• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

@ERIKSON URHANDEL , som vanligt mkt trevligt, kunnigt och bra bemötande vid besök, tack för kaffet oxÄ. Nu till besöket, handlade ett band samt kikade och klÀmde pÄ nÀsta köp, blir förhoppningsvis minst 2 av nedan, riktigt grymma och coola, ha en fin vecka trÄden
56C7A8EC-D2AF-4326-9F0E-6E65FA5F0D59.jpeg
729E1C59-5A5E-4EF0-A18D-C30BEB411804.jpeg
Den gula avengern Ă€r sĂ„ underbart överdriven, det Ă€r ett litet sĂ„r i sjĂ€len att den Ă€r typ 5mm för stor l2l för Leif 😱

Jag har Àgt den blÄ. Trevlig modell, bra storlek. Vingar och relativt human prislapp.

En av fÄ nya Brattar jag gillar. De gamla Àr alltid bÀst :)

20201127_101245 (1).jpg
Ser riktigt fin ut. Ja de gamla Àr ju hÀrliga. Men just nu letar jag efter en ny klocka att bli OWG med. Kanske en svart sÄdan pÄ lÀnk?
Vingarna Àr bra :)

Ser riktigt fin ut. Ja de gamla Àr ju hÀrliga. Men just nu letar jag efter en ny klocka att bli OWG med. Kanske en svart sÄdan pÄ lÀnk?
Vingarna Àr bra :)
Ok! Den Àr lite för sportig och aning stor för att funka som owg-klocka för min del.

Men som sagt, bra storlek med tunn och fin boett!

Menar du den senaste modellen?

Jag tycker den bÀrs ganska stort. Testa den gÀrna om du har möjlighet.

Är det enbart nya klockor som Ă€r intressant?
Ja, storleken Àr vÀl mitt enda frÄgetecken kring den. Kan mycket vÀl vara sÄ att den kanske Àr lite för stor som OWG.

Nej inte bara nya klockor, men klockan i frĂ„ga ska vara i mycket bra skick, och tĂ„la vatten - samt vara ”ny” nog att den presterar pĂ„ en bra nivĂ„.

Ja, storleken Àr vÀl mitt enda frÄgetecken kring den. Kan mycket vÀl vara sÄ att den kanske Àr lite för stor som OWG.

Nej inte bara nya klockor, men klockan i frĂ„ga ska vara i mycket bra skick, och tĂ„la vatten - samt vara ”ny” nog att den presterar pĂ„ en bra nivĂ„.
Jag förstÄr. Jag Àr svag för Breitlings modeller under 2000-talet. Finns mÄnga guldkorn dÀr. Men det vet du sÀkert redan :)

Tillbaka
Topp