Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FörstÄr din jakt, men tycker tavlan pÄ den du har Àr rent visuellt snyggare!Den behöver bli en triss med denna....fan va svÄrt det ska vara att fÄ tag pÄ en med första tavlan.
helrĂ€tt! Ă€r det blĂ„ tavla pĂ„ M1:an?ïżŒGillar titan och Superquartz, bra skit ïżŒ
Det stÀmmer!helrÀtt! Àr det blÄ tavla pÄ M1:an?
skitfult,gör dej av med den med en gÄngDet stÀmmer!
Haha, sÄ lÀnge du inte har en med gul tavla i lika bra skick att byta med sÄ stannar den!skitfult,gör dej av med den med en gÄng
GUL!?Haha, sÄ lÀnge du inte har en med gul tavla i lika bra skick att byta med sÄ stannar den!
GUL!?
m1 finns vÀl bara med vit,blÄ ;svart tavla?
okej ,ger mej
JÀkligt nice, har mÄnga gÄnger varit inne pÄ en seawolf gul. Den gula "fula" tavlan sticker sÄ jÀvvla bra ut. (göttebosska för er övriga)
Tycker gult Àr klockrent, funkar kanske inte pÄ en Rolex men perfekt pÄ en Breitling.JÀkligt nice, har mÄnga gÄnger varit inne pÄ en seawolf gul. Den gula "fula" tavlan sticker sÄ jÀvvla bra ut. (göttebosska för er övriga)
frÄga loket
Riktigt grym! En av mina favoriter. Toolig dykare med roseguld. SÄ fel att allt blir rÀtt.
Guld och gummi Àr sÄ coolt pÄ nÄ vis!
Har haft en exakt likadan! TvÀrgrym!
Hökens gamla?
Hökens gamla?
Riktigt frÀck pÄ gummi!StÀmmer! TÀnkte att jag va tvungen att testa modellen. KÀnns dock osÀkert om den kommer att fÄ stanna men det Àr helt klart en trevlig klocka.
LÄt den stanna, ovanligt att se den dÀr.StÀmmer! TÀnkte att jag va tvungen att testa modellen. KÀnns dock osÀkert om den kommer att fÄ stanna men det Àr helt klart en trevlig klocka.
Den Àr riktigt tung den dÀr. Störtbra pÄ gummi. Sexan och nian Àr det enda som jag inte riktigt kommer överens med.
Snyggt!Skickar om lite bilder pÄ de senaste inköpen, blev tvÄ viklÄs med gummi pÄ kortare tid Àn tÀnkt, men jag fick det pvd:ade till ett bra pris, sÄ det hade varit spöstraff att inte köpa det, nu gÄr jag iofs krypa in o hörnet o slicka mina ekonomiska sÄr. Men skit i det, hÀr kommer lite bilder (kan vara vinet som gjorde dem suddiga, hade rÀknat med att det skulle stabiliserats)
Skickar om lite bilder pÄ de senaste inköpen, blev tvÄ viklÄs med gummi pÄ kortare tid Àn tÀnkt, men jag fick det pvd:ade till ett bra pris, sÄ det hade varit spöstraff att inte köpa det, nu gÄr jag iofs krypa in o hörnet o slicka mina ekonomiska sÄr. Men skit i det, hÀr kommer lite bilder (kan vara vinet som gjorde dem suddiga, hade rÀknat med att det skulle stabiliserats)