Do it!NÀsta klocka fÄr bli en emergency 2a, mÄste dessutom banta sÄ att den ska sitta bra pÄ mina grova handleder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Do it!NÀsta klocka fÄr bli en emergency 2a, mÄste dessutom banta sÄ att den ska sitta bra pÄ mina grova handleder
Alla dina bilder pÄ exon fÄr mig sugen alltsÄ...Den Àr ball
Fördelen Àr ju att alla andra klockor man provar efterÄt kÀnns som damklockor nÀr andra klagar pÄ att de Àr för stora.Alla dina bilder pÄ exon fÄr mig sugen alltsÄ...Den Àr ball
DĂ„ Ă€r det ju bara att köpa sĂ„g den live pĂ„ @Nissestr i Veckan och den var coolâ±Alla dina bilder pĂ„ exon fĂ„r mig sugen alltsĂ„...Den Ă€r ball
Nja, mĂ„ste prova den först. Den Ă€r trots allt ganska biffigDĂ„ Ă€r det ju bara att köpa sĂ„g den live pĂ„ @Nissestr i Veckan och den var coolâ±
Ăhh lĂ€gg ner tanken direkt! Kommer aldrig att hĂ€nda och gör det de sĂ„ vĂ€nder den i ytterdörrenNja, mĂ„ste prova den först. Den Ă€r trots allt ganska biffig
jag tror att det Àr nÄn limiterad variant pÄ avi-8 modellen.....NÄn flyggeek som har koll pÄ vilket plan det Àr? Vad tror vi, vinglöst B?
Han drog ju iofs en kommentar pÄ IG för ett par veckor sen att det kommer nÄgot i stil med chronoliner, skulle ju ev kunna vara det nu nÀr jag tÀnker efter. Eller en trÄkig avi8jag tror att det Àr nÄn limiterad variant pÄ avi-8 modellen.....
lÀr ju inte vara nÄt unikt eller vettigt prissatt iallafall hahaHan drog ju iofs en kommentar pÄ IG för ett par veckor sen att det kommer nÄgot i stil med chronoliner, skulle ju ev kunna vara det nu nÀr jag tÀnker efter. Eller en trÄkig avi8
Jag Àr besviken pÄ dig!Det enda som burits sedan ankomst! Trevlig pjÀs
Ja RS3an fick tyvĂ€rr lĂ€mna förra Ă„ret till förmĂ„n för andra utgifter! Mercan Ă€r âdessvĂ€rreâ bara en diesel med AMG-paket.Jag Ă€r besviken pĂ„ dig!
Inte pĂ„ klockan förstĂ„sâŠ
Men bilbytet.
Hoppas det Àr AMG i alla fall!
Ingen fel med diesel, min sista var 350d glc, den var det skjuts iJa RS3an fick tyvĂ€rr lĂ€mna förra Ă„ret till förmĂ„n för andra utgifter! Mercan Ă€r âdessvĂ€rreâ bara en diesel med AMG-paket.
Ăr ganska uttrĂ„kad och övervĂ€ger att sĂ€lja den inom det nĂ€rmsta för nĂ„got roligare!
Arkivbilder för att hÄlla topic
NejdÄ, bra vrid och gÄr bra,helt klart! Men saknas ju ÀndÄ det dÀr lilla extra för att det ska dra lite i smilbandenIngen fel med diesel, min sista var 350d glc, den var det skjuts i
HĂ„ller med, jag har en âliten motorâ nu, men i en mini cooper S och den tjuter pĂ„ mkt roligare Ă€n nĂ€stan dubbla sizen i min gamla MercaâŠ.NejdĂ„, bra vrid och gĂ„r bra,helt klart! Men saknas ju Ă€ndĂ„ det dĂ€r lilla extra för att det ska dra lite i smilbanden
Framförallt motorljudet gör ju mkt för körupplevelsen, en knackade diesel Ă€r ju inte sĂ€rskilt upphetsandeâŠ
Hej!Jag Àr besviken pÄ dig!
Inte pĂ„ klockan förstĂ„sâŠ
Men bilbytet.
Hoppas det Àr AMG i alla fall!
SpÀnnande! Blir det guld navin som ryker dÄ eller fÄr den ÀndÄ stanna kvar?@ERIKSON URHANDEL , som vanligt mkt trevligt, kunnigt och bra bemötande vid besök, tack för kaffet oxÄ. Nu till besöket, handlade ett band samt kikade och klÀmde pÄ nÀsta köp, blir förhoppningsvis minst 2 av nedan, riktigt grymma och coola, ha en fin vecka trÄden
NĂ€ fn, den ryker, ubernice, men anvĂ€nder ej sĂ„ mktâŠSpĂ€nnande! Blir det guld navin som ryker dĂ„ eller fĂ„r den Ă€ndĂ„ stanna kvar?
Trevligt!@ERIKSON URHANDEL , som vanligt mkt trevligt, kunnigt och bra bemötande vid besök, tack för kaffet oxÄ. Nu till besöket, handlade ett band samt kikade och klÀmde pÄ nÀsta köp, blir förhoppningsvis minst 2 av nedan, riktigt grymma och coola, ha en fin vecka trÄden
Yes indeed super chrononâŠTrevligt!
Gillar speciellt den som Àr enda klockan pÄ bilden, Àr det Superchronomat?
Ha det fint, allihopa!
Köp min, sprillans och ubercoolAlla coola, men jag mÄste snart köpa tillbaka en Navitimer.
HÄller med dig. Hade en likadan förut, men ljusblÄ urtavla (förmodligen dÀrför jag sÄlde den). Svart Àr snyggast. Hittar jag en till ett bra pris sÄ slÄr jag till.Jag tror jag har insett en jobbig sak.
Jag köpte nyss en Tudor för inte sÄ lÀnge sen och efter ha burit den ett par veckor sÄ slutar jag med samma kÀnsla. "Jag önska jag hade min Navitimer pÄ mig istÀllet"
Jag hade stora planer pÄ flera olika klockor framöver men jag tror jag har insett att jag Àlskar min Navitimer mest och dÄ frÄgar man sig sjÀlv varför man ens ska ha andra klockor nÀr man kan endast ha den man gillar mest.
Kommer nog sÀlja min andra klocka och köra vidare pÄ min drömklocka och förevigt bli en "one watch guy".
Haha!! JÀklar vilket as det Àr alltsÄ!
SÀkert en Seiko SKX. Det Àr tamejfan snart inget annat som krÀngs hÀr@Matte1970 - kör du vm i komma upp i 50 inlÀgg ? Svar pÄ denna blir ett enkelt till, vad Àr det du ska krÀnga sedan ?
Men har den mikro-adjustment?Haha!! JÀklar vilket as det Àr alltsÄ!
Ăntligen Ă€r Bratte som till och med passar @Hans B 1955 handled