JaduMen har den mikro-adjustment?
SĂ„ du ska byta exon mot den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JaduMen har den mikro-adjustment?
Ăe fan. En choker sitter bĂ€ttre Ă€n den dĂ€rJadu
SĂ„ du ska byta exon mot den?
JA. skönt, blev lite orolig dĂ€rĂe fan. En choker sitter bĂ€ttre Ă€n den dĂ€r
Den gula avengern Àr sÄ underbart överdriven, det Àr ett litet sÄr i sjÀlen att den Àr typ 5mm för stor l2l för Leif@ERIKSON URHANDEL , som vanligt mkt trevligt, kunnigt och bra bemötande vid besök, tack för kaffet oxÄ. Nu till besöket, handlade ett band samt kikade och klÀmde pÄ nÀsta köp, blir förhoppningsvis minst 2 av nedan, riktigt grymma och coola, ha en fin vecka trÄden
Den Àr uberbrutal, kan med fördel anvÀndas som sjÀlvförsvars vapen, jag tycker den satt kanon, visst stor och tung, men som sagt, very coolDen gula avengern Àr sÄ underbart överdriven, det Àr ett litet sÄr i sjÀlen att den Àr typ 5mm för stor l2l för Leif
Jag har Àgt den blÄ. Trevlig modell, bra storlek. Vingar och relativt human prislapp.NÄgon som testat de nyare Superocean 42mm? Hur kÀnns dem?
Ser riktigt fin ut. Ja de gamla Àr ju hÀrliga. Men just nu letar jag efter en ny klocka att bli OWG med. Kanske en svart sÄdan pÄ lÀnk?Jag har Àgt den blÄ. Trevlig modell, bra storlek. Vingar och relativt human prislapp.
En av fÄ nya Brattar jag gillar. De gamla Àr alltid bÀst
Ok! Den Àr lite för sportig och aning stor för att funka som owg-klocka för min del.Ser riktigt fin ut. Ja de gamla Àr ju hÀrliga. Men just nu letar jag efter en ny klocka att bli OWG med. Kanske en svart sÄdan pÄ lÀnk?
Vingarna Àr bra
Natot Àr annars gött! @TobiasDOk! Den Àr lite för sportig och aning stor för att funka som owg-klocka för min del.
Men som sagt, bra storlek med tunn och fin boett!
MisstÀnker det. Men riktigt cool Àr den!Ok! Den Àr lite för sportig och aning stor för att funka som owg-klocka för min del.
Men som sagt, bra storlek med tunn och fin boett!
Vet inte om det finns en svart blacksteel/pvd/dlc lÀnk för superocean? HÀr fÄr nÄgon gÀrna fylla iSer riktigt fin ut. Ja de gamla Àr ju hÀrliga. Men just nu letar jag efter en ny klocka att bli OWG med. Kanske en svart sÄdan pÄ lÀnk?
Vingarna Àr bra
Kan iallafall försöka
Jag provade en super chronomat igÄr, owg mtrl, men dÄ drar de ivÀg prismÀssigt, varför ej en klassiker - Navitimer ? Lite roligare Àn SO�Kanske en Chronomat B01?
OcksÄ jÀvligt cool. Finns ju pÄ Chrono24 bra mycket billigare Àn i butik.
Menar du den senaste modellen?Kanske en Chronomat B01?
OcksÄ jÀvligt cool. Finns ju pÄ Chrono24 bra mycket billigare Àn i butik.
Mkt fin Àr den! Du vill inte ta det i natura?Om ngn Àr sugen:
StÄr fel pÄ lÀnken, Àr till Navitimer
- Tack för det! SÄ cool klocka, men kunde inte med den pÄ vitt bandByter tillbaka till orange
Allt för dig Hasse- Tack för det! SÄ cool klocka, men kunde inte med den pÄ vitt band
He he, absolutâŠMkt fin Ă€r den! Du vill inte ta det i natura?
Ja, storleken Àr vÀl mitt enda frÄgetecken kring den. Kan mycket vÀl vara sÄ att den kanske Àr lite för stor som OWG.Menar du den senaste modellen?
Jag tycker den bÀrs ganska stort. Testa den gÀrna om du har möjlighet.
Ăr det enbart nya klockor som Ă€r intressant?
Jag förstÄr. Jag Àr svag för Breitlings modeller under 2000-talet. Finns mÄnga guldkorn dÀr. Men det vet du sÀkert redanJa, storleken Àr vÀl mitt enda frÄgetecken kring den. Kan mycket vÀl vara sÄ att den kanske Àr lite för stor som OWG.
Nej inte bara nya klockor, men klockan i frĂ„ga ska vara i mycket bra skick, och tĂ„la vatten - samt vara ânyâ nog att den presterar pĂ„ en bra nivĂ„.
En Chronomat frÄn tidigt 2000-tal i perfekt skick hade suttit riktigt, riktigt fintJag förstÄr. Jag Àr svag för Breitlings modeller under 2000-talet. Finns mÄnga guldkorn dÀr. Men det vet du sÀkert redan
Grymt nöjd med min A13352, den sista klassiska chronomaten. Definitivt owg-material. Funkar sjukt bra pÄ lÀnk, gummi och lÀder.En Chronomat frÄn tidigt 2000-tal i perfekt skick hade suttit riktigt, riktigt fint
Perfekt juGrymt nöjd med min A13352, den sista klassiska chronomaten. Definitivt owg-material. Funkar sjukt bra pÄ lÀnk, gummi och lÀder.