• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Den behöver bli en triss med denna....fan va svÄrt det ska vara att fÄ tag pÄ en med första tavlan.
1527548_1399496097038428_1213071616_n.jpg
 
Den som fanns pÄ C24 har kommit tillbaka igen. Men den Àr fel! Fel serienummer. NÄgot Àr inte kosher. Om den inte vore sÄ himla överprisad skulle jag kunna köpt den för tavlans skull, det Àr en sÄn tavla min ska ha egentligen. Och den skulle egentligen kunna ha min tavla som hÀngde med ett tag upp i serienumrena. DÄ skulle allt bli bra för bÄda klockorna. :)
http://www.chrono24.se/breitling/chronomat-81950-aopa-prototype--1st-series-100m--id3893427.htm
 
Skickar om lite bilder pÄ de senaste inköpen, blev tvÄ viklÄs med gummi pÄ kortare tid Àn tÀnkt, men jag fick det pvd:ade till ett bra pris, sÄ det hade varit spöstraff att inte köpa det, nu gÄr jag iofs krypa in o hörnet o slicka mina ekonomiska sÄr. Men skit i det, hÀr kommer lite bilder (kan vara vinet som gjorde dem suddiga, hade rÀknat med att det skulle stabiliserats):p
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    167.3 KB · Visningar: 14
  • image.jpg
    image.jpg
    294.5 KB · Visningar: 13
Skickar om lite bilder pÄ de senaste inköpen, blev tvÄ viklÄs med gummi pÄ kortare tid Àn tÀnkt, men jag fick det pvd:ade till ett bra pris, sÄ det hade varit spöstraff att inte köpa det, nu gÄr jag iofs krypa in o hörnet o slicka mina ekonomiska sÄr. Men skit i det, hÀr kommer lite bilder (kan vara vinet som gjorde dem suddiga, hade rÀknat med att det skulle stabiliserats):p
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
Snyggt!
 
Skickar om lite bilder pÄ de senaste inköpen, blev tvÄ viklÄs med gummi pÄ kortare tid Àn tÀnkt, men jag fick det pvd:ade till ett bra pris, sÄ det hade varit spöstraff att inte köpa det, nu gÄr jag iofs krypa in o hörnet o slicka mina ekonomiska sÄr. Men skit i det, hÀr kommer lite bilder (kan vara vinet som gjorde dem suddiga, hade rÀknat med att det skulle stabiliserats):p
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Brutalt snyggt!!
 
Tillbaka
Topp