Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara Ă„ kasta ner den i vasken bubben
Vad Àr det som Àr grisigt undrar jag. P-nisen?
Nej fy fan det dÀr har jag rapporterat.Vad Àr det som Àr grisigt undrar jag. P-nisen?
Sorry. à ter till att prata olika ytbehandlingar, kiselspriraler och olika kvalitetsnivÄer av titanNej fy fan det dÀr har jag rapporterat.
Det hÀr Àr ett klockforum
Sorry. à ter till att prata olika ytbehandlingar, kiselspriraler och olika kvalitetsnivÄer av titan
Jag tror inte man vill göra en "csi-scan" pÄ den. Det lÀr lysa och blinka i hela fÀrgskalan
YtbelÀggning pÄ titan lÄter lovande. Vi kan göra fÀltstudie pÄ @Boozer_87 s Aerospace, nÀstintill fornfynd
DÄ gör jag min plikt o repostar frÄn en annan tid. En tid dÄ man kunde gÄ utomhus i shorts med oproportionerligt mÄnga fickor och knÀcka en pissljummen burköl till lunch.Vi behöver mer bilder
Du ser allt för nÄgot gott med sig
YtbelÀggning pÄ titan lÄter lovande. Vi kan göra fÀltstudie pÄ @Boozer_87 s Aerospace, nÀstintill fornfynd
Du Àr lika sjuk som en annan, eller bara vart i en "torr" lÀngre relation hahahaha enda du tÀnker pÄ eller kanske rÀttare sagt avsaknadenJag tror inte man vill göra en "csi-scan" pÄ den. Det lÀr lysa och blinka i hela fÀrgskalan
Jag och frun har hÀngt ihop i 15Är. Du kan rÀkna ut restenDu Àr lika sjuk som en annan, eller bara vart i en "torr" lÀngre relation hahahaha enda du tÀnker pÄ eller kanske rÀttare sagt avsaknaden
Och jag och frun i 16 sÄ jag vet!Jag och frun har hÀngt ihop i 15Är. Du kan rÀkna ut resten
JasÄ?Man skulle ju nÀstan kunna slÄ till med att en Aerospace (oberoende av version) Àr den vanligaste bratten pÄ KS
Finns vÀl sÄklart en del. Sen tilltalar vÀl priset mÄnga, det Àr ju en "billig" klocka i förhÄllandeMan skulle ju nÀstan kunna slÄ till med att en Aerospace (oberoende av version) Àr den vanligaste bratten pÄ KS
Man skulle ju nÀstan kunna slÄ till med att en Aerospace (oberoende av version) Àr den vanligaste bratten pÄ KS
Vad Àr det för lug to lug pÄ den dÀr sköningen Maxer ?Vi behöver mer bilder
44.5 mmVad Àr det för lug to lug pÄ den dÀr sköningen Maxer ?
Nice och det lÄter perfekt.44.5 mm
Ja, den Àr helt optimalt för mig. Precis lagom storlek med mycket nÀrvaro utan att bli för stor och blaffigNice och det lÄter perfekt.
Man skulle ju nÀstan kunna slÄ till med att en Aerospace (oberoende av version) Àr den vanligaste bratten pÄ KS
Har suktat lÀnge efter en sÄdan, dock skrÀmmer 50 mm lug-lug mig. Hur upplever du storleken?Glömt posta senaste inköpet i sjÀlva trÄden. Chrono Superocean. En av de bÀsta frÄn 00-talet.
Hur Àr den jÀmfört med en skx? Undrar @SeikoZHar suktat lÀnge efter en sÄdan, dock skrÀmmer 50 mm lug-lug mig. Hur upplever du storleken?
Edit: Och vikten, den ska tydligen vÀga en del.