr ju grymma, guldstjÀrna till @SeikoZ , sista Äret 296,54 kg ( jag trodde det var mkt mer)SvÄr frÄga! Inte den blekaste. Mtp hur fÄ helguld (finns ju tt sÄklart) man ser i montrarna, kan det ju inte vara överdrivet mycket, kanske 250kg?
man blir nyfiken pÄ hur mÄnga helguldare dom sÀljer..SvÄr frÄga! Inte den blekaste. Mtp hur fÄ helguld (finns ju tt sÄklart) man ser i montrarna, kan det ju inte vara överdrivet mycket, kanske 250kg?